![]() |
strakke kleding
hoezo dragen de ander dames geen strakke kleding
|
ik vind strakke kleding wel mooi bij vrouwen. maar het moet niet te kort zijn, dat is lelijk. en je moet ook niet te dik zijn.
|
te veel dikke vrouwen -1
|
Vind het in ieder geval leuker staan dan al die baggy toestanden van paar jaar terug. ;)
Nu kan ik opnieuw naar vrouwelijke rondingen zitten kijken :P |
Uhm, strakke kleding is ook niet altijd mooi, als ik een strak jurkje aan zou trekken, ze je alles zien zitten wat ik dus juist zou willen verbergen, en dan voel je je onzeker en straal je nog niet!
Wat hebben jullie liever, Stralend en losser Strak en onzeker? x |
Waarom sluit het een het ander uit?
|
^Second
Ken heel veel meisjes die hele strakkek leding dragen en zeker en vast er stralend uitzien. ;) |
het heeft ook met leeftijd te maken. meisjes van 12 tot 16 kunnen best strakke kleding aan. Maar als je ouder word ga je je meestal minder bloot kleden denk ik. Ik draag ook strakke kleding, maar meestal meer laagjes nu.
|
te strak is niet mooi...
dat je dan 3 maten te klein aan hebt...:confused: |
iik heb maat 170 en droeg een halter topje van maat 110
|
Ligt eraan waar ik zin in heb. Ik ga niet te strakke kleding dragen trouwens, dan zie je alles zo erg.
Al die vetjes. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is niet echt erg
|
een meisje op me school
droeg een strakke kort gilet (niet er onder) en als naar buiten gaat trekt ze een doorzichtig blous overheen toen ik haar zag dacht ik van dat heb ik nog nooit gedaan en dat meisje heeft heel lef ga ik ook een keertje doen dus dat is echt erg sexy |
Citaat:
|
het is echt gebeurd
|
:') Wat. Wat?! WAT?
|
http://i394.photobucket.com/albums/p...-with-soda.png
Wear clother that fit :) Zo'n meisje hoort gewoon geen strakke kleding te dragen. Maar meisjes die het kunnen hebben, die slank zijn. of mooie rondingen hebben. zeker strakke kleding. Die meisjes die zo'n baggy broek dragen, of van die bjorn borg boxers dragen vind ik echt niks.. |
dat meisje is mooi en ik ook
wat ze droeg vind ik echt leuk staan dan zie de jongens kweilen hij was niet echt strak maar iets strak dan normaal |
Strakke jeans bij mooie slanke vrouwen. :eek:
Maar moet vind ik wel een groot woord. |
die meisje is slanke en heeft perfect figuur
|
Bjorn borg boxers draagt een dame enkel in combinatie met dikke wollen sokken en oversized rolkraagtruien als je de groep hebt en liefst nog weggedoken onder een donsdeken. ;)
|
weet echt leuk staat
hotpants en een bandeau top en uggs schoenen |
soms hou ik wel van strakke topjes, maar dan wel boven een baggy broek (die lichtelijk strak rond de kont is) of een rok, anders staat het me echt niet...
|
Ik doe het wel als ie het vraagt. Kleine moeite groot plezie ;)
|
Citaat:
|
at vind jullie van bustier,corsetten,lingerie
|
Citaat:
http://i662.photobucket.com/albums/u...le/Cibryl2.jpg http://i662.photobucket.com/albums/u...yScarlet18.jpg http://i662.photobucket.com/albums/u.../lisavalo1.jpg http://i662.photobucket.com/albums/u.../MissRose3.jpg Kwijl kwijl :cool: |
Het zou interessanter zijn als het niet gedragen werd door orcs.
|
Citaat:
|
strakke kleren zitten niet fijn en de meeste mensen zijn te dom om de juiste maat te kopen
|
Persoonlijk vind ik strakke kleding juist makkelijk dan van die oversized dingen die om mijn lijf lijken te flodderen, maar ik ben danook van nature graatmager. :P
|
probeer eens normaal te hurken met een strakke broek aan
|
Nooit last mee om eerlijk te zijn. Je hebt natuurlijk nog altijd 'strak' en 'té strak' he. Als je maat 40 hebt en je trekt een 36 aan ja... XD
Maar gewoon schoon getaileerd, zit vrij makkelijk eigenlijk. :p |
Ze moeten niks. Maar sommigen zien er wel leuk uit in strakkere kleding, maar ook lang niet iedereen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je met clubwear naar school gaat
dan heb je zwaar lef |
Citaat:
als het een hittegolf is, zie ik wel meer warmbloedige dames met hele korte rokjes en diepe decolltés aan. Ook in de les. ;) |
als het bloedheet is
dan gaa ik te klein of kort kleding dragen maar met bikini of ondergoed naar school gaan oke dat gaat en beetje te ver dan |
Citaat:
Ik heb persoonlijk niet echt iets tegen bloot, maar je moet inderdaad ook van het school geen nudisten kamp maken. Een beetje fatsoenlijk mag inderdaad nog wel. Geldt overigens ook voor mannen: in bloot bovenlijf door stad lopen vind ik bvb ook geen teken van goede smaak. Maar je zit het dus effectief wél in de zomer dus... |
Ik vind het best fijn een strakkere broek te dragen of een shirtje wat mooi aan sluit maar ik heb wel een paar voorwaarden: Nog kunnen ademen, bewegen en bukken zonder me te hoeven schamen. En heb ook geen zin om met blote buik rond te lopen op het werk of in de stad o.i.d.. Naar mijn mening gaat dat meer richting hoerig dan sexy
|
ik ging vorige keer
haltertopje van maat 140 dragen en hotpants ik had een blote buik en zat lekker dat haltertopje ik kon bukken rennen enz zonder te schamen |
Strak past alleen bij een mooie lijn vind ik! Als je de vetkwabben ziet (n)
Maar of de vrouwen al dan niet strak gekleed moeten zijn.... hoeft niet, mag wel. Large is ook trendy en best wel sexy! Kwestie van goed combineren! Zowel kledij als kleur. |
Zolang je de juiste maat koopt is alles goed. Maar ik hoef niet gedetailleerd te kunnen zien dat je 4 vetrollen hebt in plaats van een taille. Als je de juiste maat draagt zal dat ook niet gebreuren. Kindermaten dragen zie je er ook vanaf. De verhoudingen kloppen niet.
|
|
Joh meis, je hebt duidelijk nog geen besef van wat sexy is. We spreken je over een paar jaar wel;)
OT: Strakke kleding is wel leuk, maar er moet wat te raden overblijven. Ik combineer vaak een wat baggier broek met een strak topje, of andersom een wat wijder shirt met een skinny jeans. En sowieso koop ik altijd kleding die me past. Een shirt is strak omdat het model zo is, niet omdat ik hem in een kindermaatje koop:P |
Haha, alsof de kleding veel uitmaakt (mits het een beetje normaal is en geen abnormale fairy-gothic outfit met meer kleurcontrast dan een verkeerslicht). Dik = fail anyway.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |