![]() |
Op zoek naar de perfecte film.
heeeee!
al het zoveelste topic deze maand. maaarja, als je bijna jarig bent, kun je niet genoeg hulp krijgen! oftewel, ik ben dus bijna jarig. heb alles gereld, behalve de film die ik na de activiteit gaan kijken. ben overigens ook niet zo bij de tijd, qua films. daarom wil ik jullie om hulp vragen! we zijn met een groep van jongens en meisjes. dus eigenlijk ben ik op zoek naar een film, die leuk zou zijn voor beiden. een comedy ofso. dus, HELP!? liefs, iris. |
Dit is meer iets voor Films, tv en radio.
|
Wat is de leeftijdscategorie?
|
dankjewel missy!
en de leeftijdscategorie is 13-16. ik wordt vijftien, maar er zitten ook nog iets jongere mensen tussen. |
Dan weet ik het niet zo goed :o
Groundhog day ofzo? :P |
Neem een dikke tienerfilm waar je zo om moet giechelen want d'r zitten tieten in.
Ofwel, elke film in de American Pie reeks. |
the hangover :/
|
Een ander idee is misschien om een goede cabaretshow te pakken?
|
Wat dacht je van Bruce Almighty! Of misschien een leuke Jack Black film (Tenacious D, Pick of Destiny), of zoals TopDrop zei; cabaret..... Of the Santa Claus, het is niet echt het tijdperk maar het zijn wel leuke films... Of de laatste Harry Potter film (
Spoiler
|
Citaat:
leuk is het wel. maar niet echt meer als je je bedenkt dat je daarvoor, ook al bezig bent geweest met pizza's bakken enzo. of bedoel je dat niet? |
Citaat:
Die houden daar over 't algemeen niet van. Alhoewel, Herman Finkers of zoiets dergelijks is altijd wel goed. |
Ik keek toen altijd naar slechte enge films zoals scream, I know what you did last summer en urban legends. Maar ik weet niet of dat nu nog leuk is :D.
|
Citaat:
Het is altijd hetzelfde horror poep, niet eens leuk om naar te kijken. |
shawshank redemption
|
Citaat:
|
Btw, @TS, plan jij nog steeds je 'feestjes'?
|
Citaat:
en verder, waarom vraag je niet aan de mensen die komen welke films zij leuk vinden? :D |
Citaat:
|
Face/Off, die zag ik vroeger op een kinderfeestje en dat vond ik toen echt de beste film allertijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja. Met een groep vrienden eerst een workshop pizza's bakken, en dan film kijken. Vind je dat een FEESTJE? |
Citaat:
Dat klinkt als een werkuitje of een schoolreisje. En die zijn allebei niet leuk. Je bent jarig, geef dan een feestje, en geen cursussen. Hoe oud wordt je trouwens, als ik zo brutaal mag zijn? |
Citaat:
En weetje, als je terugkijkt in een reactie, weet je hoe oud ik wordt! 15. En ik vind het niet brutaal hoor! |
Citaat:
13 jarigen vinden hele andere dingen leuk dan 16 jarigen. De plan fase van mijn vrienden eindigde ergens rond 12-13. Vervolgens was 't muziek aan, drinken halen, eten halen en we zien wel wat er gebeurt. Was ook errug gezellig hoor. |
als hij dat leuk vindt, moet ie dat zelf weten ; ) hij vroeg geen meningen over zijn feestje in het algemeen, maar of er een gepaste film bij te draaien valt.
|
Citaat:
|
TS is een v-lid ;).
Kan je niet een leuke avonturenfilm kijken? Of ben ik de enige die dat ook op 16-jarige leeftijd nog kon waarderen? :o Willow, Big Fish, Stardust, ofzo. En anders misschien The Blues Brothers, Romeo+Juliet, Everything is Illuminated, Forest Gump, Artificial Intelligence, Troy, The Faculty. Films genoeg. |
Citaat:
En daarbij komt heb ik er al 2-3 voorgesteld. Dus hierbij nog een. The Dark Knight ofzo, of zo'n andere blockbuster die iedereen inmiddels wel kent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |