![]() |
Hoe kom je aan jouw avatar en waarom heb je die?
Ja, we hadden de naam en de sig, en niet eens de ava :(.
Nou, kijk, ik vind Kermit de leukste van de Muppets, en daarom heb ik hem als avatar. En ik vind kikkers leuk. |
bekijk hem eens achterstevoren
|
Een google-sessie op mijn nick leverde dit op. :)
|
Even kijken welke avatar ik ookalweer heb
|
Oja. Worms. Like, duh.
|
omdat ik zo'n grote fan van kermit ben natuurlijk
|
Ik hou van het werk van Roy Lichtenstein. (Toen ik de avatar nam dan, nu in iets mindere mate)
Hij hangt ook in het groot in mijn kamer. (y) |
Omdat Karl Pilkington de beste is.
|
http://3.bp.blogspot.com/_0Gqh_bk6ag...We+Are+Him.jpg
The Angels of Light - We Are Him. Aanrader voor de muziekliefhebbers onder ons. |
Omdat eekhoorntjes echt superliieeieieieef zijn. In Engeland zitten ze overal in de parken :eek: En steeds als ik er eentje spot word ik helemaal enthousiast. *O*
En hij eet een kerstkransje omdat het kerst was. Dat heb ik erin gefotoshopt. |
Omdat ik heel gek ben op katten. Ik kwam deze tegen en ik was helemaal *o*
|
Met de gedachten aan Floor Faber. /wijf
|
Ik houd van tetten.
Dus spreekt voor zich eigenlijk. :o |
Citaat:
|
Nou er is zo'n site met allemaal mooie foto's en daar haalde ik vroeger vaak foto's voor achtergronden etc. vandaan en daar heb ik toen ook deze vandaan gehaald. Vroeger wisselde ik regelmatig van ava, maar ik heb nu nooit zin om een leuke andere op te zoeken. Ik vind 'm ook nog steeds leuk en ik ga 'm lekker niet veranderen omdat Martino dat wil. :bob: ;)
|
Zelf genomen foto van mijzelf.
|
Citaat:
Ergens gevonden. |
Dat is Serge Gainsbourg die een sigaret rookt. Ik ben fan.
|
omdat Pocahontas gewoon knap is! :)
|
Een van mijn allereerste avatars op dit forum. Alleen deze is dan de kerstversie, vanwege de afgelopen feestdagen. Deze kerstversie is door Not for Sale gemaakt. Binnenkort zal ik net als N00dles met mijn (door maxwell gemaakte) oranjeavatar komen.
Oh en ik was sinds het begin van Desperate Housewives fan van (lees: geilde op) Eva Longoria. |
Internet
|
Citaat:
Mijn avatar is het gezicht van Ché Guevara zonder gezicht met ANON in het midden. Dit is een alternatief symbool voor Anonymous. |
Citaat:
Eerst had ik een nachtmerrie avatar die ik wel ergens had gevonden zonder te weten waar. Maar de vrouwen waren het er niet mee eens. -O- |
omdat ik hem schattig vind. :bloos:
en ik bloos best veel. |
Lijkt me duidelijk.
|
Citaat:
|
Van google. En omdat het winter is.
|
Ik heb mijn ava via google en ik heb hem omdat hij bij mijn nick past.
|
Geknipt uit een foto die mijn vader heeft gemaakt van een heersbeest in de tuin. Omdat het leuke beestjes zijn, hij er mooi op staat en het zo lekker herkenbaar is.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is deedee van dexter's lab. OOOOOOEEEeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh whut does this button doooooooo?????!
|
Pfoe ik heb m al sinds ik lid ben, heb hem geloof ik ooit ergens op CU2 (:facepalm:) gevonden!
|
Nou, ik dacht zo van: goh, welk plaatje zou het beste de associatie met sexe- en genderdiversiteit kunnen weergeven?
:( |
goh....:rolleyes:
ik kon zo snel niets anders vinden als dit:cool: |
Citaat:
Ik vind je avatar leuk! Het doet me altijd aan FF denken. |
Het is ook FF :D
|
(aan het eind) Vooral leuk als je de voorgaande filmpjes (in het Engels) ook kent. |
goodfella's is zonder twijfel de beste maffia film.
|
Janosch. Omdat ik groot fan ben.
En hadden we niet als een soortgelijk topic? |
Euh een tekening die ik in die tijd net getekend had ontzettend verkleind. Tering 8 jaar geleden -O- Maar goed ik heb hem nooit veranderd omdat hij zo herkenbaar is. En ik lui ben.
|
Citaat:
|
Ooit gevonden op een ander forum en nooit meer overgestapt. Ik heb deze nu iets van 2 jaar ofzo.
|
Geknipt uit een heel blij plaatje, en omdat ik er blij van word. En overdreven blije dingen zijn grappig.
|
En wie gaf je dat plaatje? :bloos:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |