![]() |
Schrijf een contactadvertentie voor de forumer boven je
Ts begint niet.
|
Hoi, ik Barabas Hosselaar, hosselt graag jou! Het liefst in een exotische handstand. Bel me!
|
Kom jij met mij een VOC-schip bouwen? Ik heb piepschuim en koekjes! Bel me: 06-*miekje*
|
Hoi ik ben Fizzle, als je mijn fluffy ook wilt leren kennen dan moet je gauw bellen naar 06-fluffy
|
Hoi ik ben Tink* , als tinkt dat je mij wel zou plezieren met een bezoek bel dan gauw naar 06-Tink*
|
Citaat:
Oh nu moet ik. Hoi ik ben Tink, en mag ik jou vanavond hierheen toveren? 06-tinkerbell |
Hoi, ik ben Archont! Ik houd van House, en ik zou dat graag met je willen kijken. Zolang je je mond maar houd. Bel 06-nogwatcijfers.
|
Vermaak sensei zoekt slaaf-chan, alvast arrigato!
|
Gezocht: Kapper! Reacties onder 38768405 naar RP
|
Gezocht: Teenkaasremover.
Ik heb teenkaas en deze moet verwijderd worden. Alvast bedankt, Etmakas. |
Artistieke krullebol zonder krullen zoekt een lief pandameisje of pandajongetje om de hele nacht bij wakker te blijven en als inspiratie te dienen voor gekke kunstwerken.
|
Mmmm, Maak Meeslepende Middagen Mee Met Mij, Martiño!
Meld, Mooie Meneer, Meteen! |
Ik ben Martin en ik hossel graag experimenterende forummannen. Ik ben beschikbaar als mijn vriend op wintersport is. Bel me!
|
Citaat:
Citaat:
|
Zoekt iemand om bij een wijntje over Weerwolfspel verhalen schrijven en nog veel meer andere dingen te praten!
Ps: Als het maar niet over Brabant gaat! |
のラテアート「花とハート
簡単キャラ弁 赤ウインナー飾り切り タコ バラ ハート 花 ウインナー飾, 神保町花月シリーズ「日の出アパートの青春」 カリカ / 武内由紀子 / あべこうじ / 犬の心 / なんしぃ(大好物) / 川畑麻 衣 / すっち!!!! 八瀬近江町のカサブタこと「ヤセブタ」 の異名を持つ連続痴漢魔が 出没する神奈川県竹田市 神保町花月 JasperJD |
Gezocht: meisje dat op Floor Faber lijkt om mijn nieuwe avatar te zijn. Reacties onder 4546 naar Rode Panda. Kusje!
|
Bel me en dan laat ik je alle kleuren van de wind zien.
|
White trash is een twintig jarige man die een zwarte vrouw zoekt die wél van opruimen houdt.
Met aanbevelingen van de vuilnisophaalservice |
Gezocht! Neusfluit, occarina, tinwhistle, mondharp of leukerdje om hééle creatieve muziek mee te maken!
|
Ga met mij schilderen met de kleuren van de wind, en zingen met de stemmen van de bergen. Stuur me een postduif!
P.S. Christenen vind ik eng, dus die mogen hun postduif thuis houden. |
Ik ben leuk. En ik zoek een man. Wat jij?
|
Gezocht: Lief maatje om halve pogingen mee te proberen!
|
Gezocht: Iemand om gezellig Russisch mee te praten
|
Ik zoek een meisje om mee te lachen en om het mee op een zuipen te zetten. Ik val niet per se op oudere vrouwen, maar als zij op mij vallen vind ik dat niet per se een probleem. Dus bel me maar gewoon!
|
Citaat:
|
Heey, ik ben Jasper ik houd van vuur, bel me 666!
xXx Jasper Jouw Duivel |
Citaat:
hallo ik ben Absinthe ik hou van lachen en gezellig doen met vrienden. Graag drink ik met jou een drankje:y |
Naimin zoekt een JD partner in crime, eventueel dronken worden en belachelijk veel kotsen op de buren van armen.
xxxxxxxjeszz |
Hallo ik ben panda en ik zoek een pandavrouwtje voor bats en batsen. Kusjes.
|
Ik zoek ene mooiboy die geen GEEN problemen heeft met roze pruikjes, brillen met van die streepjes en mij.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxabsinthe |
Hallo, ik ben rode panda en ik ben dringend op zoek naar een kungfu-persoon die goed bij me past!
bel me op 06-rode panda ! |
hoi! ik ben hometownherione en ben blij met een nieuwe partner, zolang die maar ongefrankeerd wordt thuisbezorgd in mijn hometown. je weetz
|
Hallo ik ben creativemusic
Ik zoek iemand die lijkt op een oerman!!!:bloos: Xx |
Citaat:
Ik kijk graag bleach en zoek iemand die voor mij de afleveringen kan inspreken. Bel 06endannogwatcijfers. |
Hoi ik ben Arachnia.
Mijn perfecte vrouw heeft: Tetten! Heb jij die? Bel me op 0906-TET |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou van Geschiedenis en feestjes en zoek een leuke Zweedse dame om samen met mij flink los te gaan. Stuur een Email Archont@GS.nl!
Spoiler
|
hoi ik ben jasper en ik zoek een chick die fatsoenlijk gitaar kan spelen als het nodig is en die belabberd kan gamen, want dat kan ik altijd wel gebruiken:D
|
Hoi ik ben creativemusic, ik heb eigenlijk al iemand gevonden, maar daar heb ik net een advertentie voor geschreven.
|
Citaat:
OT: Hoi ik ben Barabas en ik zoek een chick met een groot gevoel voor muziekwaardering en gezellig samen naar rustige muziek te luisteren*O* Citaat:
|
:bloos: wat zit iedereen mij toch te koppelen aan een hosselaar:nono:
|
Hoi, ik ben JasperJD!
Ben jij ook zo'n gezellige spammert en zuig je ook met spellen? Neem dan vooral contact op. Coupon voor een gratis hamburger als je je tetten laat zien. Bel watcijfers. |
Mijn naam is Arachnia, de koning van de spinnen
En als je goed in batsen bent, mag je meteen beginnen!:o Bel 06-SPINNETJESKONING |
13 jarige zoekt een 14 jarige dude.
|
Ik ben vandaag precies over een maand 14*o*
|
Ik ben Rivka en ik ben lang voor mijn leeftijd dus ik zoek een vriendje die zijn groeispurt al heeft gehad. Ben jij een vrolijke, stoere vijftienjarige? Schrijf me en ik schrijf terug!
|
Citaat:
06-PANDADEPANDA |
Mehh volgorde.
|
Zeg Quis: Is 1.73 m erg lang?:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |