![]() |
Wanneer is de tijd rijp?
Ik ben een jongen van 16 en praat al paar maanden op msn met een vriendin,
vriendin= net 17(verjaardag) genoeg info lijkt me, op na dat we allebei examenjaar zitten, ik havo zij vwo. Ik ben ook op haar verjaardag geweest(waar weinig mensen waren uitgenodigd) en vroeg me af als ik met haar eens wilde gaan ^chillen^ wat ik dan het beste kan doen. aangezien ik geen flauw idee heb, hoe ik dit tot een wat ehmm ^hoger^niveau kan tillen. alvast bedankt.!:y |
Je wil haar ballen?
Neem flesje goede whisky mee. Check een of andere film die ze waarschijnlijk digt en blijf inschenken. |
neeeee,
niet ballen mayn heb zin in weer gewone relatie, waar ik uiteindelijk in ga ballen... maar als vraag voor de dames. wat zouden jullie van ene jongen willen die jullie zo kenden? |
-_-
|
Ennnn Reverend haakt af.
Als je een relatie wilt, moet je denk ik eerder op je eigen leeftijd zoeken in plaats van achter 18 jarigen aan te zitten, dat werkt niet zo snel. |
oeps, check leeftijd was beetje verstrooid, komt door die examens he
|
Zodra je d'r wel wilt ballen moet je Reverend's advies opvolgen.
Want anders zie ik ook geen toekomst, vrouwen groeien namelijk mentaal veel sneller op dan wij jongens. Dus als jij dan nog als een 14 jarige ofzo gaat gedragen waar je vriendin en d'r vriendin bij zijn is 't ook snel klaar. |
En als ik me nou gewoon compleet normaal gedraag, wie zegt als een 14-jarige ..
of was het meer op de manier van: no can do |
Citaat:
Ja, dames, ik generaliseer. Bear with me, would ya. Ik zeg alleen dat 't vrij lastig wordt, lijkt mij, om een meid te onderhouden die ouder is, lichamelijk en mentaal. Ik heb een keer lopen ballen met een 18 jarige als 16 jarige, en dat vond ik al lastig zat. |
Maaar... jij bent 16 en zij net 17? Wanneer word jij 17? Want zoveel verschil hoeft er niet tussen te zitten toch... en iedere jongen en meisje is weer anders. Dus ik zou gewoon zeggen: ga drvoor! Je zegt zelf dat je al veel met haar praat op MSN, nou gewoon een keer voorstellen dan om samen wat te gaan doen;) Weet je gelijk genoeg.
|
ai, heb ook niks te verliezen, hoewel arachnia wle gelijk heeft,
maa rik wordt augustus 17 dus opzich scheeld het maar halfjaartje ofso:P dus wie weet, ik stel wel wat voor, thx all greetz EO |
Ik zou zeggen chillen, is het gezellig dan doe je het desnoods nog een keer. Niet te snel gaan. Bij die tweede keer kun je dan zorgen dat ze tegen je aan gaat liggen tijdens de film of dat je als een soort kussentje fungeert.
Nog een keer iets samen gaan doen, beetje aanraken en lief lachen. Nou als er dan genoeg respons is kun je volgens mij je gang gaan en eens een kusje proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |