![]() |
Ontmaagdings probleem
Hoi beste mensen,
ik vind een meisje leuk! En gelukkig vind ze mij ook leuk anders was dit waarschijnlijk een heel ander topic geweest. We hebben dus al zon 3 maanden iets met elkaar, hebben al veel gedaan samen in en uit het bed MAAR nog niet het ultieme. Het probleem is namelijk dat ze op het moment supreme letterlijk dichtklapt en bang wordt. Ik kan dan met geen mogelijkheid naar binnen komen. Tijdens het vrijen wordt ze wel erg nat en lijkt ze er erg veel zin in te hebben. Het is alleen als puntje bij paaltje komt dat ze haar bekken dicht doet. Het is haar eerste keer en ik moet zelf eerlijk toegeven dat ik nou ook weer niet de dapperste ridder ben die al veel kastelen heeft veroverd. Ik weet me zelf geen raad over wat ik nou precies moet doen, en zei zelf ook niet. Is er iets dat we kunnen proberen? Bijvoorbeeld een speciaal standje (hebben alleen nog missionarisje gedaan), wiet (maakt de meeste vrouwen ze geil als boter), alcohol (is algemeen bekend als een middel dat de spieren verslapt), marvin gaye op de achtergrond (just listen), of iets anders??? |
Je moet niet zo focussen op neuken en meer op liefde bedrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Want dat is het ultieme. Neuken is dat niet. |
oeps, foutje :D
|
Het punt is hier dat ze zelf heel graag wilt, ze is 'al' 19 en al haar vriendinnen zijn er al eindeloos mee bezig. Ze voelt zich er ongeloofelijk kut over...
|
Op d'r gemak stellen, daar komt 't op neer.
|
Citaat:
|
tja, probleem is alleen dat ze zelf heel graag wil en er klaar voor meent te zijn. Ik weet dat ze vroeger nogal slecht behandelt was door een ex-vriendje die haar 'bijna' verkracht had. Ze wilt er alleen niet veel over praten en als ik iets te ver doorvraag klapt ze helemaal dicht.
|
Nou ja, lijkt me duidelijk dat ze er niet zo heel klaar voor is, hoe graag ze ook wil... misschien moet je maar zeggen dat je niet weet hoe het met haar zit, maar dat jíj er voorlopig nog niet klaar voor bent :P
|
Citaat:
anyway, heb je al aan haar gevraagd waarom ze zo bang wordt? ik denk trouwens ook dat jullie er teveel mee bezig zijn op een manier van 'oké, nu gaat het gebeuren' en dat er dan teveel druk op staat. laat het even varen en kijk dan of het niet een keer vanzelf gebeurt. |
als vrouwen bang of onzeker zijn gaan ze onbewust bepaalde spieren aanspannen waardoor je m niet naar binnen kunt krijgen.. misschien moet je even een tijdje wachten en dan weer een keer proberen.. het word ook makkelijker als je lang voorspel hebt.
|
Hoe kom je erbij dat je door wiet geil word? dit kan naar het fabeltjesland verbannen worden.
Overigens alcohol in lichte mate kan idd helpen een meisje geil te krijgen:) |
Als het met Marvin Gaye op de achtergrond niet lukt, dan weet ik het ook niet meer.
|
Citaat:
|
tis gewoon een spelletje:)
alleen voelt t lekker en moet je de gevolgen ervan in je hoofd houden ( gebruik dus condooms enzo ) voor de rest is t geen big deal. |
Ontspannen, echt echt echt ontspannen. Dus zorg voor een rustige omgeving waar zij zich op haar gemakt voelt. Zorg voor goed voorspel, zodat ze goed nat wordt. Missionaris kan handig zijn, maar zorg er dan voor dat ze iets onder haar billen kan leggen zodat ze haar bekken meer kantelt; dan is de weg naar binnen wat makkelijker en ook voor haar minder pijnlijk. Ga niet rammen, want dat werkt niet, probeer haar eerst eens te vingeren, ga dan met je penis zachtjes tegen haar vagina aan, probeer een beetje naar binnen te gaan, maar laat haar vooral het tempo bepalen en ook hoe ver je gaat. Ik noem het altijd 'aankloppen'; dus ga tegen haar vagina aan en dan weer een beetje terug, dan weer er tegen aan, dan weer terug, op een gegeven moment kan je proberen steeds iets bij haar naar binnen te gaan, maar nogmaals; ga niet rammen.
Als missionaris niet lukt omdat zij het moeilijk vindt om in die houding controle te nemen, dan kun je proberen of het werkt als zij op jou gaat zitten. Die houding is voor haar misschien wel wat spannend, maar ze heeft dan veel meer controle en kan zelf ook de juiste houding vinden door bv. wat rechterop te gaan zitten of juist wat meer naar voren/achteren te buigen. (En die spieren kan je vrij onbewust aanspannen, dus het kan best dat ze het echt heel graag wil, maar dat het gewoon nog niet lukt omdat ze toch nog niet ontspannen genoeg is. Daarom ook rustig blijven proberen. Lukt het niet? Maak er dan geen big deal van; doe wat anders, en probeer het een andere keer nog eens.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |