Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Ontmaagdings probleem (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1787647)

Majestic_Melvin 10-01-2010 21:23

Ontmaagdings probleem

Hoi beste mensen,

ik vind een meisje leuk! En gelukkig vind ze mij ook leuk anders was dit waarschijnlijk een heel ander topic geweest. We hebben dus al zon 3 maanden iets met elkaar, hebben al veel gedaan samen in en uit het bed MAAR nog niet het ultieme. Het probleem is namelijk dat ze op het moment supreme letterlijk dichtklapt en bang wordt. Ik kan dan met geen mogelijkheid naar binnen komen. Tijdens het vrijen wordt ze wel erg nat en lijkt ze er erg veel zin in te hebben. Het is alleen als puntje bij paaltje komt dat ze haar bekken dicht doet. Het is haar eerste keer en ik moet zelf eerlijk toegeven dat ik nou ook weer niet de dapperste ridder ben die al veel kastelen heeft veroverd. Ik weet me zelf geen raad over wat ik nou precies moet doen, en zei zelf ook niet. Is er iets dat we kunnen proberen? Bijvoorbeeld een speciaal standje (hebben alleen nog missionarisje gedaan), wiet (maakt de meeste vrouwen ze geil als boter), alcohol (is algemeen bekend als een middel dat de spieren verslapt), marvin gaye op de achtergrond (just listen), of iets anders???

Batave 10-01-2010 21:26

Je moet niet zo focussen op neuken en meer op liefde bedrijven.

Arachnia 10-01-2010 21:26

Citaat:

Majestic_Melvin schreef:
En ik moet zelf eerlijk toegeven dat ik nou ook weer niet de dapperste ridder ben die al veel kastelen heft veroverd.

Kudo's voor die geniale metafoor. :D(Y)

Arachnia 10-01-2010 21:27

Citaat:

Batave schreef: (Bericht 30069640)
Je moet niet* zo focussen op neuken en meer op liefde bedrijven.

Dit.
Want dat is het ultieme.
Neuken is dat niet.

Batave 10-01-2010 21:28

oeps, foutje :D

Majestic_Melvin 10-01-2010 21:55

Het punt is hier dat ze zelf heel graag wilt, ze is 'al' 19 en al haar vriendinnen zijn er al eindeloos mee bezig. Ze voelt zich er ongeloofelijk kut over...

Arachnia 10-01-2010 21:56

Op d'r gemak stellen, daar komt 't op neer.

Freyja 10-01-2010 22:37

Citaat:

Majestic_Melvin schreef: (Bericht 30069868)
Het punt is hier dat ze zelf heel graag wilt, ze is 'al' 19 en al haar vriendinnen zijn er al eindeloos mee bezig. Ze voelt zich er ongeloofelijk kut over...

Dan moet je d'r maar eens duidelijk maken dat als ze d'r zoveel aan ophangt, het nooit gaat lukken. Sjesus zeg, alsof het allemaal puur om de penetratie draait. Als ze verder zoveel lol heeft in bed, lijkt het me dat jullie genoeg andere dingen doen waar ze bij d'r vriendinnen over kan opscheppen, als ze dat zo graag wil. En als je maar genoeg aan het vozen en flikflooien bent, glijdt hij er vanzelf wel een keer in. Maar niet als je er een groot punt van maakt en het echt wil 'proberen'.

Majestic_Melvin 11-01-2010 16:13

tja, probleem is alleen dat ze zelf heel graag wil en er klaar voor meent te zijn. Ik weet dat ze vroeger nogal slecht behandelt was door een ex-vriendje die haar 'bijna' verkracht had. Ze wilt er alleen niet veel over praten en als ik iets te ver doorvraag klapt ze helemaal dicht.

Freyja 11-01-2010 17:40

Nou ja, lijkt me duidelijk dat ze er niet zo heel klaar voor is, hoe graag ze ook wil... misschien moet je maar zeggen dat je niet weet hoe het met haar zit, maar dat jíj er voorlopig nog niet klaar voor bent :P

Lasagna 11-01-2010 18:33

Citaat:

Majestic_Melvin schreef: (Bericht 30069628)
wiet (maakt de meeste vrouwen ze geil als boter)

wat.

anyway, heb je al aan haar gevraagd waarom ze zo bang wordt? ik denk trouwens ook dat jullie er teveel mee bezig zijn op een manier van 'oké, nu gaat het gebeuren' en dat er dan teveel druk op staat. laat het even varen en kijk dan of het niet een keer vanzelf gebeurt.

sunshine0_o 27-01-2010 19:33

als vrouwen bang of onzeker zijn gaan ze onbewust bepaalde spieren aanspannen waardoor je m niet naar binnen kunt krijgen.. misschien moet je even een tijdje wachten en dan weer een keer proberen.. het word ook makkelijker als je lang voorspel hebt.

g0ldstrike 28-01-2010 00:52

Hoe kom je erbij dat je door wiet geil word? dit kan naar het fabeltjesland verbannen worden.
Overigens alcohol in lichte mate kan idd helpen een meisje geil te krijgen:)

Sade 30-01-2010 05:33

Als het met Marvin Gaye op de achtergrond niet lukt, dan weet ik het ook niet meer.

Batave 30-01-2010 10:35

Citaat:

Sade schreef: (Bericht 30141583)
Als het met Marvin Gaye op de achtergrond niet lukt, dan weet ik het ook niet meer.

Marvin Gaye is de sleutel tot succes (Y)

reneeke9 30-01-2010 20:09

tis gewoon een spelletje:)
alleen voelt t lekker en moet je de gevolgen ervan in je hoofd houden ( gebruik dus condooms enzo )
voor de rest is t geen big deal.

Andijvie 30-01-2010 22:17

Ontspannen, echt echt echt ontspannen. Dus zorg voor een rustige omgeving waar zij zich op haar gemakt voelt. Zorg voor goed voorspel, zodat ze goed nat wordt. Missionaris kan handig zijn, maar zorg er dan voor dat ze iets onder haar billen kan leggen zodat ze haar bekken meer kantelt; dan is de weg naar binnen wat makkelijker en ook voor haar minder pijnlijk. Ga niet rammen, want dat werkt niet, probeer haar eerst eens te vingeren, ga dan met je penis zachtjes tegen haar vagina aan, probeer een beetje naar binnen te gaan, maar laat haar vooral het tempo bepalen en ook hoe ver je gaat. Ik noem het altijd 'aankloppen'; dus ga tegen haar vagina aan en dan weer een beetje terug, dan weer er tegen aan, dan weer terug, op een gegeven moment kan je proberen steeds iets bij haar naar binnen te gaan, maar nogmaals; ga niet rammen.
Als missionaris niet lukt omdat zij het moeilijk vindt om in die houding controle te nemen, dan kun je proberen of het werkt als zij op jou gaat zitten. Die houding is voor haar misschien wel wat spannend, maar ze heeft dan veel meer controle en kan zelf ook de juiste houding vinden door bv. wat rechterop te gaan zitten of juist wat meer naar voren/achteren te buigen.

(En die spieren kan je vrij onbewust aanspannen, dus het kan best dat ze het echt heel graag wil, maar dat het gewoon nog niet lukt omdat ze toch nog niet ontspannen genoeg is. Daarom ook rustig blijven proberen. Lukt het niet? Maak er dan geen big deal van; doe wat anders, en probeer het een andere keer nog eens.)

On efil 01-02-2010 09:44

Citaat:

reneeke9 schreef: (Bericht 30143491)
tis gewoon een spelletje:)
alleen voelt t lekker en moet je de gevolgen ervan in je hoofd houden ( gebruik dus condooms enzo )
voor de rest is t geen big deal.

Wat lul jij nou weer, dit slaat niet eens op het topic -.-

Barry Gibson 02-02-2010 10:14

Citaat:

g0ldstrike schreef: (Bericht 30134555)
Hoe kom je erbij dat je door wiet geil word? dit kan naar het fabeltjesland verbannen worden.
Overigens alcohol in lichte mate kan idd helpen een meisje geil te krijgen:)

Hahaha, je mag wel een keertje met m'n ex blowen hoor?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.