![]() |
kapsel bij jongens
hey meiden welk kapsel is nou helemaal in bij jongens?
alvast bedankt ;) |
Ik heb geen flauw idee. Mijn vriendje heeft een bos wilde krullen tho (Y)
|
Heeft dit iets met liefde en relatie van doen? Lifestyle of een fout mannen modeblad zou ik je eerder aanraden.
|
ja of vraag het gewoon aan de kapper.
|
Het boeit niet wat 'in' is, het gaat om wat er bij jou past.
|
Liefde & Relatie --> Lifestyle
|
Denk dat dit voor elk meisje wel anders zal zijn...
Sommige meisjes vallen op lang zacht glazend haar. anderen verkiezen een blauwgeverfde hanekam. En nog anderen houden het bij een klassiekek ortgeknipte kop met een zijscheiding. ;) |
Dag jongeman,
Ik vind dit kapsel wel leip http://i49.tinypic.com/16ab0gy.jpg Met vriendelijke groeten, Henck |
halflang met gel
|
ik zelf heb meestal omhoog en dan opzij, als ik geen zin heb pak ik de pot gel en doe het naar achter
|
kaalkaalkaalkaalkaal :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
dan ben je maar een trainingspak en een paar slippers met witte sokken verwijderd van je officiële aso status ik heb een fauxhawk op dit moment,lekker makkelijk en ziet er verzorgd uit (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahaha ik ga het als dat plaatje van henck doen en dan doe ik allemaal kettingen om en dan ga ik bij het A-team :P
|
Citaat:
You can't deny that! It's been proven by science, fool! |
Op dit moment word gezegd dat de kuif weer in word maar dan moet eerst een artiest ofzo ermee komen en dan is het in!
Xx myou |
er is een haartopic?
|
topic speciaal voor haar
chill |
Citaat:
je hebt s*chijt aan wat mensen ZEGGEN en je DOET het daarmee zet je een statement EN ben je orgineel ;) |
@Prominence
hab die plaatje van jou als emoticon op msn zoo vet :P |
Citaat:
nu moet ik weer veranderen |
:rolleyes:
|
slotje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |