![]() |
beffen
hee iedereen. mijn vriendin had mij gepijpt alleen nu zou ik haar wel willen beffen alleen hoe smaat dat ik denk dat dat juist vies is.:$
|
en jouw leuter ruikt naar bloemetjes ofzo? :confused::rolleyes:
|
Sommigen vinden het niets, sommigen vinden het geweldig en bij de meesten verschilt het per situatie/persoon.
Gewoon doen, als het nasty is, jammer dan |
Zorg dat je een beetje bovenin de vulva blijft, dan heb je niet zo'n last van dat zure slijm en kun je toch haar clitoris stimuleren.
|
ga anders eerst samen douche, dan is het iig een stuk schoner
|
Citaat:
OT; gewoon proberen, je merkt vanzelf wel of je het wat vindt. |
Citaat:
|
Whahahaha gewoon doen..
misschien vind jij het wel heerlijk:D |
Gewoon doen. Mocht het een beetje raar smaken, speeksel bijvoegen. Ik heb nog nooit gemerkt dat er een sterke smaak aan zit.
|
zuur slijm? uh, nou dat van mij is anders niet zuur.
|
No lips in between hips.
|
ik heb ook nog nooit gehoord dat het zuur smaakt. mijn vriend vind het over het algemeen 'neutraal' smaken, een beetje zacht en soms zelfs lekker. verwacht sowieso niet een hele sterke smaak.
|
Gewoon doen in bad heerlijk!!:P
|
dat zure heb ik ook nog nooit gehoord :P
maar als je bang voor bent dat het vies, je hebt ook van die glijmiddel met smaakjes. als je haar daar eerst mee vingert ofzo dan denk ik dat dat wel overheersend is. mijn vriend die zegt iig dat het nergens naar smaakt. |
Smaak kan verschillen, van zurig tot zoutig tot neutraal. Veel zoet fruit eten (ananas) maakt het wat zoeter. Als het echt heel vies is is er waarschijnlijk iets aan de hand (schimmelinfectie o.i.d.). Ik heb geen ervaring met iemand beffen maar ik stel me inderdaad zo voor dat als je bij de clit blijft je niet zoveel last heb van de afscheiding. En inderdaad vermengen met speeksel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja da's net zoiets als bij het pijpen niet in de buurt van de eikel komen, want daar komt voorvocht uit ieh *O* |
Het hangt natuurlijk af van de hygiëne.
Een gewassen vagijn Smaakt oh zo fijn |
Citaat:
Ontopic: Ik ben fan, en mijn vriend gelukkig ook! |
Citaat:
|
Nou, je wil haar beffen en je wil weten hoe het smaakt. Dan lijkt de oplossing mij: bef haar, en dan weet je het. Als je het echt helemaal niks vindt, dan doe je het voorlopig niet weer. Wel handig als zij zich even wast van te voren, anders zitten er restjes afscheiding en zweet.
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
Eh, heb ik me doen vertellen :o :p. |
Ik denk dat je veel moet verwachen echt dan maakt het leuker denk ik en mischien smaakvoller!;):p:y(y):D:)_O_*O*:cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |