![]() |
Vanaf welke leeftijd groeide jouw borsten?
Vanaf mijn 13e... maar het is niet echt gegroeid fzo..
en gezoend nog nooit.. |
voor zoenen is al een ander topic :|
|
Jep, en daarom veranderde ik de titl (y).
Mijn borsten groeide ongeveer vanaf mijn 11e/12e. |
mijne vanaf mijn, negende, of tiende ofzo :bloos:
Maar grote borsten zijn niet per se mooi... en liever een raar formaat met mooie borsten dan een 'goed' formaat met lelijke borsten :) |
bij mij zijn ze nog steeds niet gegroeid :( kben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren..
|
Even voor de duidelijkheid: jongetjes krijgen pas borsten als ze een bierbuik krijgen. Meestal zo rond hun 50e.
|
Ehm...rond mijn 11e. De ontwikkeling lag bijna 3 jaar stil en komt nu weer op gang:p
|
Citaat:
|
Rond mijn 11e geloof ik. Wat ik altijd zal onthouden is dat het gruwelijk pijn deed bij mij en toen hapte ons paard er ook nog eens in :D Niet fijn ;)
|
17, toen ik met fitness begon;)
|
Citaat:
|
Citaat:
EN WEER DAT GEZEIK OVER GROTE BORSTEN IK WORD DAAR ZO SCHIJTZIEK VAN :mad: Ontopic: Ik denk vanaf mijn 12e of 13e. |
Citaat:
Bij mij begon het rond mn 11/12. :) |
bij mij rond mijn 10de bestwel vroeg vind ik,
|
Citaat:
Maargoed ik zit me weer offtopic druk te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm groep 6 begon alles zo'n beetje, ik weet even nietmeer hoe oud ik toen was xD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In principe hoop ik geen borsten te krijgen :o, maar ik vind ze wel mooi hoor, groot én klein (Y)
|
uhmm ik denk vanaf mijn 10e :P
|
Citaat:
|
volges mij me 9/10e zoiets best wel vroeg
|
Citaat:
En fizzle, wat heb je dat mooi gezegd hierboven! Heel filosofisch! :y |
Ben nu 13 en mijn borsten blijven maar weg :(
* ben een jongen .. heeft iemand een idee ? |
Ja, naar de dokter gaan en een recept voor vrouwelijke hormonenpillen halen
|
Citaat:
|
Ik ben 13 (over 4 maanden 14)
En ik heb nog steeds geen borsten hoor! Ik wordt er gelukkig niet mee gepest , maar vergeleken met alle andere meiden in mijn klas. Dan schaam je je toch,, :( Ik zou ook geen groote borsten willen,,maar toch wat:confused: Ben ik de enigste die hier nog geen borsten had\heb op deze leeftijd? :facepalm::confused: |
je bent niet de enige..:$ ik ook..
|
Ik vind de mensen die mensen gaan pesten omdat ze kleine borsten hebben wel heel dom.. Dan zijn ze stiekem gewoon jaloers ;)
Maar dat maakt niet uit joh dat je nog weinig hebt, het komt nog wel :) |
Ik was 10 ongeveer
|
:)maar wanneer zijn ze nou uitgegroeid?
|
Bij mij groep 6-7 volgens mij. Inmiddels vind ik het wel goed zo. :)
Je borsten zijn volgens mij op je 18e uitgegroeid ofzo, maar ik denk dat dat per persoon wel beetje verschillend is. |
Ik denk die van mij vanaf groep 8 ofzo.. Ik weet het niet precies.
|
Op m´n elfde zijn ze begonnen met groeien, rond m´n 13e was het een A cup en op m´n 18e zijn ze doorgegroeid naar een B.
|
Citaat:
mijne begonnen rond groep 6 ofzo.... weet niet meer precies, ben nu 21 zit op een ruime C |
vanaf mn 12e geloof ik ;o
|
Citaat:
|
Ik denk vanaf 12 ofzo, maar ik was een beetje vadsig toen ik zo oud was dus het was lastig te zeggen, zeg maar. :D
|
noooooooooit
|
13,5 ofzooo (Ben nu bijna 14)
|
Kleine zijn lief (y)
|
Vanaf een jaar of elf/twaalf geloof ik
|
vanaf ong. me 10e maar het schiet niet echt op..:s
|
Bij mij schiet het juist te veel op :(