![]() |
verliefd...
Yo.
Ik ben echt zo smoor verliefd op een meisje uit me klas. Zij is gwn zo lief, en mooi! Ik kan goed met haar overweg, praat veel met haar en zij ook met mij en ze doet zo lief! Maar ik heb ook gezien dat ze met bijna iedereen vrijwel zo doet. Niet dat dat erg is ofzo, maar nu is het moeilijk te zien of ze nou ook wat voor mij voelt. Ze zegt wel soms dat ik lief ben:bloos: Ik weet het gewoon niet, ze is zo leuk! En het grootste probleem is nu dan dat ik niet durf te vragen of ze ook wat voor mij voelt, want het is nu zo leuk met haar! En als ik vraag of ze me leuk vindt en ze zegt nee dan ben ik bang dat ze dan anders tegen me aan gaat kijken, en ik ook tegen haar. Want ik heb nu een erg goeie band met haar. Ik ben niet iemand die voor het eerst verliefd is ofzo, of nog nooit verkering heeft gehad, maar zij is echt speciaal! Hopelijk kunnen jullie me een beetje tips geven. Thanks!!(y) |
Op die manier van spreken en je weet al wanneer een meisje speciaal is, ik gok dat je niet ouder bent dan ik, dus ik vind het heel knap van je dat je dat alles al weet, goed zèg. En verder, wees niet zo'n pussy om het niet te durven vragen.
|
Probeer haar buiten de schoolcontext te ontmoeten. Kijken of jullie dan dichter bij elkaar komen te staan. Als je iets speciaals hebt met elkaar, dan doet ze tegen iedereen nog wel lief, maar delen jullie iets anders. Goed, wazig uitgedrukt. Ik bedoel gewoon neem haar ergens heen en probeer een vriendschap buiten school op te bouwen, dan zou ik eerder een move maken.
|
Citaat:
maar weet je wat ook een probleem is... we wonen allebij in een andere stad(maar wel zelfde school) en de stad waar zij woont is ook niet heel erg dichtbij. dus we kunnen niet zegmaar vaak gaan chillen ofzo:( |
heey!
idd, je moet met elkaar gaan afspreken buiten school, als ze je leuk vind zal ze dat zeker willen! dat een meisje zegt dat ze je lief vind, hoeft niet te betekenen dat ze je leuk vind. Als ik vragen mag, hoe oud zijn jullie? meisjes van mijn leeftijd en ouder zeggen vaak tegen heel veel vrienden dat ze lief zijn enz. maar heel veel succes ermee en laat even weten hoe het afloopt... Xx |
Citaat:
|
als ze uit gaat ga je met haar dansen en dan lukt het wel
(zeker als ze er al 1 op heeft :D) |
kerel heeft precies hetzelfde probleem als ik haha(Y)
|
Citaat:
Ik hoop dat het goed voor je uitpakt. ;) |
Citaat:
Thanks!!! |
gewoon uit vragen en als ze dat wil dan is er kans..:D
|
Mm... Ik geef et denk ik op. Ik vind de vriendschap die we nu hebben belangerijker. En bovendien, ik denk dat et nog niks zou worden, we wonen een eind van elkaar en we zouden elkaar niet vaak buiten schooltijden zien...Dass ook niks aan. Maar toch vind ik der nog steeds leuk:) maarja... Volgend jaar lekker naar een school in de stad waar ik woon.. Misschien dat ik dan de ware vind :p x). In ieder geval iedereen bedankt die me heeft geholpen en tips hebben gegeven!!!
|
okee heel veel succes(Y)
|
Citaat:
|
Gvd, geef niet op man, als je volgend jaar naar een andere school gaat, dan kan je toch niks gebeure, uitlache bedoel ik als ze nee zegt ofzo, van die dinge. Als je haar echt graag ziet dan vraag je haar eens ergens mee na school ofzo, dan merk je heel snel of het wederzyds is. :-P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |