![]() |
Vrienden van je vriend/vriendin...
Hoe ga jij om met de vrienden van je vriend/vriendin? Ben je ook bevriend met ze of ga je ze liever uit de weg?
Kortom: hoe verloopt het contact? |
veel van de vrienden van mijn vriendin zijn ook gewoon mijn vrienden, dus daat gaat wel goed, daarentegen kent mijn vriendin maar een klein deel van mijn vrienden, alleen de zekere groep waarmee zij ook om gaat
|
vrienden van mijn vriend ken ik niet veel maar het zijn wel toffe gasten. Hij is zelf niet super sociaal dus ik zie ze alleen met het uitgaan :P Same geld voor mijn vrienden eigenlijk :P
|
Ik heb nu geen vriendin, maar de vrienden van m'n ex had ik eigenlijk helemaal niks mee.. Het waren haar vrienden, niet de mijne. Ik had ook weinig zin om me daar tussen te mengen. Ik zou al snel het idee krijgen dat ik me bemoei met dingen waar ik niks mee te maken heb.
|
Hmm hij heeft meestal een-op-een contact met zijn vrienden, en dan ga ik eigenlijk nooit mee. Heb een aantal wel ontmoet, maar in andere situaties. Dus ik zie zijn eigenlijk zelden, behalve dan als er wel groepsdingen zijn (hij is bijv. bevriend met een collega, die zie ik dan als ik mee ga naar een activiteit van zijn werk. Zelfde met studentenvereniging) of bijv. een vriend die een expositie had, dat soort dingen.
Oh en zijn huisgenoten zijn ook vrienden, die zie ik wel heel regelmatig natuurlijk. En zijn familie (hij komt uit een groot gezin) is heel hecht en met name zijn broers ook een soort van vrienden, ze gaan samen sporten en zuipen enzo, en die zie ik ook wel vaak. Het is wel anders dan met mijn exen, die hadden allebei echte vriendengroepen en daarbij nemen de 'leden' sneller hun aanhang mee, doe je dus ook vaker wat samen. De huidige is niet zo heel erg van het groepscontact, dus dan heb je dat minder. Bovendien heb ik al nauwelijks genoeg tijd om m'n eigen vrienden te zien :o |
Hm, ik heb ze vrijdag voor het eerst echt ontmoet op haar gala, ze leken me wel aardig en ik heb met een aantal nog wel een heel leuk gesprek gehad.
|
Blijven jullie ze dan zien als vrienden van je vriend/ vriendin of worden het op een gegeven moment ook jouw eigen vrienden? Ben wel benieuwd hoe jullie daarover denken :)...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Ik denk niet dat het gauw mijn vrienden zullen worden omdat ze anderhalf uur hier vandaan wonen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De vrienden van mijn vriend zijn ook mijn vrienden. Hij was al jarenlang een vriend van mij en zat/zit dus in dezelfde vriendengroep als ik.
|
Citaat:
|
De meeste vrienden van mijn vriend kende ik al voordat ik iets met hem kreeg (studentenvereniging) maar ik heb de laatste jaren wel beter contact met ze gekregen. Ik zou ze niet zelf bellen, maar vind het altijd gezellig om ze te zien.
Mijn vriend kan het ook goed vinden met mijn vriendinnen, en zij vinden hem ook allemaal leuk :). Maar bijvoorbeeld oud & nieuw vieren we gewoon lekker met onze eigen vrienden, hoewel er toch steeds meer stelletjesuitnodigingen beginnen binnen te stromen :D. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |