![]() |
Het Allergeilste wat je ooit heb gedaan?
de vraag is al duidelijk genoeg volgens mij.
nou ik ben reuzenieuwschierig! relax D. |
seks met een sneeuwpop
|
Citaat:
:D(Y) |
ze vond om de een of andere reden wel dat ik naar wortels rook, maar volgens mij lag dat aan haar ;)
|
Bij voorbaat maar vast: ontopic posten of níet posten.
|
Citaat:
|
lol
|
Ik denk het allergeilste wat ik ooit heb gedaan is dat ik zo geil was dat ik in de megastore met iemand heb Geneukt :P ( in de wc^^ )
|
Zoals het gezegde gaat;
"TS begint." |
Coen: Je bent 13?
Naja, mijn geylste is naakt betrapt worden met een meisje die ik zelf net 4 uur kende door haar boer en vervolgens naakt door Breda vluchten en met mn blote reet in een doornstruik terecht komen. Right, alleen maar voor een blowjob. |
@Coenfiction: Is dit een grap ofzo? K geloof dr namelijk helemaal nix van.
|
in NY in het Hilton hotel in de badkamer voor een muurgrote spiegel doggy style genomen worden
|
Citaat:
maar goed, heb nog niets anders mee mogen maken dan gewoon seks in bed dus dan zal ik dat maar zeggen he:P |
Citaat:
|
was toch wel sex met een 'vreemdeling'
hebbe elkaar op 1 avond ontmoet en diezelfde avond al geballd ;D dus. ja das gwn geil. |
Ik zit al een tijdje over deze vraag na te denken, maar ik weet het serieus niet. Dat komt denk ik omdat de allergeilste ervaringen niet zozeer heel specifieke handelingen waren, maar meer omdat je er zelf zo geil bij was. Ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste keer klaarkomen door gepijpt te worden misschien wel. Het was een nogal spontane actie van d'r en ik snapte er geen reet van dat het 'r nog lukte ook.
|
Citaat:
|
ik denk dat ik uit alles toch kies voor een paar maand geleden, op mijn verjaardag met m'n beste vriend aan het rotzooien geweest terwijl er mensen op de kamer sliepen ^^ tis alleen nooit op sex uitgelopen jammer genoeg....
|
Citaat:
Persoonlijk zou ik denk ik gaan voor iets als dat we elkaar eindeloos gingen plagen, gek maken maar nog niks doen, totdat we elkaar zowat besprongen bijvoorbeeld. |
Citaat:
|
Het zijn gewoon vaak de omstandigheden. Hoe lang je hebt moeten wachten, hoe graag je diegene wil.Dan kan het saaiste of meest ongemakkelijke standje nog extreem geil zijn. Eigenlijk zijn dat van die sexpartijen dat je elkaar gewoon echt wil opvreten:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik nomineer de goedmaakseks. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja,
misschien had ik moeten antwoorden op dat topic van gekke plekken sex Een heel geile plek was in een kabelbaan in oostenrijk: we zaten met zijn twee-in in een cabine, veel kleren die we (half )uit moesten doen beslagen raampjes, dus dat viel mee en zorgen klaar te zijn voor we boven waren en weer alle kleren netjes |
Citaat:
|
ik heb niets met dat 'doorslikken'
|
ik heb alleen nog maar gepassioneerd gezoend, dus dat noem ik dan maar...
|
3 uur lang gewledig hete sex (:
add-on : 3 uur, niet 2½ xD |
Tsja allergeilste?, gewoon die keren dat ik hem besprong omdat ik geil was?
|
Moeilijk. Ik aan het rijden op de autosnelweg, en tja...dan gaat de stoel wat naar achter en begon me vriendin wat te flikflooien. Kun je dus niets omdat je op de weg moet letten, je wilt niet stoppen omdat het wel zeer lekker is en is er een beetje het tijdelijke betrap moment van passerende auto's. (Y)
edit: schakelen is dan wel beetje lastig |
het enige voordeel van een automaat
|
Avonden dat we zo bezopen waren dat er geen grenzen meer waren, dat alles gebeurde wat mogelijk was... :bloos:
|
via TMF-chat een peruaanse studente uit Groningen leren kennen, in utrecht afspreken (ik studeerde in haarlem) om iets te drinken en als het beviel met mij mee gaan. nou die morgen hadden ik de nagelkrassen op mijn rug staan, maar geil dat het was.. wat kon die meid te keer gaan zeg.... helaas nooit meer ontmoet. was geadopteerd en weet alleen nog dat ze Carla heet......
|
[QUOTE=nature_lover;30463456]via TMF-chat een peruaanse studente uit Groningen leren kennen, in utrecht afspreken (ik studeerde in haarlem) om iets te drinken en als het beviel met mij mee gaan. nou die morgen hadden ik de nagelkrassen op mijn rug staan, maar geil dat het was.. wat kon die meid te keer gaan zeg.... helaas nooit meer ontmoet. was geadopteerd en weet alleen nog dat ze Carla heet......[/QUOTE
Spijtig.... |
ooit een nepkut gemaakt
(iets ingewikkeld met condooms, sokken en wc rollen) |
ik heb wel meerdere echte echte geile beurten gehad. een keer dat ik me ex ontmaagde dat was sexy hij wist niet wat hij moest doen dus ik deed alles. haha nog leuker was dat hij strengelovig was het mocht dus echt niet enz. en een keer met me recente vriend op het bed van zijn ma. hij was aan het koken ik zij ik heb zin en hij besprong me nam ne mee naar boven en nam me dus op het bed van zijn ma haha. Klink een beetje ordinair maar het was wel super lief!
|
Citaat:
|
Citaat:
nooit sex gehad, dus ik zal er niet om liegen he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker op vakantie in de caravan, en dan smorgens je bed uit komen en dan van de buren te horen te krijgen was het lekker gisteraaf!! en dan rustig tegen die mensen zeggen ja het was echt zo geil en zo lekker.;) dat was toch wel het lekkers, en in spanje in de zee naaktzwemmen in de nacht en dan even heerlijk genomen worden zo lekker.:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
myn geilste ervaring is dat myn vrindin zich niet kon bedwingen in de bioscoop met het handenwerk ^^ en dat was myn eerste 'ervaring' :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |