![]() |
River Island
De laatste tijd heb ik een beetje gekeken op de site van River Island en ik moet zeggen dat ik de kleding best in orde vond. Ook de prijzen vielen bij mijn uitgehongerde studentenbeurs erg in de smaak. Nu is mijn vraag; heeft iemand ervaringen met dit merk?
http://xml.riverisland.com/flash/content.php Kwam ze op het spoor toen ik de Libelle van mijn moeder doorbladerde op een verveelde zondagmiddag..:D Bij de fotoshoot stonden...Hmm, volgens mij kan ik dit verhaal beter niet afmaken, valt toch niet meer goed te praten dat ik als jongen in de Libelle kijk..:bloos: ''Maar het was maar een keertje!'' |
1e keer dat ik ervan hoor, maar valt me in de smaak
|
De naam ken ik zeker wel, heb er alleen geen kleding of zo van in de kast liggen.
Ik keen net op de site, ziet er leuk uit! Niet alles valt in de smaak, maar dat is meestal zo;) Dat van die Libelle vind ik wel ernstig hoor ;).. |
Nu ook nog 50% extra korting op de Sale, zal morgen maar eens wat leuke dingen gaan uitzoeken! Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van spullen, hou het eerst maar op een paar shirtjes (sommige zien er echt goed uit), een trui/vest en wat accesoires. Broeken durf ik toch niet aan..:D
Citaat:
|
Citaat:
Vooral dat laatste jah! Verder is het wel lollig om te lezen hoor ;) Echt stoer of zo is het niet.. |
Citaat:
Het lijkt mij goed dit te laten rusten! ;) |
er zit een winkel in amsterdam en rotterdam
|
Citaat:
|
op zich best een leuk merk, maar de kwaliteit is kut, vergelijkbaar met h&m. ook vind ik het vaak net niet leuk genoeg om er zoveel geld aan uit te geven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |