![]() |
Vakantie en chronisch ziek zijn combineren?
Ik wil graag dit jaar na mijn eindexamen met een jongerenreis weg of iets dergelijks. Mijn droom was altijd om een jaar High School in the USA te gaan doen, maar door ziekte ben ik een jaar blijven zitten en ben ik daar nu te oud voor(18 jr).
Bij de jongerenreizen is het een ander probleem. Ik ben cronisch ziek. Ik heb CVS een chronisch vermoeidheids syndroom en alhoewel het steeds beter gaat en ik een relatief normaal leven heb zijn normale (actie) jongeren reizen te zwaar. Een jongeren reis met iets cultureels als schilderen ofzo zou dan een beter idee zijn maar ik kan zoiets niet vinden. Heeft iemand ervaring? Ideeën? Tips? |
Over een paar weken heb ik ervaring, dan ga ik langlaufen. De eerste keer sinds ik ziek ben! :o
Ik laat het je weten ;) |
ken je probleem helemaal ! k ben zelf ook chronisch vermoeid =O
Wil je echt in een groepje op vakantie of zou het ook alleen of met familie kunnen ? (Ik ga zelf bijna nooit op vakantie omdatk der simpel weg geen geld voor heb xD ) |
@ Etmakas: Bedankt voor de reactie!!
Ik ben benieuwd hoe het langlaufen gaat; spannend hoor!! Mag ik vragen wat voor ziekte je hebt? @ Sweetcrime: Super bedankt voor de reactie! Ook chronisch vermoeid? Dan zitten we in hetzelfde schuitje. Ik vind op vakantie gaan met familie ook erg leuk maar ik ben juist 18 geworden en wil wat meer dingen zelfstandig (naast familie uitstapjes) gaan doen.. :) Als je ideeën, tips, oplossingen hebt of vind, laat je het me dan weten? :) |
Bloem naamzoek
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |