![]() |
Vreselijke dingen die leuk zijn
Bibleman!
Jeremy Kyle! En meer van dat fraais, graag. |
Citaat:
|
Dat laatste filmpje is echt bizar. Hoe retarded kan iemand zijn? :D
|
Citaat:
http://www.studentsoftheworld.info/s...ttermalfoy.jpghttp://www.little-britain.info/contr...ky_pollard.jpg |
Op 6:15 is ie net David Brent.
|
natuurrampen in derdewereldlanden
|
:o :facepalm:
|
Citaat:
|
|
Een krantje met een hondendrol voor iemand zijn deur leggen, aansteken, aanbellen, en wegrennen :bloos::bloos::bloos::bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jerry beweerde dat alles echt was, de gasten, de onderwerpen. Soms werden ze wel aangespoord of opgejut voordat ze op moesten, maar de emoties zouden echt zijn. En dit van Jeremy Kyle is té briljant geacteerd om nep te zijn. Die man is duidelijk doodzenuwachtig en probeert onverschillig over te komen. Ik krijg de indruk dat die man echt buiten zichzelf is, of licht retarded, of aan de drugs is. Maar sommige van die trekjes van hem zijn zo subtiel dat het wel echt moet zijn. |
Ik ben vast vet goedgelovig, maar ik geloof niet dat die dingen in scčne gezet zijn.
|
je had in de videotheek ook die Jerry Springervideo's "Too hot for tv", en die waren zeker weten in scene gezet, dat ging echt helemaal nergens meer over (niet dat ik wil zeggen dat de gewone show ergens over ging but you know what i mean)
|
|
Citaat:
Maar bij Jeremy Kyle lijkt het me onwaarschijnlijk; die jongen is te bizar op een geloofwaardige manier. |
Ik heb begrepen bij Jerry dat gasten wel van te voren wel met valse informatie werden opgejut, dan kreeg een vrouw bijvoorbeeld te horen "je ex zei net dat hij je een vieze stinkende trol vindt" terwijl de ex eigenlijk alleen maar had gezegd dat hij vond dat ze uiteindelijk toch niet zo goed bij elkaar pasten. En dan filmden ze dat die vrouw in reactie daarop zei "waar bemoeit hij zich mee, hij stinkt zo hard dat alle buren zijn verhuisd" en lieten ze dat aan de man zien, waarna de man in het programma zegt "alle buren zijn verhuisd omdat ze jouw rotkop niet langer konden aanzien", enzovoort.
|
Ik vind al die programm's om te smullen.
|
Over die jongen bij Jeremy Kyle gesproken: hij lijkt ontzettend op een collega van mij, qua gezichtsuitdrukkingen en bewegingen.
Brr. |
Die Jeremy Kyle is zelf ook te walgelijk voor worden zeg.
|
Citaat:
|
Nee, Jeremy Kyle is walgelijk. Feit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
xD'en en fistfucken (y)(n)
|
Fatal Bazooka maakt prachtige parodieën op de vreselijke rapcultuur :D |