Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   rood haar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1788047)

Carova 13-01-2010 14:33

rood haar

Ey mensen ik weet niet of dit de goede topic is :facepalm: maar ik wilde toch ff de mening horen van mensen over rood haar. Wat vinden meiden nou van rood haar?

Lorelei 13-01-2010 14:48

Huhu rood haar.. zijn je luizen ongesteld? :facepalm:

Carova 13-01-2010 14:55

Citaat:

grl schreef: (Bericht 30080680)
Huhu rood haar.. zijn je luizen ongesteld? :facepalm:

ok... flauw maarja je bent niet echt orgineel.

Paranoide 13-01-2010 14:59

Een (roodharige) vriendin van me valt specifiek op rood haar. Maar dat geldt niet voor iedereen. Dus:

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 30050627)
Bottom line: je kan nooit iedereen bekoren, er zullen altijd mensen zijn die precies vallen op hoe jij bent, en ook altijd mensen die er juist niets mee kunnen. Het heeft geen zin om je zorgen te maken om welk aspect van je lichaam dan ook. Maak je liever zorgen om je onzekerheid, want dát vinden meisjes vaak wél onaantrekkelijk.

Volk 13-01-2010 15:04

Prachtig. Rood haar is sexy(y)

Lorelei 13-01-2010 15:10

Citaat:

Carova schreef: (Bericht 30080703)
ok... flauw maarja je bent niet echt orgineel.

Joh. :)

Lees eens wat andere topics hier. Over grote neuzen, kleine voeten, etc. Mensen verschillen nogal van mening over wat ze wel of niet mooi vinden. Het is vermoeiend om dat steeds te moeten blijven herhalen.

Carova 13-01-2010 15:22

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 30080721)
Een (roodharige) vriendin van me valt specifiek op rood haar. Maar dat geldt niet voor iedereen. Dus:

Citaat:
Paranoide schreef:
Bottom line: je kan nooit iedereen bekoren, er zullen altijd mensen zijn die precies vallen op hoe jij bent, en ook altijd mensen die er juist niets mee kunnen. Het heeft geen zin om je zorgen te maken om welk aspect van je lichaam dan ook. Maak je liever zorgen om je onzekerheid, want dát vinden meisjes vaak wél onaantrekkelijk.

thx :D nu nog van de onzekerheid afkomen :P

Freyja 13-01-2010 17:18

Ik denk dat de meeste mensen niet specifiek op een haarkleur vallen of afknappen. Ik ken erg aantrekkelijke roodharige jongens, maar dat heeft niet bijzonder veel met hun haarkleur te maken... Heb zelf ook rood haar trouwens en heb nog nooit gemerkt dat er iemand op mijn haar kan afknappen, integendeel, ze delen je vaak vertrouwelijk mee dat ze stiekem het altijd wel een interessant idee vonden, iemand met rood haar :D

Carova 13-01-2010 17:25

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 30081276)
Ik denk dat de meeste mensen niet specifiek op een haarkleur vallen of afknappen. Ik ken erg aantrekkelijke roodharige jongens, maar dat heeft niet bijzonder veel met hun haarkleur te maken... Heb zelf ook rood haar trouwens en heb nog nooit gemerkt dat er iemand op mijn haar kan afknappen, integendeel, ze delen je vaak vertrouwelijk mee dat ze stiekem het altijd wel een interessant idee vonden, iemand met rood haar :D

echt een goed forum is dit :)

>Roy< 13-01-2010 18:34

Komt er ook een achter:p

SiemdeCyper 14-01-2010 00:41

mooimooimooimooi, ik ben vaak jaloers op vrouwen met rood haar. Maar wat jongens betreft, het heeft ook veel met de huidskleur te maken. Als de man onder het rode haar extreem wit is en ook nog geen wimpers/wenkbrauwen of een duidelijke kleur ogen heeft dan kan ik het soms wel heel ongezond/bleekjes vinden. Als het stevig rood is, vind ik het gaaf. Vooral met krullen :o

Carova 14-01-2010 08:18

Citaat:

Simoen schreef: (Bericht 30083068)
mooimooimooimooi, ik ben vaak jaloers op vrouwen met rood haar. Maar wat jongens betreft, het heeft ook veel met de huidskleur te maken. Als de man onder het rode haar extreem wit is en ook nog geen wimpers/wenkbrauwen of een duidelijke kleur ogen heeft dan kan ik het soms wel heel ongezond/bleekjes vinden. Als het stevig rood is, vind ik het gaaf. Vooral met krullen :o

Ik heb blauw/grijze ogen en ik ben niet extreem wit geloof ik ;) ik heb ook bijna geen sproeten waar ik wel blij om ben dus ik ben niet echt een ginger :P
en mijn haar is een beetje bruin/rood.:D

SiemdeCyper 14-01-2010 08:58

Citaat:

Carova schreef: (Bericht 30083456)
Ik heb blauw/grijze ogen en ik ben niet extreem wit geloof ik ;) ik heb ook bijna geen sproeten waar ik wel blij om ben dus ik ben niet echt een ginger :P
en mijn haar is een beetje bruin/rood.:D

Nou kijk aan! Je bent al bijna een adonis.

Rode Panda 14-01-2010 10:02

Rood haar kwa meiden, dan komt er een heerlijk nasmaakje op m'n netvlies. (Niet bij alle roodharige, maar die ene uit Frankrijk vergeet ik me hele leven niet meer)

Azèche_oud 14-01-2010 13:42

Ik zou best een vriendinnetje met rode haren willen hoor. Zo van dat mooie boegbeeldachtige... :)

kuik 14-01-2010 15:27

mijn vriendje heeft rood haar (y).

Bartezz 14-01-2010 15:30

buiten het feit dat ik soms een spelletje 'spot de ginger' speel met vrienden heb ik niets tegen rood haar, ook niet echt iets voor btw, het zit em idd in de persoon aan wie het haar vast zit.

Carova 14-01-2010 17:10

Citaat:

Etmakas schreef: (Bericht 30084420)
Ik zou best een vriendinnetje met rode haren willen hoor. Zo van dat mooie boegbeeldachtige... :)

haha :P

Sade 14-01-2010 23:44

Ik heb weleens een roodharige (of eigenlijk meer rossig) scharrel gehad, en dat vond ik maar niets. Had echter niets met zijn haarkleur te maken.

Lafjuh 15-01-2010 21:10

Rood haar is biggetjeshaar en biggetjeshaar is lelijk ♪♫.

Trimm Trabb 15-01-2010 23:13

Josh Homme heeft rood haar en die zou ik echt keihard doen.
Er is dus niks mis met rood haar.

S/-\nne 16-01-2010 11:01

ik heb rood haar, maar verf het altijd want ik vind het lelijk.
sommige meisjes staat het wel, maar bij jongens heb ik het nog nooit mooi gevonden :o.

Suey 16-01-2010 11:14

Mannen met rood haar (y)(y)

SiemdeCyper 16-01-2010 14:55

Ik heb mijn haar vandaag rood geverfd, maar het lijkt nog steeds donkerbruin :(

Sjembekshine 17-01-2010 10:57

Citaat:

grl schreef: (Bericht 30080770)
Joh. :)

Lees eens wat andere topics hier. Over grote neuzen, kleine voeten, etc. Mensen verschillen nogal van mening over wat ze wel of niet mooi vinden. Het is vermoeiend om dat steeds te moeten blijven herhalen.

Ja maar als er niet meer van die vragen komen word het forum een beetje dood.

---

Wat ze van je haarkleur vinden verschild per persoon maar de manier waarop je je haar doet kan al een groot verschil geven.

anomiempje 17-01-2010 22:31

hoe rood is het oranje rood of vuurrood?

Quintiano 19-01-2010 02:44

Citaat:

anomiempje schreef: (Bericht 30095389)
hoe rood is het oranje rood of vuurrood?

#660033 *?*

anomiempje 19-01-2010 13:52

oooh mooie kleur ;)
maar dat is paars

Quintiano 19-01-2010 14:17

Citaat:

anomiempje schreef: (Bericht 30100860)
oooh mooie kleur ;)
maar dat is paars

Eh op moment van schrijven leek 't rood. :bloos:

kweenie23 20-01-2010 10:34

Kap is ff met mijn posten verwijderen!!!!!!!!!
ik heb een afwijkende mening en die mag meteen niet gehoord worden? gaat het er hier zo aan toe????

Quintiano 20-01-2010 16:14

Citaat:

kweenie23 schreef: (Bericht 30104264)
Kap is ff met mijn posten verwijderen!!!!!!!!!
ik heb een afwijkende mening en die mag meteen niet gehoord worden? gaat het er hier zo aan toe????

Je hebt geen afwijkende mening; je hebt een absurde mening die kant noch wal raakt, snotneus.

Lorelei 20-01-2010 16:39

Citaat:

Sjembekshine schreef: (Bericht 30092584)
Ja maar als er niet meer van die vragen komen word het forum een beetje dood.

Volgens wie? L&R is niet bepaald dood.

mirranselx 07-02-2010 21:49

ik vind het niet erg.
ik vind rood haar juist bijzonder
het komt niet snel voor

DemiInLove 11-02-2010 16:47

(niet gemmen maar:) Ik vind rood haar echt lelijk ! Een meisje bij mij i nde klas heeft rood haar en ik vind het echt lelijk. Iedereen vind het mooi maar ik vind er niks aan (ik ken haar al lang en zij kennen haar niet) Ik heb er al jaren tegenaan gekeken :P Maarja niet mijn smaak geef mij maar donkerbruin ofzo ?

mepsteen 11-02-2010 19:59

Ik vind rood haar bij vrouwen stiekem al een pluspunt, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

silentbob 11-02-2010 20:13

is volgens mij een behoorlijk per persoon verschillend punt, ik persoonlijk val juist absoluut niet op rood haar(eigenlijk wel wat hypocriet aangezien ik zelf wat rossig haar heb :p)

shoebuddy 2.0 12-02-2010 13:06

Ik vind roodharige meisjes meestal wel sexy, al zijn het mogelijk de genen die het voortbestaan van de soort willen waarborgen :P

Lorelei 12-02-2010 19:00

Citaat:

silentbob schreef: (Bericht 30186589)
is volgens mij een behoorlijk per persoon verschillend punt, ik persoonlijk val juist absoluut niet op rood haar(eigenlijk wel wat hypocriet aangezien ik zelf wat rossig haar heb :p)

Och, ik val niet op vrouwen ondanks het feit dat ik er zelf wel een ben, dan maakt mij toch ook niet hypocriet? :p

Zwoek 16-02-2010 16:43

Ik persoonlijk vind het niet mooi en zal geen vriend krijgen met rood haar, maar genoeg die er van houden.

Musiquefreak 16-02-2010 18:43

Ik zelf val niet echt op rood haar, maarja het ligt er ook maar aan. Mijn ex had bijvoorbeeld ook rood haar, maar ik viel toch voor hem door wat hij uitstraalde ofzo :) Het ligt er ook een beetje aan wat voor een rood, dat hele oranje/roodachtige houd ik niet zo van, maar juist felrood (geverfd) of roodbruin kan héél mooi zijn.

mepsteen 17-02-2010 18:32

http://gasbanditry.com/twg163/pictur...heads-need.jpg

Chantal072 20-02-2010 15:43

Persoonlijk val ik niet op jongens met rood haar.:$

gentlemen 01-03-2010 00:00

man o man

HELP IK HEB ROOD HAAR !
denk ff na , wees blij hoe je bent geboren . iedereen is anders . en elke meid valt op een bepaald soort jongen .
dus de wereld vergaat niet .

en vind je dit niets ? de tondeuse is in de uitverkoop

juno 01-03-2010 08:03

Wees blij dat je tevreden bent over de porem die eronder zit, die kun je namelijk niet wegknippen.

I C U 01-03-2010 10:52

Mijn twee 'grote liefdes' hebben rood haar. Dus...

En verder wat Juno zegt.

Rolienx 09-11-2011 20:41

Ik ben een meisje met rood haar.
sommige mensen zeggen dat ze het mooi vinden en jalours op me zijn
maar waarom word ik dan toch altijd uitgescholden door onbekende mensen het is echt irritant heeft iemand een tip voor me??:confused:

Catch 09-11-2011 20:45

Citaat:

Rolienx schreef: (Bericht 32083572)
maar waarom word ik dan toch altijd uitgescholden door onbekende mensen het is echt irritant heeft iemand een tip voor me??:confused:

Ik heb ook rood haar en ik ben er bijzonder trots op. Mensen schelden je uit omdat dat een makkelijk doelwit is voor ze. Als je iets anders 'abnormaals' had zouden ze je daar wel op pakken. Maak je daar iig niet druk om. De meeste mensen vinden het net als ik, een bijzonder ding dat je net even eruit laat springen. Ik ben er daarom erg blij mee, je bent nooit een muurbloempje :) Laat het voor je spreken ipv dat het je in de weg zit, dat is nergens voor nodig.

Freyja 09-11-2011 20:54

Citaat:

Rolienx schreef: (Bericht 32083572)

Je zit waarschijnlijk net in de overgangsfase tussen kind en volwassene. Als kind word je vaak geplaagd met rood haar, omdat dat anders is. Maar vrijwel alle volwassenen vinden rood haar mooi, vooral bij vrouwen. Dan is het opeens heel tof dat het een bijzondere haarkleur is, en dan wil iedereen jouw kleur hebben en vinden ze het allemaal mooi. (Let ook maar eens op hoeveel vrouwen hun haar rood verven!)

Ik merkte het op de middelbare school heel goed. Mensen die me als kind hadden uitgescholden voor vuurtoren, gingen me op hun zestiende opeens vertellen dat ze mijn haar zo mooi vonden! Ik heb het allemaal nooit heel serieus genomen, omdat ik wel wist dat het vaak juist als bijzonder en mooi wordt gezien, iig in de volwassen wereld ;) En als volwassene heeft nooit meer iemand me uitgescholden; als ik al 'rooie' word genoemd, dan is dat puur op vriendelijke manier, en vooral door mensen die het rooie haar mooi vinden. ;)

Cherry Springs 09-11-2011 22:00

Wat Freya zegt. Het is trouwens niet de bedoeling topics van zo lang geleden te uppen, dus krijgt deze een slotje. Als je nog zit met het feit dat je gepest wordt, kun je op Psychologie kijken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.