![]() |
S.A.A.I. You ain't got no alibi! You SAAI, whut whut, You SAAI! #815
Dus.
Hoest nou? |
*o*
|
Hehe titel(y)
|
Miekje, ik weet ook wel wat 0 K is, maar je opmerking sloeg gewoon nergens op. :P
En 0 K is niet bereikbaar, alleen benaderbaar. |
En morgen lekker de hele dag hw maken anders mag ik volgende week niet toetsen *zucht*
|
Citaat:
|
Lijstje, want dat schijnt te horen ofzo:
Absinthe 54 Rationeel 46 Martiño 43 Arachnia 37 Archont 35 JasperJD 32 grl 28 N00dles 27 Mr Soija 26 Paranoide 26 Pippeloen 24 fizzle-fluffy 21 White Trash 20 Trimm Trabb 14 Tink* 13 TopDrop 10 *Miekje* 10 Katje 8 Commendatore 7 Stefenootje 4 Quis 4 Dark Phoenix 3 Jaeger 2 IKBENBABSNIET 2 CreativeMusic 2 deadlock 2 Missy 1 |
woohoo ik was een spamslet.
|
Pfff ik ben blij dat mijn matties niet zo vaak met z'n allen tegelijk over de vloer komen. Maar ik krijg dan ook zo'n schoonmaakmanie dat ik ook gelijk alles heel goed schoon ga maken. Dan ga ik ook dweilen enzo, want dat doe ik bijna nooit.
|
Waarom heb ik mijn boeken voor die vakken nou niet meegenomen dan had ik morgen nog wat vrije tijd:(
|
Ik werd per ongeluk een uur geleden pas wakker! Nu is heel mijn dagritme in de war.
|
Citaat:
|
Ik heb vrijdag studieverlof alleen ik zit dan de hele dag in Roffa :O.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hee mensen, ik ga weg uit deze kantine en lekkah shoppen. Duim voor me dat ik naar huis ga met een moeilijk hippe spijkerbroek. *fngrs crssd*
|
Ik ga naar de bus houdoe
|
Ik heb wiskunde en grieks en engels en latijn en nederlands te maken. Jeeh.
|
:)
|
|
|
Citaat:
|
Ik wil wel helpen met Grieks en wiskunde, al heb je vooral met Grieks de kans dat er een foutje of tig tussenzit. Ik weet alleen nog de rijtjes uit m'n hoofd. (ho tou toi ton, hoi toon tais tous)
|
Citaat:
|
Wiskunde is een proefwerk over cos, tan en cin. Ofzo.
Maar eerst het Latijn so leren, het is niet heel veel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Klopt, ik vond het ook erg makkelijk. Moet alleen nog even herhalen. |
Oh, there ain't no rest for the wicked, money don't grow on trees. I've got bills to pay, I've got mouths to feed, there ain't nothing in this world for free. (8)
|
Gvd, iemand probeert me de hele tijd te faxen denk ik. Op de vaste lijn. :mad:
|
Ik voel me zo blehh. Iemand een ideetje wat helpt tegen bitterheid?
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
hoe maak je in word 2007 in godsnaam meerdere tekstkolommen? in de oude word zat er gewoon een knopje voor :o
|
ah, ik heb het al :mad:
|
Citaat:
Ik wilde eigenlijk B52's Rock Lobster posten, maar daarvan staat de officiële clip niet meer online. (n) |
Citaat:
|
Bij nader inzien zal het jouw muzieksmaak wel niet zijn, eigenlijk. Desalniettemin een goed nummer, voor de liefhebbers.
|
Citaat:
Niet schattig, wel lachen. |
Goede titel :cool:
|
Meeblèren met powermetal is in zulke gevallen zeer puik, maar daar luister je ook niet naar, denk ik. Hm. Heel hard klassieke muziek luisteren wil ook weleens helpen.
Deze uitvoering <3 Bij hoge nood kun je ook teruggrijpen op Franse chansons, maar daar weet ik minder van. (Jaeger naamzoek.) |
Zo, nu lekker chillen in mn Snuggie terwijl de creme brulee in de ovem staat (ja, alweer :o )
|
Citaat:
Ik heb geen muzieksmaak, ik vind willekeurige muziek leuk of niet leuk. |
Citaat:
Zo'n beest is echt dikke faal in de natuur. "Oh, kijk nou, een predator die het op me gemunt heeft. Hij ziet er wel neukbaar uit. Hoi! *flapflapflapflapflap*" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |