![]() |
Packard bell
Ik heb even een vraagje *O*
Ik zie bij ons bij de dixons een goedkope pc..alleen vraag ik me af is dit wat? Ik gebruik de pc alleen voor een msn/internet/muziek en school werk. Ook speel ik een game maar deze draait makkelijk hier denk ik. Specificaties PACKARD BELL iMedia A2710 computer Art.nr : 7114824 Merk processor : AMD Type processor : Athlon LE-1660 Kloksnelheid : 2,7 GHz Cachegeheugen : 512 KB Bustechnologie : - Intern geheugen : 2048 MB Harde schijf : 320 GB CD/DVD (RW) : double layer DVD Diskettestation : nee Grafische kaart : nVidia GeForce 9200 Grafisch geheugen tot : 895 MB Shared videogeheugen : ja Modem : geen IEEE 1394 : nee Netwerkkaart : ja Parallelpoort : nee Seriële poorten : nee USB-poorten : 6x USB 2.0 TV-out : VGA, HDMI Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium IRDA : nee WiFi : - Garantie : pick-up & return Garantieduur : 12 Bluetooth : nee Toetsenbord : multimedia Muis : optisch Monitor : geen Fabriekscode : iMedia A2710 PT.U2502.028 goed of flop? [ prijs is 299 ] |
Het stelt niet heel veel voor, maar voor wat jij ermee wil is het voldoende. Al zou ik je aanraden om 50 euro meer uit te geven en deze te nemen, een dual core werkt een stuk fijner en meer RAM is ook nooit weg :)
|
Offtopicreacties verwijderd. Alleen reageren in een topic als je echt wat bij te dragen hebt en niet wil zeuren over een merk.
|
Beetje afhankelijk voor welke games je erop wilt spelen, maar voor school ed is ie ruim voldoende.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |