![]() |
een vriendin krijgen
hi all.
ik ben nu 13 jaar en heb nog nooit echt een vriendin gehad, dat komt mischien omdat ik nogal, tja, stumperig bij meiden ben en ik vroeg me dus ook af oof imeand me zou kunnen helpen. als iemand een tip voor me heeft, pls laat em dan ff horen^^. |
mmm ik zou zeggen; wacht het af. Je zal "diegene" nog niet ontmoet hebben en als een meisje je echt leuk vind, vind ze het echt niet erg als je erg stumperig doet. Alleen houden meisjes wel van een "kerel". t is best lastig uit te leggen... je moet niet een superstoertje zijn, dan zullen ze je snel een eikel vinden, maar je moet ook geen superwatje zijn. meisjes willen een jongen hebben die hen kunnen "beschermen" en natuurlijk erg lief voor ze zijn en ze een beetje verwennen...
dat je nog geen echte vriendin hebt gehad, maakt echt niets uit. je bent nog jong, echte vriendinnen zullen eerder rond je 16de komen gok ik... maar iig veel succes ermee en ik hoop dat je hier wat aan hebt;) |
Ach, je moet gewoon jezelf zijn en je niet zo druk maken om die dingen, dan komt er vanzelf een chick aanwaaien ;)
|
Als je 13 bent, ben je net van de speelplaats af, mijnsinziens. Waarschijnlijk kom je zat leuke meiden tegen die je echt je vriendin kunt noemen als je tussen de 15-de rest van je leven bent. Je bent echt jong. Maak je niet druk geniet ervan..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |