![]() |
Sa ai #817
Anek dotes en Em barrassing mom ents.
*O* |
:D :D
|
Ik zie LuckyLuciano morgenochtend al uit zijn sloffen schieten.
|
slapen!
|
truste
|
Soija, ik ga geen eeuwige discussie voeren over of je nu wel of niet brutaal bent. Ik vind je af en toe best brutaal, blijkbaar raakt dat het jou meer dan het mij kan caren. Jammer voor jou dan. ;)
|
Ik denk niet dat LL heel snel uit zijn slof schiet :D
|
Fijne nacht nog!
|
Citaat:
|
Haha, Martino. :d Geschrokken. :') :d Nee. :D
Ik ben blij met mijn gelijk. En voor de rest staat er niet echt veel specifieks of echt nieuws in je post. Dus ik snap je punt niet helemaal. ;) |
Archont 86
Absinthe 78 Martiño 64 N00dles 58 Lucky Luciano 55 JasperJD 39 Jaeger 34 Stefenootje 33 Pippeloen 33 Allure 7 Mr Soija 6 Tink* 4 Havock 4 Wat een gezellig klein clubje :) |
;x
|
Citaat:
Brutaal kende mij uiteraard noemen. Wat ik ook ben hoor. Is niet zo geheim toch? :confused: Ik sta bekend om mn grove bek. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar in gemakkelijkere situaties in het echt, kan ik het ook zijn hoor. Mgoed, alleen als ik erg geïrriteerd (bij onbekenden aldus) ben of in informele kringen. Verder ben ik erg beleefd irl, al zou je dat niet zeggen. :) Maar goed, mensen die je 'kent' magde soepeltjes mee omgaan. :p |
Serieus, op m'n werk in Tiel hebben ze echt een chaotisch secretariaat, daar word je gewoon eng van.
Met al die cursussen die ze niet vol kregen en die dus niet door zijn gegaan... Krijg ik nu nog een mailtje dat ik een nieuwe leerling heb op maandag. Terwijl ik allang geen les meer geef op maandag. Dat heb ik één keer gedaan en toen waren er maar drie leerlingen. |
Nou, ik ga off. Doei allemaal.
|
Citaat:
|
Ik ga ook zo maar eens slapen.
Wilde het niet laat maken... :( Truste! *O* |
Citaat:
|
Citaat:
(Overigens beïnvloedt mijn verlegenheid niet mijn durf om een grote bek te hebben. :p) |
Vroeg! Halve liter koffie op en mijn kat had op de mat gepoept. Zo, ik kan er weer tegen aan!
|
Citaat:
|
Goedemorgen + ooh ik wil ook koffie, maar dan moet ik mijn warme bedje weer uit.
|
Gvd, wakkergebeld door dat irritante faxnummer. :mad:
|
Grr... Bellen ze weer. Ik laat gewoon de hoorn een kwartier van de haak liggen.
|
|
jeetje de nachtploeg heeft aardig doorgetrokken. was het debat zo interessant? :)
|
:cool: |
Bee Gees <3
|
I'm a womans man, no time to talk. :cool:
|
Citaat:
Overigens kan je hier m'n artikel lezen * |
LL doe eens foto plak in het fototopic :nono:
|
:o kga doeiiii hopelijk werk!
|
Citaat:
|
Goeiemorgen. Ik ben vannacht op tijd naar bed gegaan voor de verandering. Toen kon ik nog steeds niet slapen maar het voelt goed om op tijd naar bed te zijn gegaan. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben netjes op tijd naar bed gegaan en nu ben ik uitgerust!
|
Kazet Nagorra :bloos:
|
Rode Panda :bloos:
|
Goedemorgen allemaal!
|
Dat lijkt me een beetje voorbarig. Stel nu dat de wereld over een half uur vergaat, dan is het dus helemaal geen goede morgen.
|
Oh:( sorry kazet:bloos: slechte morgen dan maar hé.
|
Citaat:
Die had het gister dus over dat ze hoopte dat de wereld verging:p |
:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |