![]() |
Johan Cruijff Schaal: Wie wint?
Zondag spelen Ajax en PSV tegen elkaar om de Johan Cruijff schaal. Wie denken jullie dat er gaat winnen en wie scoren er?
Ik denk dat het 3-2 voor Ajax wordt. Ajax: Mido 2x en Van der Vaart 1x |
Ajaxxxxxxxxx :D
Hopen dat van der Varrt weer in vorm is :D |
Ajax wint (y) 1-0 v.d. Vaart :)
|
ik vrees ajaks, maar k hoop psv
kan btw hierbij: http://www.forum.scholieren.com/show...readid=166259? :) |
Citaat:
Ajax-PSV 2-1 e.t. V/d Vaart Vennegoor Sikora :D |
Ajax natuurlijk PSV is verleden tijd he :D
|
Ajax - PSV 2-1, voor Ajax scoren Mido en Van der Vaart en voor PSV Kezman.
|
laat ik eens gek doen: ;)
Ajax - PSV 5-0 2x van der Vaart 2x Mido 1x Zlatan |
Citaat:
|
ik denk 2-0
|
Uhm ik hoop dat Ajax wint :D En ik denk et ook :)
met uhm 1-0 ofzo en vd vaart scoort, niet Mido plz dan krijg je weer al die dingen op msn, met MIDO HEEFT GESCOORD iedereen is nl verliefd op em ofzo |
Niks tegen homo's, maar goed. Euhm leuke 0-2 voor PSV.
|
Citaat:
|
ik denk dat zwolle wint.... :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga dan weekje weg dus kan het niet eens zien GOVERDOMME
maar we nemen de wereldradio ofzo mee...... maar ajax is in voorbereiding verder dan psv misschien scheelt dat... We weten van ajax dat het op de goede weg is en denk daarom 2-1 overwinning voor Ajax |
2-1 voor PSV. Kezza en Van Bommel voor PSV, Mido voor Ajax.
Ajax heeft veel te goed gepresteerd op hun toernooi...ze kunnen die vorm niet vast houden |
3-1 voor PSV.
|
slechts 0-1 voor PSV :)
|
In begin waren de Ajax supporters in dit topic, en op het laatste de PSV supporters.. Gezien de huidige voorspellingen is het zo ongeveer gelijk verdeelt.
Jammer genoeg heb ik beide ploegen nog niet kunnen zien spelen, op een halve wedstrijd van PSV tegen Genk. Dus hoe de ploegen spelen weet ik nog niet. Ik denk dat PSV de wedstrijd gaat winnen, voor de Guus hé ;) uitslag: 0-2 |
Citaat:
|
Weet iemand misschien of je ook kaarten kan kopen voor Ajax-PSV zonder club of seizoenkaart? En hoe duur zijn die dan?
|
Ajax heeft in het Adam Tournament bewezen in vorm te zijn, PSV wat ronduit zwak tegen Hertha BSC, lijkt me duidelijke zaak.
Ik zeg 4-1 voor Ajax |
Citaat:
|
Citaat:
Ajax-Barca 4-3 |
Citaat:
psst psv wint al 7 jaar bijna altijd van ajax 2x verlore in die tijd KLootzak |
Citaat:
Juist, dat tournooitje zegt helemaal geen fuck... Net zo min als de oefenwedstrijd van PSV tegen Herta... Ik bedoel, 2 jaar geleden gingen we zwaar op de bek uit bij Brugge in de voorbereiding, en hoe werden we dat jaar kampioen? Juist ja, met overmacht... |
Ajax
|
Citaat:
Maar goed...laten we er geen scheldtopic van maken...dan komt er een slotje op. We zullen het allemaal zondag wel zien, maar voorbereidingswedstrijden zeggen helemaal niks Ajax won vorig jaar het eigen toernooi, maar werd vervolgens wel vrolijk uitgeschakeld door Celtic en bijna door Kopenhagen. en dat ajax kampioen werd...achja...Ajax en Feyenoord moeten zich schamen dat PSV na die seizoensstart nog tot de laatste dag mee mocht doen om de titel... Als PSV dat jaar geen valse start had gehad waren ze met overmacht kampioen geworden! Maarja...als telt niet in de sport!!! |
Om eerst ff van al dat gezeik van dat a'dam tournament af te zijn:
manchester en barce lieten ajax gewoon winne, net als celtic. Wie kan die domme oefenwedstrijdjes nou wat schele, dat is gewoon voor het publiek en de groep zelf heeft er meer last dan training van... ik ga gewoon voor diskwalificatie van beide teams :p volgend jaar wint Feyenoord 'm ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dordrecht'90
|
Hee t was niet mn bedoeling met deze topic de rellen tussen alle vooraanstaande voetbalclubs van Nederland weer te ontketenen! En waar die Feyenoorders nu opeens vandaan komen vraag ik me ook af...:confused: Het gaat toch echt om Ajax en PSV hier hoor. Die hele wedstrijd zou in dit geval helemaal niet gespeeld hoeven worden, want het is toch de landskampioen tegen de bekerwinnaar? Dus nieuwe stelling:
De wedstrijd om de Johan Cruijff schaal moet niet meer gespeeld worden wanneer 1 club én landskampioen én bekerwinnaar is geworden. Deze schaal gaat dan meteen na de bekerfinale naar de desbetreffende club. Mee eens of niet? |
Hmmmz mischien word er vanavond helemaal niet gespeelt...
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=2093 |
Citaat:
:s |
De wedstrijd schijnt nu om 19:00 te beginnen...
|
19:15 uur....t gaat nu toch echt beginnen :):):)
Er zitten daar ook Koreanen op de tribune :rolleyes: Wedden dat Korea na deze wedstrijd geen interesse meer heeft in Hiddink? :D |
1-0 vor PSV
denk ook wel dat ze de voorsprong zullen vasthouden |
Citaat:
maar 'ze' staan wel met 1-0 8ter :D :D :D :D :D :D :D :D |
PSV gaat winnen (y)
|
Citaat:
|
3-1 (y) .
Was te verwachten dat Ajax zou gaan winnen. Ook toen Ajax 0-1 achter stond leek het me sterk dat psv van Ajax zou winnen. Maar verder geef ik weinig om deze prijs. Volgende week gaat het pas echt beginnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |