![]() |
Saai op het strand, lig je daar met je schone lijf, kop op en geniet #818
:eek:
|
archont:cool:...........
|
Citaat:
|
;)
|
Rauw ontbijtspek lijkt me best wel vies :o
|
de vlaamse 'de slimste' is echt heel tof, vooral vergeleken met de nederlandse toen. Die vlaamse presentator heeft zo'n fantastisch lachje
|
rauw spek is voor kanibalen
|
Citaat:
|
ik was de spamhoer, lalalalalallalalaa!
maar nu naar bed, doei |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit weer half te janken bij alle flash mobs die ik kijk. Ik word daar zo gelukkig van :o
|
en ontbijtspek is rauw prima eetbaar.
|
Kan je ontbijtspek bakken? :D
|
Tuurlijk kun je ontbijtspek gewoon op je brood doen. Gekkies. En je kunt het ook gewoon bakken, flapdrol.
|
oja wacht bij het ei
|
je kan het ook om de sperzieboontjes heen wikkelen en dan even in de oven zetten.
|
Ik moet binnenkort maar weer eens naar de kapperrrrrr.
|
Daar doe je toch katenspek omheen?
Wat is eigenlijk het verschil tussen katenspek en ontbijtspek? Katenspek is recht en heeft een randje, maar verder? |
Dat bedenk ik me zojuist.
|
Citaat:
|
Ik eet alleen bacon, dat is toch minder vet dan ontbijtspek geloof ik. Of is het gewoon om de roots in ere te houden? Dunno.
|
ik heb geen idee wat het verschil is.
|
ja bacon zit minder vet aan, maar blijft toch nog best vet.
|
Citaat:
Nederlandse versie is een slap aftreksel. (n) |
Citaat:
|
ik vind jouw haar prima.
|
ja, maar je zag zijn haar drie weken geleden, dus het is in die tijd ook weer een beetje veranderd.
|
dorst
|
Spek is spek.
|
Ja ik heb nu een beetje een mat en dat staat zo corpsbalachtig :o Ik had laatst wel een heel leuk compliment van een kindje in de bus, ze riep heel hard en intussen druk wijzend: MAMA DIE MENEER HEEFT MOOIE KRULLEN. Het was heel schattig in ieder geval. Daarna ging een kale opa vertellen dat hij ook krullen had en dat de meisjes dat ERRUG leuk vonden. :D(N)
|
Citaat:
|
Ik mot ook naar den kapper. :p Maar geen zin. :)
|
Citaat:
|
Iemand vertelde mij laatst dat ik van dat haar heb dat nooit uit zal vallen. Ik ken hem verder niet zo goed, maar ik vond hem gelijk een stuk aardiger. :D
|
Bedtijd
|
To do's morgen:
- Stageverslag inleveren (lekker op tijd:o) - duisent EMG metingen proberen |
Citaat:
|
Goedeavond trouwens, ik heb van 8 tot kwart over 4 stage gelopen/lesgegeven.
En vnvd moeten werken van half 6 tot 11. Dus ben best moe nu.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mars attacks is op tv(y)
|
Citaat:
En ik hoef minder hard te werken heb ik het gevoel dan bij mijn vorige restaurant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |