![]() |
Is er een studie die Frans, Duits en Engels combineert?
Ik vind Duits, Engels en Frans ontzettend leuk. Maar ik vind het moeilijk om tussen deze talen te kiezen, dus ik vroeg me af of er een studie bestaat die alle drie de talen behandeld?
En zo ja, is deze studie dan in deeltijd? Wilde het dan combineren met een studie psychologie of bio medische wetenschappen..:) Alvast bedankt x |
Ik weet wel dat er in Antwerpen een studie is, Toegepaste Taalkunde, waarbij je 2 talen moet kiezen en dan ook over de cultuur enzo leert, maar daar zit dan geen psychologie ofzo bij, lijkt me moeilijk te combineren! En in deeltijd al helemaal.. Misschien moet je eens University College overwegen (kijk eens in de topics hier op het forum), daar is alles in het Engels en moet je (meestal) nog een tweede vreemde taal erbij kiezen. En dan kan je dus ook psychologie of iets dergelijks kiezen, en nog meer ook zelfs ;)
|
Citaat:
|
International business and languages misschien? Maar idd, lastig te combineren met biomedische wetenschappen. Met psycholgie is het wel te combineren vermoed ik.
|
Citaat:
Een probleem, ik heb alleen geen economie of management en organisatie .. :( |
Dan word het al lastig, misschien kun je gewoon een talen opleiding gaan volgen..
|
In Belgie kun je aan de universiteit Gent 2 talen tegelijk doen (= 1 studie) Daarnaast zou je voor jezelf vakken van psychologie kunnen opnemen of biomedische wetenschappen.
|
Citaat:
|
Hoge hotelschool, European Studies/HEBO, International business and languages (maar deze zijn waarschijnlijk allemaal voltijd).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |