![]() |
wenkbrauwen teveel geschoren
kheb n kleinn vraagje(alsk fout zit hiermee verplaats het dan maar ik wist eg niet waar ander mijn vraag t stellen)
duss ik heb mn wenkbrauw eens geschoren om het een beetje dunner te laten lijken dat bleef even zoo maar nu groeien de hare terug boven d wenkbrauw (perrongeluk meegeschoren wrss) & mijn vraag was ; hoe kan ik hier vanaf geraken(definitief) zonder er geld aan t moeten besteden (kheb al met bricain geprobeerd maar dn komt t zelfs trug iemand tips? tzou m eigenlijk erg helpen mercii |
Dus je hebt een deel van je wenkbrauw afgeschoren, en nu groeit het weer aan, en dat had je niet verwacht, als ik het goed begrijp? Zo gaat dat, als je haren afscheert groeien ze weer aan. Een oplossing kan zijn om ze dan opnieuw af te scheren.
Of je kunt ze uittrekken met een pincet (dat kost wel geld: een euro of drie), dan groeien ze ook aan maar dat duurt een aantal weken, dus dan hoef je 't minder vaak te doen. |
jh maar ik had per ongeluk de haartjes boven mijn wenkbrauw ook meegeschoren waardoor het eigk dikker is geworden:bloos: kwil er gewoon vanaf geraken eigk x)
|
Als die haartjes uitgroeien slijten ze vanzelf weer tot ze net zo dun zij als eerst.
De enige manier om er echt definitief van af te raken, is laten laseren, maar dan ben je minstens 160 euro kwijt :P |
:) zie je ze dan nog fell?of worden ze bijna terug niet zichtbaar als tevoren(toen waren ze nog wit nu zwart);(?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mercii vr d gruststellende reactie's x)
kzat m dr eigk nogal zorge over te maken dus zullen dii gewoon mettertijd slijten & bijna onzichtbaar worden? |
ze slijten wel ja. En anders kan je ze er wel met een pincet uittrekken. Bij scheren groeien de haartjes dikker terug maar als je ze er met een pincet uittrekt groeien ze als hele dunne haartjes terug omdat het haarzakje meegetrokken is.
|
ok mercii ;D
egt heel erg bedanktt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |