![]() |
Heel erg maf idee voor me band
Hee Ik ben Chriss en zoals sommige op dit forum weten speel ik in een band.
Maar nu het volgende we moeten binnenkort in een grote zaal optreden maar we willen onze show echt spectaculair en gestoord maken! Mijn vriendin zingt ongeveer 3 nummers maar nu komt het gestoorde en maffe idee. Tijdens een van die liedjes moet zij een soort orgasme voor doen en nou leek het ons echt helemaal gestoord om tijdens dat stuk elkaar te gaan zoenen... Ik weet het klinkt maf maar denken jullie dat dit goed voor ons plaatje is of niet?:confused: |
Nou, gestoord is 't zeker.
't grijpt wel de aandacht van 't publiek, maar ik betwijfel of ze dan de rest van de nummers willen horen. |
Wat een toppie joppie ideetje! Lekker maf! Past goed bij een spectaculaire en gestoorde show in een grote zaal!
|
Ik zou het echt doen :y
Dat maakt de show echt spectaculair.. Als je vuurwerk mag gebruiken kan je bij de zoen de soort van fontein achtige dingen afsteken voor een spetterende show!!! |
Wat een helemaal gestoord idee! Hier heb je nog een paar tips voor een compleet maffe, spectaculaire show:
- Zet een klein kistje neer op het podium, en spring daar vanaf. - Doe een zonnebril op. Het publiek zal dan denken: 'hè, een zonnebril, ze staan toch gewoon binnen? Wat een maffe gasten!' - Duw de microfoonstandaard om. Wees wel voorzichtig dat je niemand raakt! - Steek een sigaret op op het podium. Ik weet het, dat mag helemaal niet, maar daarom juist! - Wees niet bang om grove taal te gebruiken als je het publiek aanspreekt, bijvoorbeeld: 'gaat het goed, verdomme?' of 'nu moeten jullie helemaal fucking los gaan!' - Steek je tong uit naar het publiek. Hoe verder hoe beter! - Neem een slok water uit een flesje en spuug het uit. Wees wel voorzichtig dat je het publiek en de apparatuur niet nat maakt. - Haal zo af en toe eens je piemel uit je broek. |
Of je kunt gewoon een levende vleermuis gaan opeten.
|
Wat zijn we weer lekker serieus. :D
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je zo'n image als band neerzet, dan gaat je dat in je muzikale carriëre blijven achtervolgen en je gedoemt zijn voor eeuwig die band zijn die op het optreden meer bezig was met vrijen dan met een optreden afleveren. ;) Ja je moet een image hebben. Maar kies dan toch tenminste een image die iets positief uitstraalt. Te beginnen misschien met waarover de muziek gaat? |
|
1-0 voor Ruud.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een waar artiest zou dit alles doen ja! En vergeet niet: als vrouw treedt je op op blote voeten.:D |
En met een geil kort rokje natuurlijk ook!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vuurspuwen on stage, en gewoon midden in het nummer schreeuwen naar het publiek en vragen of ze zich amuseren (cq metallica - Battery (S&M) waar hetfield schreeuwt: 'Are you alive? How does it feel to be alive?') dat zal ook wel werken, en gewoon ook schreeuwen: 'Circlepit' en zulk soort dingen
|
Als ik jou was zou ik tussen de nummers door triviale feiten spuwen. Sukkelgirl kan uit ervaring spreken dat dat een grote hit is.
|
Goed topic dit! Ik zou het niet weten, maar ik denk dat mensen het wel helemaal te gek gestoord vinden als je loeistrak speelt en goeie muziek maakt.
|
Ik weet niet hoe goed jullie Frans is, maar misschien vind je in volgend tekenfilmpje wel inspiratie voor een gestoord Band Image:
Kid Paddle - Brouhaha :D En nu ernstig advies: Als je je erzelf al niet goed bij voelt, dan is het een teken dat je er artistiek niet achter staat en dan ga je beter opzoek naar iets anders om de show een gimmick mee te geven. ;) |
GG Allin nadoen? Dat zal wel de aandacht trekken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: