Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Heel erg maf idee voor me band (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1788444)

Chriss1009 16-01-2010 16:13

Heel erg maf idee voor me band

Hee Ik ben Chriss en zoals sommige op dit forum weten speel ik in een band.

Maar nu het volgende we moeten binnenkort in een grote zaal optreden maar we willen onze show echt spectaculair en gestoord maken!

Mijn vriendin zingt ongeveer 3 nummers maar nu komt het gestoorde en maffe idee.
Tijdens een van die liedjes moet zij een soort orgasme voor doen en nou leek het ons echt helemaal gestoord om tijdens dat stuk elkaar te gaan zoenen... Ik weet het klinkt maf maar denken jullie dat dit goed voor ons plaatje is of niet?:confused:

Arachnia 16-01-2010 16:18

Nou, gestoord is 't zeker.

't grijpt wel de aandacht van 't publiek, maar ik betwijfel of ze dan de rest van de nummers willen horen.

Malfunction 16-01-2010 17:05

Wat een toppie joppie ideetje! Lekker maf! Past goed bij een spectaculaire en gestoorde show in een grote zaal!

Naimin 16-01-2010 17:33

Ik zou het echt doen :y
Dat maakt de show echt spectaculair..
Als je vuurwerk mag gebruiken kan je bij de zoen de soort van fontein achtige dingen afsteken voor een spetterende show!!!

Uice 16-01-2010 17:36

Wat een helemaal gestoord idee! Hier heb je nog een paar tips voor een compleet maffe, spectaculaire show:

- Zet een klein kistje neer op het podium, en spring daar vanaf.
- Doe een zonnebril op. Het publiek zal dan denken: 'hè, een zonnebril, ze staan toch gewoon binnen? Wat een maffe gasten!'
- Duw de microfoonstandaard om. Wees wel voorzichtig dat je niemand raakt!
- Steek een sigaret op op het podium. Ik weet het, dat mag helemaal niet, maar daarom juist!
- Wees niet bang om grove taal te gebruiken als je het publiek aanspreekt, bijvoorbeeld: 'gaat het goed, verdomme?' of 'nu moeten jullie helemaal fucking los gaan!'
- Steek je tong uit naar het publiek. Hoe verder hoe beter!
- Neem een slok water uit een flesje en spuug het uit. Wees wel voorzichtig dat je het publiek en de apparatuur niet nat maakt.
- Haal zo af en toe eens je piemel uit je broek.

Joostje 16-01-2010 19:18

Of je kunt gewoon een levende vleermuis gaan opeten.

Arachnia 16-01-2010 21:47

Wat zijn we weer lekker serieus. :D

Barabas 16-01-2010 22:19

Batave 17-01-2010 00:37

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 30091301)
Wat een helemaal gestoord idee! Hier heb je nog een paar tips voor een compleet maffe, spectaculaire show:

- Doe een zonnebril op. Het publiek zal dan denken: 'hè, een zonnebril, ze staan toch gewoon binnen? Wat een maffe gasten!'
- Steek een sigaret op op het podium. Ik weet het, dat mag helemaal niet, maar daarom juist!
- Wees niet bang om grove taal te gebruiken als je het publiek aanspreekt, bijvoorbeeld: 'gaat het goed, verdomme?' of 'nu moeten jullie helemaal fucking los gaan!'
- Neem een slok water uit een flesje en spuug het uit. Wees wel voorzichtig dat je het publiek en de apparatuur niet nat maakt.

Ik hou van jou :D(Y)

Reverend 17-01-2010 00:50

Citaat:

Barabas schreef: (Bericht 30091912)

Wat een hangjas.

FA 17-01-2010 01:23

Citaat:

Chriss1009 schreef: (Bericht 30091026)
Hee Ik ben Chriss en zoals sommige op dit forum weten speel ik in een band.

Maar nu het volgende we moeten binnenkort in een grote zaal optreden maar we willen onze show echt spectaculair en gestoord maken!

Mijn vriendin zingt ongeveer 3 nummers maar nu komt het gestoorde en maffe idee.
Tijdens een van die liedjes moet zij een soort orgasme voor doen en nou leek het ons echt helemaal gestoord om tijdens dat stuk elkaar te gaan zoenen... Ik weet het klinkt maf maar denken jullie dat dit goed voor ons plaatje is of niet?:confused:

Het is een slecht idee ;)
Als je zo'n image als band neerzet, dan gaat je dat in je muzikale carriëre blijven achtervolgen en je gedoemt zijn voor eeuwig die band zijn die op het optreden meer bezig was met vrijen dan met een optreden afleveren. ;)

Ja je moet een image hebben.
Maar kies dan toch tenminste een image die iets positief uitstraalt.
Te beginnen misschien met waarover de muziek gaat?

testement 17-01-2010 01:40

topicsaver

http://pics.myspaceprofiles.org/611/l/548611.jpg

Ufke 17-01-2010 04:39

1-0 voor Ruud.

Chriss1009 17-01-2010 09:48

Citaat:

Goeie tips ik denk alleen als ik me lul uit me broek haal dat de mensen dan echt weg gaan lopen:facepalm: Maar met sigaret kan helaas niet doorgaan voor mij omdat ik niet rook maar dat met die kist vind ik wel een goed idee!

Chriss1009 17-01-2010 09:50

Citaat:

FA schreef: (Bericht 30092247)
Het is een slecht idee ;)
Als je zo'n image als band neerzet, dan gaat je dat in jem uzikale carriëre blijven achtervolgen en je gedoemt zijn voor eeuwig die band zijn die op het optreden meer bezig was met vrijen dan met een optreden afleveren. ;)

Ja jem oet een image hebben.
Maar kies dan toch tenminste een image die iets positief uitstraalt.
Te beginnen misschien met waarover de muziek gaat?

Tja weetje de muziek is zelf al echt gek... Gewoon keiharde Guns n roses Metallica Megadeth enz... Dus het leek ons wel grappig er echt een gestoorde show van te maken*O*

CreativeMusic 17-01-2010 09:56

Citaat:

<3<3<3*O*
Een waar artiest zou dit alles doen ja! En vergeet niet: als vrouw treedt je op op blote voeten.:D

CreativeMusic 17-01-2010 09:57

En met een geil kort rokje natuurlijk ook!

Batave 17-01-2010 10:13

Citaat:

CreativeMusic schreef: (Bericht 30092418)
En met een geil kort rokje natuurlijk ook!

!!!

Barabas 17-01-2010 10:45

Citaat:

Chriss1009 schreef: (Bericht 30092410)
Tja weetje de muziek is zelf al echt gek... Gewoon keiharde Guns n roses Metallica Megadeth enz... Dus het leek ons wel grappig er echt een gestoorde show van te maken*O*

oh dan moet je ook even je gezicht corpsepainten, bij zulke trve muziek.

Daantjer 17-01-2010 12:05

vuurspuwen on stage, en gewoon midden in het nummer schreeuwen naar het publiek en vragen of ze zich amuseren (cq metallica - Battery (S&M) waar hetfield schreeuwt: 'Are you alive? How does it feel to be alive?') dat zal ook wel werken, en gewoon ook schreeuwen: 'Circlepit' en zulk soort dingen

Ymir 17-01-2010 15:59

Als ik jou was zou ik tussen de nummers door triviale feiten spuwen. Sukkelgirl kan uit ervaring spreken dat dat een grote hit is.

Jochemska 17-01-2010 16:17

Goed topic dit! Ik zou het niet weten, maar ik denk dat mensen het wel helemaal te gek gestoord vinden als je loeistrak speelt en goeie muziek maakt.

FA 17-01-2010 18:03

Ik weet niet hoe goed jullie Frans is, maar misschien vind je in volgend tekenfilmpje wel inspiratie voor een gestoord Band Image:

Kid Paddle - Brouhaha

:D

En nu ernstig advies:
Als je je erzelf al niet goed bij voelt, dan is het een teken dat je er artistiek niet achter staat en dan ga je beter opzoek naar iets anders om de show een gimmick mee te geven. ;)

SisterOfMercy 05-02-2010 02:37

GG Allin nadoen? Dat zal wel de aandacht trekken!

Azèche_oud 05-02-2010 15:06

Citaat:

CreativeMusic schreef: (Bericht 30092416)
<3<3<3*O*
Een waar artiest zou dit alles doen ja! En vergeet niet: als vrouw treedt je op op blote voeten.:D

Ik ga Rammstein coveren op blote voeten :bloos:

Batave 05-02-2010 15:08

Citaat:

Etmakas schreef: (Bericht 30165433)

:D

Tar Anárion 05-02-2010 15:30

Citaat:

Chriss1009 schreef: (Bericht 30092405)
Goeie tips ik denk alleen als ik me lul uit me broek haal dat de mensen dan echt weg gaan lopen:facepalm: Maar met sigaret kan helaas niet doorgaan voor mij omdat ik niet rook maar dat met die kist vind ik wel een goed idee!

Hoe naïef kun je zijn :D(n)

napoleonzuurtje 05-02-2010 18:34

Citaat:

:p:D

FA 05-02-2010 21:44

Citaat:

Op croqs had véél origineler geweest!

shoebuddy 2.0 06-02-2010 10:14

Citaat:

FA schreef: (Bericht 30166689)
Op croqs had véél origineler geweest!

Detroit Rock City op Crocs :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.