![]() |
Wat is je favo standje?
.
|
Daar hebben we er ook al honderd van gehad..
|
doggy :)
|
honingpotje en doggy ;)
|
doggy of missionaris
|
Citaat:
cowgirl is fun :rolleyes: |
Tja wat niet....:p
|
gwn doggy!
|
lepeltje, als je toch met elkaar slaapt - - :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oooh die doe ik ook ja
hihi, grappige namen bedenken ze ook altijd voor die standjes |
Citaat:
bij mij heet t nog altijd missionaris en t is t saaiste standje ever dat doe je als je 75 bent en oud en krakkemikkig bent |
haha ok,
wat je eerder zei, cowgirl is ook lekker maar heb ook geen zin om dat de hele tijd te doen:S nog meer voorstellen? (gemeende vraag) |
Bij missionaris houdt het meisje haar benen meestal recht op bed en trekt ze niet op, dat is het verschil.
|
Mhmm, doe mij dan maar het honingpotjeXD
|
zijdelings lijkt me ook wel leuk ;)
|
Amazone en doggy. Honingpotje (wat een domme naam) is een goede om mee te beginnen.
|
De afwisseling van al die standjes is toch het lekkerst...
|
Citaat:
|
De boor of doggy
|
doggy,
denk ook dat meerderheid van de mannen dit fijn vind, aangezien de vagina gwn lkkr strakker aanvoelt zo :P |
Doggy en zijdelings
|
ik vind doggy echt helemaal niks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sekswoordenboek zegt dat dit de boor is:
http://www.sexwoordenboek.nl/assets/...s_boor_n_c.gif Bij dit standje penetreert de man vrij diep. Dit kan voor de vrouw pijnlijk zijn als de penis tegen de baarmoedermond stoot. Omdat de man de bewegingen kan regelen, kan dit standje voor hem opwindend zijn. Wel kan het zwaar zijn de vrouw te moeten optillen om haar op de juiste hoogte te krijgen voor penetratie. De vrouw heeft weinig bewegingsvrijheid en bovendien wordt haar clitoris niet erg gestimuleerd. Zij kan dit wel makkelijk zelf doen met haar vingers of een vibrator. De lichamen raken elkaar nauwelijks; een handig standje dus bij dampend heet weer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doggystyle! *O*
Verder missionaris, ik bovenop of lepeltjelepeltje! |
Doggie:D
|
sekswoordenboek heeft ook zulke tenenkrommende namen hè ;(
Ja hallo, ik doe graag lelie, lepelen en schildpadje. Eh wat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |