![]() |
Opleiding forensisch onderzoeker
Hoi allemaal!
Ik heb namelijk een vraag. Momenteel doe ik VMBO tl en zit ik in de 4e klas (examenjaar dus:P ) Hierna wil ik een MBO opleiding gaan doen. Ik weet al wel wat ik na die MBO opleiding ga doen. Ik wil werken in een forensisch lab, met als opleiding forensisch onderzoeker/crime science. Maar ik heb geen idee wat voor studie ik dan op het MBO moet kiezen :confused: Zou iemand mij kunnen helpen? (: Groetjes Inge |
De HVA biedt een opleiding tot Forensisch Onderzoeker.http://www.voltijd.hva.nl/forensisch-onderzoek/
links op de site zie je de link "toelatingseisen". hier staat een e-mailadres waar je terecht kunt met vragen over een mbo-vooropleiding. gewoon even vragen dus wat goed aansluit; zij hebben er verstand van:) |
ehm, ze geven bij mij ook die opleiding op school en de meesten die mbo gedaan hebben hebben iets als laborant gedaan....
|
Citaat:
|
Ga eens kijken naar de opleiding laboratoriumtechniek. :)
En dit topic kan beter naar Studiekeuze imho. |
Ja, daar zal ik eens naar kijken (=
Ja dat weet ik, ik wou hem ook verwijderen en bij studiekeuze plaatsen, maar wist niet hoe dat moest.. Laboratoriumtechniek heb je mbo 4 voor nodig, dus daar kan ik niets mee.. :P |
Met een VMBO-TL kun je toch gewoon MBO 4 Laboratoriumtechniek doen? :confused:
Een FB zal je topic wel verplaatsen, zelf kun je dit niet. |
Deze hoort inderdaad bij Studiekeuze!
|
Citaat:
|
Ik weet het niet, maar het lijkt me de moeite waard om het eens te bekijken allemaal. ;)
|
Nee met TL kun je gewoon naar MBO 4. Als je daarna nog HBO wilt doen moet je wel eerst een MBO opleiding afronden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |