![]() |
Valentijnsdag
ja luitjes ht is bijna zover
valentijnsdag*O**O**O* en nu heb ik de vraag wat gaan jullie doen met je liefje of je sgatje of hoe je hem in janjaaps naam noemt:p ik zelf neem mijn vriendin geblindoekt mee na een restaurant ver uit haar buurt en daarna na de film en als klapper op de vuurpijl heb ik een hotel gereserveerd . alleen ze denkt dat we samen een chocolade taart gaan maken XD:D:p:p:p:p:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: en wat gaan jullie doen ? groetn |
Wat een leuke ideeën!
Wij gaan helemaal niets doen. Vind het nou niet echt een speciale dag owso. |
1
|
Citaat:
En ik doe dit jaar lekker helemaal niets aan valentijnsdag. Alhoewel, misschien dat ik nog wat kaartjes stuur naar mijn meest dierbare vriendinnen :) |
Deze Valentijn voor het eerst sinds 5 jaar liefloos. Wel lekker goedkoop. Normaal ging ik altijd naar een redelijk luxe restaurant of iets in die trant. Nee, ik koop een cadeautje voor mezelf en laat hem gewoon inpakken met hartjes papier.. toch nog een beetje valentijn:P
|
Citaat:
|
ik ga een weekend weg naar amsterdam...
een hotel.. welk hotel weet ik niet en de rest heeft hij georganiseerd...:bloos: heb wel leuke kado's gekocht...:cool: |
Denk dat we TV gaan kijken ofzo. Het is valentijns dag, who cares... so overrated.
|
We doen iedere keer als we er zin in hebben leuke dingen samen. We wachten daarme niet tot valentijnsdag.
|
Ach, eerst eens kijken of ik met valentijn nog wel een vriend heb..
Taking it one step at a time :) En ik vermoed dat we niks gaan doen.. |
wij doen het zelfde als élk jaar met valentijn *O*
|
Tegen die tijd ben ik het allang weer vergeten. De afgelopen jaren kreeg ik steeds een kaartje van m'n vriendin, maar ik vergeet er vaak zelf een te sturen :o
Het interesseert me eigenlijk ook geen hol dat hele valentijn :) |
Ik gok, wat ik meestal doe op zondag als ik niet hoef te werken/studeren. Uitkateren.
|
Citaat:
|
oh wacht, ik weet wel zeker dat we niks doen.
Trouwdag van mn opa en oma, dus ik ben daar.. en hij is niet zo van de familie feestjes.. dus dat maakt het meteen duidelijk :P |
Heeeeeel veel bier drinken want carnaval (y)
En t vriendje zit vermoedelijk 800 km verderop dus verder vrij weinig. Als ie er wel is dan wil ik best een heel kort fout jurkje aantrekken als outfit maar meer dan dat ook echt niet. |
leren voor een *peep* toetsweek >.>
mag dus niet op en neer reizen om even snel een kusje te geven hihi :O ach ja.. we vieren het wel in de vakantie yay! <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind valentijn stom en ik heb geen vriend. Ow en ik zit op dat moment in een vies hostel ergens in Seattle, maar als daar een heterd is, geef ik die wel een kusje(y)
|
Hmm ben ik de enige die valentijn wél leuk vindt? Dit is overigens waarschijnlijk veroorzaakt door een tienertijd waarin mijn enige liefdesverklaringen níet op valentijnsdag door de bus kwamen :D En ik altijd maar hoopvol wachten :( Dus als ik vriendjes heb tijdens valentijn, dwing ik ze voor mij een kaartje te kopen. Of nou ja dat deed ik, ik weet niet of ik het nu ook ga doen. En of het vriendje er uit zichzelf aan denkt. Misschien vergeet ik het zelf wel... had er tot dit topic iig niet aan gedacht.
|
Ik ga carnaval vieren!
En hij ook! Ik kom hem vanzelf wel een keer tegen, vorig jaar ook gelukt, sindsdien hebben we een relatie ;) |
Citaat:
Ontopic: Ik doe nooit iets met valentijnsdag en dat zal dit jaar denk ik niet anders zijn. |
Thuiszitten waarschijnlijk -.-
|
Op Valentijnsdag dit jaar is het precies 10 jaar geleden dat ik mijn rijbewijs gehaald heb. Dus misschien kunnen we samen een nieuw rijbewijs gaan aanvragen;).
Verder zijn wij niet zo Valentijnerig. Samen uiteten is altijd wel leuk, alleen vorig jaar was hij ziek, dus dat is toen niet doorgegaan, toen was het alleen een klein cadeautje en een kaartje. Ik vind het meestal leuker om spontaan iets te doen, dan dat het persé op Valentijnsdag moet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |