![]() |
Dingen in je anus??!!
:confused:Ik heb een probleem eigenlijk een vriend van mij maarja, een vriend van mij zij tegen mij dat hij een pingpong bal in z'n anus had zitten en hij kreeg hem er niet uit hoe wel??? PS: Het gaat echt niet over mij!
Volgens mij is dat raar omdingen in je kont te stoppen of niet?:confused: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hij zij dat die eruit was door die chili con carne! Maar ga vooral door met deze topic ''Dingen in je anus'' |
Ik vind het eerlijk gezegd raarder dat je niet wist dat veel mensen dingen in hun anus stoppen.
Zeg maar tegen je vriend dat hij even langs een arts moet ofzo. Die krijgt het er vast wel uit. |
ja dat is een raar ding om erin te stoppen.
maarja misschien moet hij proberen te poepen.. |
Ervaring Volk? :p
Chili con carne als avondmaal zou ik voorstellen. |
Citaat:
|
hij heeft mazzel dat het een bal is en geen batje....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat je een pingpongbal er wel uit kunt poepen. Misschien geen slecht idee om eerst de anus met veel glijmiddel in te smeren. Als-ie er niet binnen een dag uit is, naar het ziekenhuis, daar hebben ze er een tangetje voor.
En vertel die vriend van je dat hij de volgende keer iets moet gebruiken dat een breed uiteinde en een smal uiteinde heeft, en dan altijd alleen het smalle uiteinde inbrengen, zodat het er niet per ongeluk helemaal in kan glijden. De meeste dildo's zijn daarvoor geschikt. Citaat:
|
Ik vind dit een grappig topic.
|
Citaat:
|
Snap niet waarom mensen dingen in hun anus willen stoppen.
Wat is daar nou zo leuk aan? Komt al zat uit toch? |
Okee. Dingen er in willen stoppen is één ding... maar waarom ook echt een pingpongbal? Dat is toch vragen om problemen?
P.s. lukasioh, we snappen dat jij het was, geen zorgen, we zullen niet oordelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mannen is daarnaast de prostaat te stimuleren door middel van anale penetratie. De prostaat is een soort "g-spot" voor mannen en stimulatie hiervan kan dus prettig zijn en tot een orgasme leiden. |
Al lijkt een pingpongbal me dan weer niet de meest logische prostaatstimulator.
|
Hahaha, wel voorzichtig uitpoepen, anders moet je erachteraan rennen...
|
misschien is ie er wel gewoon per ongeluk met zn blote reet op gaan zitten. je weet het niet.
|
Ik hoop zo erg dat dit real is.
|
Bij onderstaande post dacht ik nog aan een gevalletje 'hoi Niels', maar z'n aantal posts is iets te flink...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is trouwens zins 19-1-2010 en poepen ging niet zij hij het duurde lang bij hem!? (hoe lang kan het duren?)
En een Arts ziet hij niet zitten en bijv z'n ouders broer zus nope niks nada hij wil het zelf. ''POEPEN!!!'' |
nou dan moet hij maar een dag vrij nemen en dan op de wc gaan poepen...
oftewel veel drukken.... of bonen met melk dan krijg je diarree...:facepalm: |
Het is nu een dag later, dus het is niet zo heel gek dat hij nog niet heeft kunnen poepen. Als hij normaal eens in de 3 dagen moet bijvoorbeeld kun je niet verwachten dat hij nu ineens op commando moet.
Hij kan het proberen zelf op te lossen, maar als het over een paar dagen nog steeds zit en poepen lukt dan nog niet, moet hij toch naar een arts om te kijken of die het eruit kan halen. Het is gevaarlijk om gedurende lange tijd (dus langer dan een paar dagen) je anus afgesloten te hebben. |
Citaat:
|
Misschien helpt het als hij nu bv. ontbijtkoek gaat eten en koffie gaat drinken, dan wordt 't mogelijk wat meer op gang gebracht. Maar ja, zolang hij geen aandrang voelt, heeft het ook geen nut om als een idioot te gaan zitten persen. Maar mocht hij wel het gevoel hebben te moeten poepen, maar het lukt niet, dan echt wel naar de dokter, want dan heb je kans dat dat balletje 't echt blokkeert...
|
De dokter zal ook niks doorvertellen dus hoeft niemand te weten dat je vriend iets vast heeft zitten. En de dokter maakt dat soort dingen wel vaker mee. Het is niet voor het eerst dat iemand per ongeluk met z'n blote kont ergens op is gaan zitten.
|
duidelijk gevalletje van stront aan de knikker.
|
Omg :D
Vraag me af of dit serieus is. Misschien laxeer-middel ofzo? Dan gaat de pingpong bal er vanzelf wel uit met de stroom mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het met Reverend eens, maar ik denk het niet :( |
Citaat:
|
Maar volgens hem is hij er net uit!!!! hij was blij joh maar hij zij dat de pingpong bal ook doorgespoeld was!!!
|
Maar gaa maar verder met dit form gewoon met dingen in je anus!
|
Citaat:
|
zo zeg, kun je niet gewoon alles wat je wilt zeggen in 1 post doen? ipv. 4 - 5 achter elkaar?
toch maar iets ot: Òf je gaat keihard schijte, òf je gaat naar de dokter ;) |
Sommige vrouwen stoppen appels in hun vagina :| da's ook zoiets
Een aantal jaar geleden stond op de voorpagina van de Metro dat men vaker dan gedacht naar de dokter moet om seksspeeltjes/hulpmiddelen uit gaten van hun lijf te laten verwijderen. Die gast is dus doodnormaal. Tis alleen nog een taboe! |
appels... wel gezond
|
Citaat:
nou nee nouja,altijd minder erg dan een annanas maar alsnog :facepalm: |
nou dan heeft hij geluk...:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het minst geloofwaardige aan dit topic vind ik dat de pingpongbal doorgespoeld is. Dat kan toch niet, zo'n ding drijft veel te hard :o
|
Sterke wc (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet uit ervaring dat pingpongballetjes doorspoelbaar zijn :D
(Ooit op een camping lopen klooien met pingpongballetjes (niets anaals hoor :D ) en op 't laatst gingen we ze doorspoelen... ging moeiteloos en zo bijzonder waren die wc's niet :o ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |