![]() |
het duurt lang, saai tuig! #826
*o* ?
|
Ik heb al die tijd nagedacht over een titel, maar ik wist écht niks.
|
Gebruikersnaam Berichten
Mr Soija 46 fizzle-fluffy 43 Martiño 39 Pippeloen 38 White Trash 33 Sarah 30 Paranoide 28 Archont 26 Lucky Luciano 21 Jaeger 19 Rationeel 17 Katje 16 Andijvie 15 ecnelis 14 Trimm Trabb 13 JasperJD 13 grl 12 Commendatore 11 *Miekje* 10 Tink* 8 Faded-Away 8 N00dles 8 Allure 7 IKBENBABSNIET 5 Missy 5 Rode Panda 4 Dark Phoenix 3 Stefenootje 3 Absinthe 2 Swlabr 1 zoef de haas 1 Philosophy 1 Barabas 1 |
5 minuten geen topic is toch gekkigheid.
|
Hoi :)
|
MiniTokje?:D
|
well hi there :D
|
Ja :D Komt van vroeger.. toen had ik hier al een account, maar toen ging ik een nieuwe maken, vond ik leuk. Ik wilde als naam MiniRokje typen maar vertypte me en vond het wel heel leuk staan! Nu weer nieuwe MiniTokje aangemaakt!
|
MM ik post echt weinig:P
|
Wakkerbellend sarsvolk, :mad:.
|
ik had tegen de stagiair gebluft dat ik als ik thuiswerk ook om 5:45 opsta.
gaat die eikel me op een thuiswerkdag opbellen om 06:00 :mad: ik heb hem al gezegd dat dat hem een punt op zijn beoordeling kost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah, ben jij zo'n type begeleider
|
:)
|
nou FRAAI IS DAT DAN!
|
Citaat:
|
Wat een uitkomst is ontwormpasta, Mike! Nooit meer problemen met smerige pilletjes door de strotjes van de poezen duwen, die ze eerst zes ker uitspugen en volkwijlen. Gewoon de juiste hoeveelheid door een beetje natvoer mengen en een kind kan de was doen (y)
|
Ik heb echt een onbegrijpelijke kutschool -o-.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amaaaaaaaaaaaaazing
|
Citaat:
|
Fizzle: Goed zo!! Gefeliciteerd! :cool: *O*
Ik kon niet verder slapen omdat ik 2 afspraken had. Maar nu ben ik thuis en ga ik heeeul erg lui doen een uurtje of 2 :o En daarna opruimen, boodschappen doen en studeren. :Y |
Citaat:
Maar wacht! Als je NU bestelt, dan krijg je een tube gratis! Een tube gratis! Dus dat is niet één, maar twéé tubes, voor de prijs van een! En daar houdt het bij niet op Janet, want we doen er ook nog eens een gepatenteerde WormPastaPlus® menglepel en WormPastaPlus® mengkaart bij, waarbij je altijd precies mee kunt mengen en de pasta zich optimaal vermengt met het voer! En vraag ook bij onze telefonisten voor de speciale WormPastaPlus® mengkom! |
Citaat:
|
Citaat:
Oh, Mike! Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn dankzij WormPastaPlus®, de WormPastaPlus® mengkaart, de WormPastaPlus® mengkom en de WormPastaPlus® menglepel! |
Ik kan dat nummer FIREFLIES echt niet meer uitstaan :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daar doen wij het voor Janet. Daar doen wij het voor. |
:D
|
Tijd om te gaan stofzuigen en dan naar een vergadering te vliegen. Toedels!
|
Vliegen nog wel. Nou nou.
|
Nouja, met de bus wel. Maar wij hebben vliegende bussen :Y.
|
In refodorpjes is alles hemelsch.
|
|
Mèn, die conversatie van Katje en martin, ik volg er echt helemaal niks van, maar moet er wel om lachen :D
|
Ik doe alles om te ontkomen aan studeren voor mijn tentamen -o-
|
Zo weet ik nu ook dat ik niet meer de lenigheid bezit om mijn voetzool plat op mijn hoofd te zetten als ik op mn buik lig :mad: daar gaan we aan werken.
|
ik kan nog steeds mijn twee benen tegelijk in mijn nek leggen (y)
|
wat ik er verder mee moet weet ik niet, maar ik heb er weleens geld mee verdiend :)
|
Ik vind het zo stom dat ik bang ben voor muizen in de keuken, maar het is wel zo. :(
|
Citaat:
|
Ik kan twee benen in mijn nek leggen :o
|
Oh Rationeel dus ook :D
|
Citaat:
|
Ik kwam er laatst in een dronken bui achter dat ik het ook kon. Maar toen ik het later nog eens nuchter probeerde, lukte het ineens niet meer. :(
|
Het schijnt dat mensen die bang zijn voor spinnen niet bang zijn voor muizen en vice versa.
|
Dit vraagt trouwens allemaal wel om demonstraties op evt. volgende meetings.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |