![]() |
paramore!!
ik wou wel is weten wie er allemaal van paramore houd
als je het niet kent laat maar gwn dan als je het tog wilt weten pm me dan maar :p |
<3 <3 <3 Paramoreeeee <3 <3 <3
|
what the hell...!!!
|
Goed topic.
|
aleen sommige liedjes
|
ik vind paramore echt goed
alleen vind ik hun laatste album een beetje tegenvallen... |
Wat een up van een nogal zinloos topic. Nou ja zinloze openingspost dan.
Paramore vind ik wel om aan te horen, alleen vind ik het bijzonder jammer dat ze hun geluid geleend hebben aan een van de meest irritante films ooit. Komt hun reputatie niet ten goede. Toch niet bij de 20+ers dan. Doen ze ook het geluid van het vervolg ofzo, weet iemand dat, ik ben er niet aan toe om het op te zoeken. |
Citaat:
Twilight *O* |
Waarom zijn er zoveel muzikanten, waaronder Paramore en Muse, die hun muziek lenen voor zo'n kutfilm als twilight?
|
twilight rocks <3 :P
|
Niet alles, maar over het algemeen zijn ze goed.
|
Citaat:
|
* zucht * waar gaat het heen met deze wereld.
|
Citaat:
|
Citaat:
Also: http://theoatmeal.com/story/twilight |
Citaat:
|
Oh god, my eyes!
It burns! |
Citaat:
|
Ik ben ook geen fan van die hele twilight meuk, maar ik vind dat Paramore wel wat leuke liedjes heeft.
Het is natuurlijk ontzettende gekwelde-tiener-rock, maar ik ben zelf ook een gekwelde tiener geweest. :p En voor de gekwelde tieners die beeld bij hun muziek willen is idd Twilight bedacht. |
hayley is cute *bloos*
en luid maar vooral cute |
Paramore heeft best aardige liedjes, maar dan vind ik in die hoek in this moment bijv. een stuk leuker.
|
Ik n_n Ik irriteer me er wel aardig aan dat mensen zich al fan noemen als ze Brick by boring brick leuk vinden, ik bedoel dan ben je gewoon een top 40 liefhebber. Nja ik vind de rest van de nummers ook tof.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |