![]() |
De witte saaicolade song #827
|
!
|
*o*
|
Iemand haalde zijn post snel weg in het vorige topic :nono:
|
:p
|
Citaat:
|
(Y)
|
ik ga voor deze.
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Katje 60 Stefenootje 58 Pippeloen 52 Rationeel 51 Martiño 47 JasperJD 23 Jaeger 22 ecnelis 21 Absinthe 19 Batave 18 Lucky Luciano 18 Arachnia 12 Rode Panda 11 Barabas 11 fizzle-fluffy 11 grl 8 White Trash 7 Tink* 6 *Miekje* 6 Mr Soija 6 Sarah 5 Commendatore 5 Paranoide 5 MiniTokje 5 Archont 4 N00dles 4 Kazet Nagorra 3 Quis 1 Dark Phoenix 1 IKBENBABSNIET 1 Toon topic & sluit venster |
:"D
|
waarom ohja, ik moest lachen om een verschrikkelijke man op tv
|
Ik ga thee zetten. :)
|
Ow ow den haag
|
Stad achter de duinen
|
Stad met al die bruinen!
|
Citaat:
|
@ Soija: nee, ik heb belángrijke zaken aan mijn hoofd! /elitair
|
Pompedom
|
Citaat:
|
hoi
|
hoi daar!
|
Ello thar
|
oi oi kinders
|
Ge bende zelluf
|
Ik eet een broodje knakworst omdat ik niet op een normaal tijdstip een fatsoenlijke maaltijd kon maken ;x
|
Ok, de Oreo's zijn toch wel lekker.
|
Oh en ik ga met mijn werk heel chic dineren en feesten en dat is leuk (Y)
|
Het is verdomd moeilijk om te leren voor een tentamen van een vak dat je al gehaald hebt :bloos:
|
Citaat:
|
mooie titel!
Maar Activia van Danone is niet hetzelfde als Yakult! Activia is een soort yoghurt, yakult meer een melk, dus drinken. Het eerste eet je als je last hebt van je stoelgang, het andere drink je. Als je buik in de weg zit geloof ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Thee, appel, sinaasappel. :)
|
Citaat:
+ Citaat:
|
Ik heb mezelf aangepraat dat Yakult heel goed is tegen een kater en sindsdien werkt het ook nog enigszins!(Y)
|
Citaat:
|
Dat heb ik met die vifit limoen.
|
Citaat:
|
Mijn god jaeger wat heb je met je ava gedaan. :D (N)
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb jij dat soms gedaan smatje? ;)
|
huh heleen van royen zegt in 24 uur met dat ze rivotril heeft geslikt (als kalmeringsmiddel), maar dat is een middel om epileptische aanvallen tegen te gaan en bij de waarschuwingen staat dat er extra voorzichtig moet worden omgegaan met mensen met psychoses omdat dat middel dat kan opwekken.
:confused: |
Citaat:
|
Heleen van Royen is al net zo dom als haar boeken, verbaast me niets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |