![]() |
What the hell is saai with you? #828
:P
|
Ik ben zo blow-brak
|
Deze eerder/beter
|
Mag je voetnoot er als volgt uitzien: Ibidem, 46 en Blockmans en Hoppenbrouwers, Eeuwen des Onderscheids. Een geschiedenis van middeleeuws Europa (plaats jaar) 121.
Het gaat dus om het gebruik van Ibidem uit het vorige aangehaalde artikel en vervolgens het woordje 'en' voor informatie uit een ander boek. |
jasper, ben je carnavalsdinsdag ook in cuijk? ;)
|
en potverdorie eric!
|
Citaat:
|
# Ibidem, 38 en Blockmans, W. en P. Hoppenbrouwers, Eeuwen des Onderscheids. Een geschiedenis van middeleeuws Europa (Amsterdam 2008) 121.
Zo dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij Geschiedenis in Utrecht worden dat twee voetnoten.
Dus: Ibidem, 46. Naam auteur [komma] Titel [spatie] (Plaats jaar) bladzijdenummer. |
Jeetje.
|
jeetje?
|
Het gaat om de geboorte en sterftedatum van de heerser. De geboortedatum staat in het ene artikel, de sterfte in het handboek. Het staat nergens naast elkaar. D'oh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind ik ook ja!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gingers do have souls.
|
Ik had maar 3 uur les. :)
|
trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Dus ik heb iemand op msn die ik vaag ken die woont in... Denemarken. En een of twee keer per week begint ze het volgende gesprek:
Citaat:
|
Ik weet het broski.
[edit]: @ Jjoosje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten White Trash 64 JasperJD 55 grl 43 Martiño 38 Archont 38 Tink* 28 fizzle-fluffy 27 Pippeloen 27 Rationeel 25 Batave 20 N00dles 18 Jaeger 15 Mr Soija 11 ecnelis 11 Trimm Trabb 10 Rode Panda 10 Katje 8 Dark Phoenix 8 Arachnia 8 Stefenootje 8 Lucky Luciano 6 Paranoide 5 Barabas 4 Yukari-sensei 4 IKBENBABSNIET 3 Missy 2 Commendatore 1 Allure 1 Havock 1 Quis 1 kopmuntkip 1 Voor de vorm :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh God, iets met een spin. Zal ik kijken?
|
Ik heb hongerrrrrr.
|
Ik ga kijken jongens, wish me luck.
|
Citaat:
|
Nee, het lukt niet. :D Ik zag de spin en ik klikte meteen weg.
|
Theodoor keek net een filmpje op dumpert met een enorme spin die een hondje bleek te zijn. Is dit hetzelfde filmpje? Want dan is het dus gewoon een hondje.
|
gatverrrr, ik ehb nu een kriebelgevoel in m'n lichaammmm
|
Citaat:
|
carnaval :bloos::bloos::bloos::bloos:
|
Soms als ik dronken ben dan ga ik op internet dingen kijken die ik normaal niet durf te zien, omdat ik dan /care.
|
Ik denk niet dat hondjes op het plafond kunnen lopen, hoeveel ze wel niet op een spin lijken.
|
/r9k/ :'D
|
Lol, in het register staan de data wel naast elkaar. Is het vreemd om naar het register te verwijzen? :D.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |