![]() |
Nog niet vergeten
Ik ben pas 12, en ik weet niet veel van liefde, maar toch wil ik dit ff kwijt:
Ik zit net op de middelbare school, dus ik kreeg een nieuwe klas. Al vanaf de tweede dag was ik verliefd op een jongen in die klas. Ik noem hem voor het gemak maar even Erik (zo heet ie niet echt). Ik was echt verliefd. Ik dacht elke dag wel aan hem. Als hij alleen al naar me keek dacht ik dat hij misschien verliefd op mij was. En als hij tegen me ging praten werd het al helemaal erg. Op een dag kon ik het niet meer houden. Ik heb een smsje naar hem gestuurd met daarin dat ik verliefd op hem was. Helaas kreeg ik even later een smsje terug met dat hij niet op mij was. (Ik twijfel trouwens nu nog steeds of per sms wel slim was.) Maar nu zit ik met het probleem dat ik hem maar niet kan vergeten. Ik ben gewoon nog steeds verliefd. Ik hoop stiekem elke dag dat hij mij verkering vraagt en ik doe nog steeds precies hetzelfde als voor het smsje. Ik vraag me af of dit normaal is, en hoe ik hem kan vergeten. |
Om wat verwarring te voorkomen, die aaiky556 is een vriendin van mij. Ze weet over welke jongen ik het heb.
|
okeuj:P
nou em, vergeten is beetje moeilijk, want je zit bij hem in de klas. Maar weet je ook hoe hij is dan? Ik bedoel je bent al sinds de tweede dag op hem, je hebt dus alleen nog maar op uiterlijk beoordeeld. hij heeft iig al iets gedaan wat jullie niet leuk vinden dus misschien is hij niet zo geweldig:) |
Nee... Ik heb hem lang genoeg bestudeerd al die tijd dat ik verliefd hem ben... Het is echt een leuke jongen...
|
:'( Ik wordt er gewoon gek van... Ik kan me niet herinneren dat ik een normale zin zonder gehakkel tegen hem zei...
|
Jullie zijn allebei verliefd op hem?:facepalm:
|
Dit is echt TE schattig :D
Jullie moeten als vriendinnen gewoon leuke dingen samen gaan doen, naar de efteling ofzo of lekker gaan zwemmen oid. Dan kom je vast nieuwe en leukere jongens tegen. :y |
Ik heb het topic even opgeschoond. Graag serieus reageren.
|
okeuj:)
en is er verder nog iets gebeurd dames? |
Gesprekken met vriendinnen hebben ze MSN voor uitgevonden.
Verder gewoon dingen samen doen, en dan niet als in over hem gaan hebben en al dat soort zaken. Dat verslechtert het natuurlijk alleen maar. Gewoon, leuke dingen. Wat jullie vrouwen zoal doen. |
Ogen open houden, er zijn zat andere leuke jongens. Toen ik ongeveer zo oud was als jullie was ik ook ontzettend verliefd en toen deed die jongen niet altijd even aardig en toen bedacht ik me na een tijdje dat als hij me niet waarderen kan hij gewoon niet de juiste is. En iedere keer als ik me erop betrapte dat ik aan hem dacht op zo'n manier, ging ik snel aan iets anders denken. En je moet ook niet proberen om leuk te doen of indruk op hem te maken op wat voor manier dan ook, dat is niet goed voor je en je schiet er niks mee op! Je hebt misschien wel wat discipline nodig maar jullie zijn met z'n tweeën dus jullie kunnen elkaar erbij helpen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |