![]() |
De roos
-
|
ehhhhh wat vind jij van haar..
|
Doen! Maar dan niet anoniem. Mocht blijken dat ze niet hetzelfde voelt kun je nog altijd zeggen dat het een vriendschappelijke roos was.
|
En wat schiet je er precies mee op om dat anoniem te doen?
|
noukijk, een aantal vriendinnen van mij zijn ook haar vriendinnen.
ze gaan vragen aan haar van wie ze denkt dat de roos komt enzo, en als ze t niet leuk vind en als ze denkt dat hij van mij komt zeggen ze dat de roos van een vriendin van mij komt als vriendschappelijke roos |
Dus ze gaan sowieso zeggen dat hij van jou komt? Dan kun je toch beter je naam erop zetten :Y
en als ze jou niet leuk vindt dan zeg je niet 'oh ja maar het was vriendschappelijk' (want dat gelooft ze toch niet, wie laat er nu vriendschappelijk een roos bezorgen?) maar dan zeg je 'oh wat jammer' of iets in je eigen woorden. Waarom zou je niet willen toegeven dat je haar leuk vindt? |
Citaat:
Citaat:
En ik vind het wel schattig. Maar zou het zo erg zijn om er dan gelijk (kaartje o.i.d.) erbij te vertellen dat hij van jou komt? Valentijnsdag komt er trouwens aan heb ik gehoord, dus je kunt er nog even over nadenken. |
En ik had je tekeningetje niet zo goed bekeken. Valentijsdag it is (y)
|
Een meisje zal het liever van jou horen, dan van je vriendinnen... Dus gewoon doen, maar doe het niet anoniem.
|
Niet anoniem dus.
|
Niet anoniem! Ik heb wel eens een anonieme roos gekregen met een gedichtje eraan, maar ik weet nog steeds niet van wie die was. Dus degene die hem heeft gestuurd is er niets mee opgeschoten. -O-
|
DOEN....
is altijd leuk...:d |
Citaat:
Ik kreeg ooit een hele lieve kaart die niet ondertekend was, en ik ben er ook nooit achtergekomen wie die mij stuurde. Als je van plan bent om iemand iets te geven / sturen, dan hoop je toch ook dat er vervolgens iets gebeurt? |
oowh ja ik had echt ontzettend goed gelezen.. anyways... gewoon de roos aan haar geven in combinatie met een voorzichtige zoen!
|
verstuurd:D
|
die tekening :cool:
|
Pfft, dat je nog hebt moeten twijfelen... :p Als gezamenlijke vriend(inn)en er een goed gevoel over hebben, mag je er vast wel een beetje op vertrouwen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |