![]() |
Dit topic is geopend door de Minister van Saaiciale Zaken en Werkgelegenheid; #829
Waarvan akte!
Voorzitter, in reactie op de vragen van de kamer, vraag ik namens het kabinet graag de aandacht van uw Kamer voor het volgende. Dit is het "Beschamende Momententen", "Leuke Anekdotes", "Hoogtepunten", "Dieptepunten", enzovoorts, enzovoorts, "-van-de-dag", "vermaakt uw medekamerlid" -topic, nummer 829. |
Geen nummer dus telt niet
|
:) (y)
|
:(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik merk dat mensen mijn aanwezigheid niet op prijs stellen. Dat vind ik erg jammer!
|
Citaat:
|
Piet Hein, pas even je titel aan! Hiervoor moet je naar 'meer opties' en dan kan je de titel wijzigen en er een nummer achter zetten.
|
niet te strak :nono:
|
Citaat:
|
Ik heb ook heel wat gereld in mijn tijd hoor, Stefenootje. Ik heb een keer mijn vreemdgaande man door een spiegel geduwd. En een keer een man een fles op zijn hoofd stuk geslagen en hem weken verborgen in mijn huis.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al jaren bekend met de HACCP en hygiëne regels in de horeca en eis ook altijd volgens die regels behandeld te worden. Mocht dit niet gebeuren, dan ben ik genoodzaakt om de nodige maatregelen te treffen en de overtreder van de regels te straffen middels een darm evacuatie. |
Oh jammer, ik dacht dat er een rel kwam. :(
|
Jet, je heet Jette. Domme uc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JasperJD 51
Rationeel 37 Katje 33 Stefenootje 24 Barabas 23 Jaeger 22 Batave 22 fizzle-fluffy 21 ecnelis 17 Rode Panda 16 Tink* 16 Pippeloen 15 Sarah 14 Martiño 13 Kazet Nagorra 11 N00dles 11 Disturbedangel 10 Jehebtmelief 10 Commendatore 9 *Miekje* 9 JJoosje 8 Zeppelin 7 Paranoide 7 IKBENBABSNIET 7 Piet Hein 7 Allure 7 Rivka* 6 Müsli 6 Lucky Luciano 6 White Trash 5 ikbennieuwhier 5 Dark Phoenix 4 grl 4 Seia 4 I <3 TRA 4 Hosselaar 4 x-sparerib-x 3 I <3 Jezus 3 Jet vd Meij 3 Arachnia 3 Manon Dasiserie 2 I <3 Tink* 2 CreativeMusic 2 Philosophy 1 MiniTokje 1 AmieSansDeNoir 1 Trimm Trabb 1 Archont 1 VencoBoy 1 Andijvie 1 Swlabr 1 |
Citaat:
|
Welterusten. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
OMG WEER EEN KEER EERSTE*o* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou ik u eens een brutale vraag mogen stellen? Bent u getrouwd? Ik ben namelijk nog vrijgezel. :o |
ffs :D
|
Citaat:
|
Oh willen jullie een gtst spoiler horen? Bing noch Danny blijkt de vader van het kindje van Sjors te zijn. De vader is Robert, want die blijkt altijd de vader van iedereen te zijn. :)
|
haha wat Keith moet huilen
|
Waar moet ik nou posten :-(
|
In deze!
|
Citaat:
En ik stel mijn twijfels bij de suggestie dat ik met u een buitenechtelijke relatie aan moet gaan. Vertelt u mij, kloppen de geruchten dat u een relatie heeft gehad met uw zoon, en dat u ook een kind heeft van uw zoon? U moet zich namelijk voorstellen, voor een politicus van mijn kaliber is het namelijk niet bevorderlijk voor de reputatie om een relatie aan te gaan met een vrouw die incestueuze handelingen heeft verricht, terwijl ik nog een relatie heb met mijn huidige echtgenote! |
Ik ga slapen, mijnheer Donner, het was me een waar genoegen om eens met u te spreken. Ik wens iedereen een prettige nacht.
Met vriendelijke groeten, Laura |
dat scheelt weer de helft van de uc's :D
|
Nu Commercials.
|
Citaat:
|
Morgenochtend moet ik bij de minsterraad aanwezig zijn, dus het lijkt mij ook wenselijk om toch nog maar wat nachtrust te nemen.
Dames en heren, ik wens u allen een goede nacht. |
Citaat:
Het zit zo, Arnie was onze zoon (dachten we!!) maar het blijkt dat hij verwisseld is met Dennis toen ze nog baby waren, en die is dus eigenlijk onze zoon. En daar heb ik geen kind mee, dat wilde ik wel en ja ik kan u vertellen dat ik een relatie heb gehad met mijn zoon en die tijd had ik seks met zowel Dennis als Robert, en heb ik het ziekenhuis ingebroken en ingevuld dat Dennis de vader was van mijn zoontje Syl, maar later kwam uit dat hij de zoon is van Robert. |
Wat totaal niet interessant.
|
oeh er komt misschien een musical over de spice girls
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjalalala, ik ben nog behoorlijk vrolijk voor dit tijdstip.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat komt bij de gedachte dat ik morgen gewoon me nest niet uit hoef(Y) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |