![]() |
Saai en zijn vriendjes #830
*O*
|
Hallo!
|
Ik had perongeluk de 500 :eek:
|
:'D, vraag haar msn imo :P
|
Help maar even een betere titel te verzinnen, ik opende er gewoon één omdat er geen nieuwe kwam en omdat ik wilde zeggen dat ik nog nooit van dat omegle gehoord heb.
|
Dus nu vraag ik wat ze studeert, maar nu geloof ik het niet meer
lesbianism in the 21st century |
Zomg
|
wat betekent imo? :o
|
Citaat:
|
In my opinion
|
In my opinion
|
in my opinion ;)
weer een nieuwe afkorting geleerd! |
Archont: :facepalm: (om die stripper)
Minke: Sanne vind ik ook best verdacht, maar nu vind ik Hind, Kim, Arjen en Erik ook verdacht. :P Barbara niet meer iig. |
Citaat:
|
in my opinion
|
Citaat:
|
Look at my horse, my horse is amasaaing
|
jezus ik ben traag
|
Citaat:
En Kim om haar 'Kennis Is Macht'. Maar ik hoop neit dat ze het is. En ik hoop al helemaal niet dat Hind het is. Zij moet oprotten :mad: Zo, en nu ga ik eten. Tot later! |
Ik heb nu zo'n heel gesprek met iemand hoe ik Peach kan vinden:cool:
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Batave 53 Katje 53 Martiño 49 JasperJD 41 Rationeel 36 Paranoide 28 Pippeloen 27 *Miekje* 25 Jehebtmelief 19 Archont 19 Tink* 19 Rode Panda 17 Absinthe 17 Piet Hein 14 Jet vd Meij 12 Sarah 12 Arachnia 10 Dark Phoenix 8 fizzle-fluffy 7 Missy 4 grl 4 Stefenootje 3 Havock 3 White Trash 3 Trimm Trabb 2 Jaeger 2 Mephisto 2 Mr Soija 2 ecnelis 2 Commendatore 1 surimeid 1 Müsli 1 x-sparerib-x 1 deadlock 1 Cherry Springs 1 I <3 Jezus 1 Allure 1 |
Oh, hoe?
|
Citaat:
Mmm, tastes just like raisaains. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, eigenlijk komen die strippers alleen voor in hele foute amerikaanse comedy's.
En in mijn af en toe foutegrappenhebbendevriendengroep :facepalm: |
Dat Its me, Mario, is best een leuke openingszin :cool;
|
Luigi!
|
With a stroke on it's mane, it turns into a plane.
And it turns back again if you tug on his saainkie. Goed, ik ga even roken, want dat heb ik al een tijdje weer niet gedaan. |
Citaat:
Spoiler
En Kim, Kennis Is Macht, hm, nog niet over nagedacht. Wat me ook opviel is dat ze zo lang bleef doorvragen over argentinië, terwijl ze dat natuurlijk prima zelf kon weten aangezien ze voor Julia's Tango in Argentinië is geweest. |
it's-a-me! mario!
|
Hé, motherfuckers.
|
Citaat:
|
Hé, arrogante zak. :D
|
Qui est le Mol?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan best grappig zijn zo'n stripper :bloos:. En hoezo is water uit Amsterdam vies? :p
|
Ik ga ook, ik ga vanavond strippen op een feestje van een paar gasten.
|
:D:d;:D;D:D:::D;D;D::D:::D:D;:D;:D:D::D;:D::D
|
Dat is nog eens een carrièreswitch!
|
Citaat:
|
Hmm, zompige knakworstjes van ambachtelijk bereid separatorvlees. (Y)
|
Doe maar chique!
|
hmmm het ruikt hier lekker
|
errrrrrrrrrrrric, ben je dit weeekend toevallig in eindhoven?!
|
Hrm, Pacific Poker organiseert zaterdag een liefdadigheidstoernooi voor Haïti met een prijzenpot van $1.000,-, maar een dochtersite (LuckyAce Poker) organiseert op datzelfde tijdstip een normaal toernooi met een prijzenpot van $5.000,-...
|
Citaat:
Daar sta je dan met je pasta fungilli, mozzerellasalade, zelfgebakken foccaciobrood met tapenade en creme brulee na, komen zij weer met seperatorvlees! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |