![]() |
Wat vinden jullie van grunten?
Met vriendelijke groeten,
Henk;) |
grutjes
|
Wel geinig.
Zolang het maar niet van die Cannibal Corpse reut is waardoor je de tekst gewoon niet verstaat. |
Waarom zou je überhaupt de tekst van een nummer van Cannibal Corpse willen horen?
|
Citaat:
Ik vind het eerder een voorbeeld van hoe ik het niet hoor. Daarbij komt is Cannibal Corpse over het algemeen schijtmuziek |
Het is een middel, geen doel.
|
Wat vind je van zingen? Wat vind je van gitaarspelen?
Soms is het leuk, soms is het stom. |
Nou Henck, ik krijg er geen stijve van.
|
Wat een kutpoll
|
stom.
|
Toen ik 14 was, was ik helemaal weg van een echte Morbid Angel grunt...
Het is een zanglijn die perfect bij extreme metal past maar ook enkel en alleen daar. |
Hm, mnja ik luister veel metal-/deathcore dusjah ik vind het wel awesome,
Ik zit er trouwens zelf op te oefenen, begin het redelijk onder de knie te krijgen =D |
meh, ik kan het aanhoren en ik ben wel fan van black metal alleen word ik er niet warm van voor de rest....
|
Citaat:
|
sommigen kunnen het wel, anderen weer niet.
Zo hoort het imo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreselijk.
|
Citaat:
|
Alleen leuk als een leuke man/jongen het doet. :p
|
Citaat:
|
Ja dat is waar. Alleen ze word een beetje oud. :(
Maar ze blijft wel een mooie vrouw. |
Ik moet altijd lachen als ik iemand hoor grunten. Het klinkt zo belachelijk dat je het onmogelijk serieus kan nemen. :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben niet puristisch. Awesome betekent gewoon haast te mooi om te geloven. Het is onzin om dingen 'best awesome' te noemen.
|
Taal is geen exacte wetenschap en de mens maakt wel vaker taalkronkels die indruisen tegen de grond betekenis van woorden.
Als je hier in Vlaanderen bvb wordt afgewezen met je solicitatiebrief, dan zal er in je je afwijzingsbericht ook 9 op de 10 keer "we hebben uw kandidatuur heelaas niet kunnen weerhouden' staan. Terwijl weerhouden dus strikt taalkundig 'tegenhouden' of 'weigeren' betekent. Met andere woorden, als je deze zin naar oorspronkelijke betekenis opvat, zou je dus juist aangenomen zijn. En toch is dat door tijd hier een heel gebruikelijke zin geworden. Taal is een levend iets en door tijd krijgen woorden en zinconstructies nu eenmaal een andere betekenis... |
Citaat:
Bovendien, bij awesome blijkt uit het woord gewoon wat het betekent: awe + some. Maar laten we daarover niet praten in 't grunttopic. Laten in plaats daarvan een leuk liedje luisteren waaruit blijkt dat grunten best oké kan zijn. |
Grunten, leuk om te doen met makkelijke popnummertjes. Niet zo leuk om naar te luisteren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |