![]() |
Wat een combinatie, spinazie met spisaaisie #832
... zeggen echte mannen wel eens.
*O* Een nieuw topic, met een Kamagurkatitel! |
Oh, Minke, ik zat al heel de tijd klaar met een topic. :(
|
aahw stefenootje had er al 1 klaar staan maar jij bent de eerste!
|
Ik wilde posten dat ik een Petit Bateau kindje was.
|
Oh. :o Sorry, dat wist ik niet.
Maar dit is wel een toffe titel, toch? :o |
*o*
|
Ja hoor, mijnes was ook weer niet heel bijzonder.
Ik had "het is hier moeilijk saaï" :p |
Viezige langwerpige hoofd?
|
Ik ken de uitdrukking niet, maar de titel is tof en hip en mieters en al dat soort zaken.
|
Ik heb nu trouwens een rode plek op de plaats waar ik mijn laptop op m'n neus liet vallen. Het ziet eruit als een puist.
Ik wilde bij de kapper eigenlijk zeggen: 'dit is geen puist hoor, ik liet mijn beelscherm op m'n neus vallen'. Maarja. |
Oh, die kan ook best nog wel een keer :)
Ik vond deze wel passen bij het rare eetgewoontesgesprek. |
Ik heb nog nooit in mijn leven een saai topic geopend die als eerste was. Fuck ik doe hier maar voor spek en bonen mee.
|
Haha! die bootschoenen
|
Als jullie nou even allemaal tegelijk naar bed gaan, dan kan ik ook weg. Anders blijf ik weer veel te lang hangen ;)
|
Maar eerrrrst.... lekker FreeCellen.
|
Citaat:
|
Franse muziek luisteren op Youtube (L)
|
Oh, en:
Gebruikersnaam Berichten Katje 69 JasperJD 59 Stefenootje 50 Paranoide 40 Pippeloen 39 Uice 33 Rationeel 28 Absinthe 22 kopmuntkip 20 White Trash 18 Arachnia 16 ecnelis 15 Barabas 15 Trimm Trabb 14 Tink* 11 N00dles 11 Dark Phoenix 10 Martiño 8 Allure 6 Quis 6 Swlabr 5 Kazet Nagorra 2 Lucky Luciano 2 Philosophy 1 Commendatore 1 Katje heeft gewonnen, kusjes!!! |
Citaat:
|
oei -o-
|
Spek en bonen voor de Eric ♪ Voor de Eric, bonen en spek ♫
|
Ik moet morgen weer vroeg op maar ik ben nu dus weer absoluut niet moe, irritaaaant. :(
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik ga, dag
|
de heer de vries is bij dezen weer wat in mijn achting gestegen.
|
dag
|
truste!
|
de aflevering doet het niet op de faptop, dus ik ga nu naar bed verkassen en hem op de slaapkamerpc kijken (y)
|
ik verheug me op de finale van mp
|
ik ga slapen truste!
|
Citaat:
http://static.zooomr.com/images/5520152_062bcfb5fd.jpg |
ja dat paard :D
|
Citaat:
|
zo nog 1 sigaret en dan slapen.
|
Het is een photoshopje, het meisje staat eigenlijk gewoon in een huiskamer en dat paard hoort er ook niet bij. Ik heb het origineel nog ergens liggen maar ik was te lui om 'm te zoeken want het gaat tenslotte om die chick.
|
Citaat:
|
slapen.
|
wat is mp? :bloos:
|
trusten pip
|
Citaat:
Citaat:
|
jij kent een paar kandidaten las ik absinthe :cool:
|
Citaat:
Eefje was er als eerste uit. En zij is nog wel zo gaaf! En Bente is ook gaaf, die ging de week erna. En Carmen is verschrikkelijk en die bleef helaas veel te lang. |
Ik heb de eerste show niet gezien, maar wel wat youtubefilmpjes bekeken, oa waar iedereen zich voorstelt. Eefje lijkt me heel aardig.
Vanaf de tweede show heb ik gekeken en toen ging Bente eruit ja, dat kwam doordat zij pech had met de keuze van haar nummer, anders was ze er vast langer in gebleven. Ik vond Carmen ook niks.:S |
Citaat:
|
Bah spinazie!
|
Ik ben trouwens net terug van feestje en opstap.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |