![]() |
Navelpiercing
Hee,
Ik heb sinds 1 week een navelpiercing en nu zit bij dat bovenste bolletje een beetje pus ofzo, of is dat gewoon wondvocht?ook is het eromheen paars,is dat normaal?de piercer zei dat ik hem nooit hoefde schoon te maken met sterillon. Iemand met ervaring? |
Heeyy, ik ook! Je moet het wel schoonmaken, hij is ontstoken, want dat heb ik ook alleen ik heb het maar een klein beetje. En bij mij is het een beetje rood maar niet paars. je moet een speciaal soort zeep kopen en dan voorzichtig schoonmaken, daarna droogmaken en dat 2 keer per dag.
|
Als het paars/rood wordt is het inderdaad wat ontstoken. Wellicht dat het niet nodig was het met sterillon schoon te maken, maar het lijkt me wel dat het gewoon schoon gehouden moet worden, net als de rest. Al kan ik me voorstellen dat dat iets of wat trickey is het net gepierced is.
Ontsteking is vaak wat pijnlijk maar gaat meestal ook vanzelf over. Als het zich uitbreid wellicht wel even naar de huisarts. |
ik meen me te herinneren dat mijn zus haar navelpiercing schoon moest maken met betadinezeep. Dat werkte goed (y)
|
Dat is normaal, het moet genezen. Mijn piercings hebben er ook eeen tijdje over gedaan.
Btw leuke piercing gezien voor je navel :D: http://www.attitudeholland.nl/_clien...4440103r-L.jpg |
aa die is vet! waar koop je die?(A)
trouwens hij is al helemaal niet meer rood en paars:D. |
k vind die navelpiercings wel sexy(y)
|
Van die speciale Unicura sensitive zeep kopen, is wel belangrijk om het de eerste tijd een beetje extra te verzorgen.
|
En werkt de zeep niet? Terug gaan naar waar je hem gezet hebt. Zij kijken er dan ook nog even goed naar en hebben misschien een ander middeltje voor je.
|
sowieso niet aan sterilon beginnen voor een piercing, unicura of zeezoutoplossing is een beter idee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |