Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   kreunen of stil tijdens kussen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1789403)

Trinity 24-01-2010 09:41

kreunen of stil tijdens kussen?

Ik merk dat ik, als ik kus en de kus is goed, ik opgewonden raak en dan ook geluid ga maken. Ik kan gewoon niet "stil" kussen. Vinden mannen dit bezwaarlijk?

Ohja, het zijn subtiele geluiden, geen geschreeuw ;)

en daarbij, als een jongen helemaal stil is tijdens het kussen (dus geen kreunen of geen hijgen) dan vind ik het zo...klinisch en geconcentreerd.

Dark Phoenix 24-01-2010 10:37

Beetje gekreun en gehijg vinden de meeste mannen vast niet erg. Ik denk alleen niet dat je kunt verwachten dat mannen dat ook doen, want de een maakt al heel snel vrij veel geluid, terwijl een ander zelfs tijdens seks volledig stil is. En beide is prima. Als het je stoort kun je er natuurlijk wel wat over zeggen tegen diegene. :)

Batave 24-01-2010 10:52

Ik zou er zelf geen problemen mee hebben, maar nee. Ik zou het ook niet doen :D

pro--- 24-01-2010 16:07

ik plaag soms met het zoenen :p dat is pas leuk om te doen.. en dan blijft het ook leuk en om het dan weer goed te maken weer een lief kusje:)

blackheart03 24-01-2010 19:43

als je het de hele tijd doet krijg ik een apart beeld voor me, maari k denk dat je bedoelt dat je dat af en toe doet. eigenlijk denk ik dat dat best wel opwindend zou moeten zijn voor jongens. Ik doe het zelf niet, maar je zou het misschien eens aan je vriend moeten vragen

duivelaartje 24-01-2010 20:14

Dat is toch niet raar? Mannen vinden het geloof ik alleen maar opwindend als een meisje af en toe wat geluidjes maakt, eruit blijkt dat ze goed bezig zijn. ;)

BendeBen 25-01-2010 22:39

Citaat:

Trinity schreef: (Bericht 30119222)
Ik merk dat ik, als ik kus en de kus is goed, ik opgewonden raak en dan ook geluid ga maken. Ik kan gewoon niet "stil" kussen. Vinden mannen dit bezwaarlijk?

Ohja, het zijn subtiele geluiden, geen geschreeuw ;)

en daarbij, als een jongen helemaal stil is tijdens het kussen (dus geen kreunen of geen hijgen) dan vind ik het zo...klinisch en geconcentreerd.

dat is fucking sexy ofcourse. niets mooiers dan een vrouw in dr nek/hals kussen/bijten terwijl ze faalt in het proberen een kreun te onderdrukken :evil:

Freyja 25-01-2010 22:56

Ik geloof niet dat enige man (of vrouw) er bezwaar tegen maakt als iemand uit opwinding om wat hij (/zij) doet gaat kreunen. Props yo! *o*

mxshaun 26-01-2010 00:37

Ik zou alleen het idee krijgen dat je gelijk verder wil gaan dan alleen zoenen, maar dit hoeft daarom geen slechte eigenschap te zijn natuurlijk (a)

Batave 26-01-2010 08:44

Citaat:

BendeBen schreef: (Bericht 30126079)
dat is fucking sexy ofcourse. niets mooiers dan een vrouw in dr nek/hals kussen/bijten terwijl ze faalt in het proberen een kreun te onderdrukken :evil:

Bijten (Y) :cool:

Kaas34 18-02-2010 21:40

Citaat:

BendeBen schreef: (Bericht 30126079)

(y)(y)(y)(y)

Trimm Trabb 19-02-2010 01:49

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 30126201)
Ik geloof niet dat enige man (of vrouw) er bezwaar tegen maakt als iemand uit opwinding om wat hij (/zij) doet gaat kreunen. Props yo! *o*

*hand opsteekt* Ik ken er één!

juno 20-02-2010 11:43

Nou weten we meteen waarom die scharrel d'r strot dichtknijpt: hij houdt er blijkbaar niet van, van dat gekreun.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.