![]() |
ochtend erectie?
ik vroeg me af,
als ik wakker word, is dat meestal (echt bijna altijd) met een stijve hebben meer mensen dat en is het normaal?:confused: |
ja is normaal, als je slaapt word je penis af en toe stijf om te checke of ie nog werkt.
ook wel odol genoemg: ontzettend dikke ochtend lul |
Ik ben een meisje en zelfs ik weet dat: dat is normaal!
|
Maar waarom gebeurt dit als je wakker wordt?
|
Dat weet ik dan weer niet..
|
omdat je vrij vaak aan seks denkt als jongen als je droomt, en ja dat kan dus ook vlak voor je wakker wordt gebeuren:P
en als het gebeurt als je net wakker bent: weet niet waarom maar als ik net wakker bent wordt hij naar een paar aanrakingen als stijf:S vrij irritant om dat ik dan meestal helemaal geen behoefte heb aan seks/masturberen |
Citaat:
|
Citaat:
|
?:P
|
Citaat:
zo kun je ook wel vergeten waar je over gedroomt hebt neem ik aan |
Citaat:
|
^ Je vergeet standaard de meeste van je dromen ja.
Maar volgens mij heb je geen seksdroom nodig voor een odol (= ontzettend dikke ochtendlul). Iemand vertelde me ooit dat het iets schijnt te zijn met je blaas die op je prostaat drukt na zo'n nacht of zo... net zoals je soms een odol kunt krijgen als je moet pissen. Wat het ook is, gewoon ff sjorren en klaar ben je. |
Ja, maar ik heb me nog nooit zo'n droom herinnerd, daarom zeg ik ook vrijwel, ze zullen vast wel voorkomen.
|
en van het niet herinneren van je droom komen we aan op het onderwerp: NATTE DROOM
dat je soms ook hebt maar niet hebt gedroomt (het iedergeval niet herinnert) |
Natte droom heb ik nooit gehad.
|
Citaat:
|
ooh:P okXD
|
volgens mij heeft het inderdaad met een overvolle blaas te maken
|
Mornin' wood!
|
je droomt elke nacht, 100% zeker (=bewezen, met 100 verschillende onderzoeken)
En ik kan me denk ik niet vaker dan 1x per maand of zo mijn droom herinneren:| , + een man droomt gewoon nogal vaak over seks, ookal weet je het zelf niet:P zeker in onze leeftijd:P |
Ja, ik herinner me regelmatig een droom, maar die gaan gewoon nooit over sex. En het lijkt me ook niet dat dit de aanleiding voor elke ochtend een odol is.
|
Citaat:
|
Wiki to the rescue! :D
|
handig als je een slaappartijtje hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog niemand gezegd dat odols leuk zijn? Bij deze dan: odols zijn leuk (y)
|
ik vind ze vrij gevoelloos eigenlijk. Maar wel functioneel.
|
Mjah, 't is bruikbaar als je scharrel waarbij je hem nog niet op commando omhoog kan krijgen, bij je is blijven pitten...
|
Ik heb ooit gelezen: omdat je blaas gevuld is wil je pissen, maar wanneer je penis stijf is gaat er een 'klepje'? (of deel van plasbuis) dichtzitten, waardoor het niet eens lukt om te pissen =) n
Je zou ook niet willen dat je tijdens een zaadlozing, urine mee uitspuit toch? Mij nog nooit gelukt iig.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
^ Net zoals een troostende arm om je schouder er alleen maar hoeft te 'zijn'. :D In dit geval dan een kinderarmpje. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik wakker word met een stijve moet ik iig altijd zo ontzettend nodig pissen dat seks wel het laatste is waar ik zin in heb
|
Ik slaap naakt en verslijt ongeveer een matras in de drie jaar.
Als een knuppel. |
het is normaal en het komt doordat je hart sneller klopt/pompt om wakker te worden en je penis wordt stijf door het bloed dat erdoor heen gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan pompt je bloed naar je spieren, niet naar de zwellichamen in je penis ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw ,, dat is niet de enige reden dat je wakker wordt. hormoon melatonine zorgt ook voor activiteit in de avond en een half uurtje na opstaan in de vroege morgen ; ) |
Citaat:
|
|
ja dat is normaal
als ik mijn docent engels ziet wordt het meteen stijf |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |