![]() |
Ik ben niet zo saai met strings, maar Miekje blijkbaar wel #836
;)
|
:p
|
zozo
|
Absinthe 47
Batave 47 Rode Panda 42 Archont 39 Paranoide 38 *Miekje* 31 Pippeloen 30 JasperJD 26 TopDrop 21 Martiño 21 Quis 21 fizzle-fluffy 21 Sarah 20 Arachnia 19 Rivka* 17 Dark Phoenix 16 Kazet Nagorra 13 ecnelis 10 Tink* 8 grl 5 Philosophy 3 Barabas 3 Swlabr 2 Allure 1 |
die hipster op dat plaatje ziet eruit alsof hij wordt gedragen door een paspop ivp door een vrouw, vooral. Maar dat zal ook wel het geval zijn.
|
Citaat:
|
chickies die hipsters dragen :o(y)
|
Citaat:
|
Ik vind haast alles best, zolang het maar geen string is!
|
Over paspoppen gesproken, in Engeland kunnen ze geen paspoppen aankleden, vooral in lingeriewinkels niet. Het leuke was dat mijn vriendje de hele tijd hun kleren liep recht te trekken en liep te mopperen dat ze die paspoppen niet netjes aankleedden :D:D <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik neem aan dat tink het heeft over die witte katoenen onderbroeken die wel strakke elastiekjes om je taille en je benen hebben, maar waarvan de stof geen stretch is en dus heel losjes om je billen lubbert!
|
kga een film huren aju lekkere mensen
|
Citaat:
Ik draag eigenlijk bijna altijd hipsters nu. Vroegah droeg ik alleen maar strings. Al vanaf de brugklas geen onderbroeken meer. |
Citaat:
Hoewel ze ook bij de zeeman heel leuke verkopen, die heel mooi zitten :y |
En sommige lingerie is ook best ingewikkeld.
http://productimages.wehkamp.nl/is/i...ductZoomPopup$ Hiervan zou ik ook niet snappen waar alle bandjes moeten bijvoorbeeld :P |
Omg Rivka :D.
|
Citaat:
|
Ik heb echt twee geweldig mooie beha's gekocht vorige week. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Of correctieslips. Of incontinentieslips :'( |
Ik draag echt niets anders dan strings.
[slechtegrap]Of nouja, een shirtje en een beha en een broek en een paar sokken en een vestje en schoenen draag ik ook nog wel eens.[/slechtegrap] Weten we dat ook weer :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vooral hipsters maar ook wel strings en slips :Y
|
Esbjörn Svensson Trio - Goldwrap <3
|
Citaat:
*string boven broek uit trek* :evil: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het was heel erg korting, anders had ik het niet gekocht :O |
Citaat:
|
Korsetten (y)
|
Citaat:
Hoewel ik een meisje in mijn klas had die vroeger van die jaren '40 oprolonderbroeken droeg, van die thermale met van die kleine gaatjes, en een suf bloemmotiefje. Ik zeg maar niet dat dat meisje nu in het fototopic staat want dat zou niet lief zijn. |
Ik heb overigens wel strings, maar die vind ik niet zo mooi zitten, en hipsters en mooie kanten dingetjes en halfstringhalfhipsterdingen die wel heel mooi zitten.
|
Citaat:
|
ITT: lingerie
|
Citaat:
|
Korsetten kunnen wel mooi zijn, maar ik zou zo'n ding echt niet zomaar aantrekken volgens mij.
|
Citaat:
Citaat:
En ik kan de mijne niet genoeg aansnoeren :( |
Citaat:
Maar ik heb een lichte huid dus als ik lichtroze draag schijnt dat ook niet zo gauw door (y) En wat ook goed werkt is goudkleurig ondergoed, niet te glimmend natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens in de uitverkoop bij de Harrods een heel mooie jarretels gekocht van kant, getailleerd en alles, die van 30 pond voor 2 pond ging.
|
Citaat:
|
Zal ik een foto posten?
|
Korsetten zijn baas.
|
Lingerie kopen is leuk trouwens :)
|
Citaat:
|
ja :y