![]() |
schoonmoeders
Heey ik zat net bij een andere Topic en toen bedacht ik me dat ik er eigenlijk zelf wel een wilde maken over mijn ervaring met 'schoonouders.'
Ik heb nu net een maandje met mn vriend.. En zn vader is heel aardig tegen me.. Maar zodra die moeder in de buurt is voel ik me niet op mijn gemak en heb ik een eng gevoel. Volgens mij houdt ze me in de gaten en denkt ze raar over me, terwijl ik niets gedaan heb. Hebben jullie misschien een idee hoe ik een betere 'relatie' met haar kan krijgen, want praten doen we bijna niet :| |
Citaat:
|
Ik merk dat mijn schoonmoeder op het moment nog een beetje afstandelijk is aangezien mijn vriendin en ik een soort van afstandsrelatie hebben.
|
Mijn moeder is de ideale schoonmoeder.
Op de 'Oh, gebruik wel een condoom' remarks na dan. -o- Anyway, zelf heb ik vaak het gevoel dat vrouwen meer last hebben van moeilijke schoonouders dan wij kerels. Heb ik in ieder geval vaak zat gehad, alsof ik een paard was op een boerenmarkt ofzo. |
Ik denk dat je gewoon wat meer je mond moet open trekken in dat huis, maakt ook minder achterdochtig.
Of bespreek het met je vriend, misschien interpreteer je het wel verkeerd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
En dat is Alphen a/d Rijn niet? :facepalm:
|
Het is geen boerendorp in ieder geval :D
|
hmm nja een vriendin van me had het ook eens ergens ik weet niet meer waar ie vandaan kwam maar zij komt ook uit Rotterdam. En hun wilden haar niet leren kennen omdat ze hier vandaan kwam :| dus ik weet het niet xD
|
ironie :D
http://i45.tinypic.com/1z3w3e8.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een gesprek doet wonderen. Sowieso, mensen moeten aan je wennen, jullie zijn pas een maand samen! Geef het tijd. Wees lief voor je vriend en help met de afwas of het inruimen van de vaatwasser. Kleine (spontane) dingen doen het goed :)
|
Citaat:
Of ze heeft gewoon een grafhekel aan je, dat kan natuurlijk ook. "Volgens mij houdt ze me in de gaten en denkt ze raar over me, terwijl ik niets gedaan heb." En dit neigt een beetje naar paranoia en fobieën. |
mijn relatie met schoonmoeders was in het verleden redelijk drama; 't voelt nooit echt heel natuurlijk.. en dat terwijl ik de ideale schoonzoon ben.. je snapt het niet he;)
|
Citaat:
|
Ik heb het altijd prima met mijn schoonmoeder kunnen vinden, beter dan met mijn eigen moeder eigenlijk.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |