![]() |
Saaipercalifragilisticexpialidocious #825
Nou bij deze dan!
|
Hoi!
|
Hee
|
Hoi! Nu ga ik eerst écht leren want anders red ik het niet.
|
Hallo.
|
titel :cool:
|
hai
|
Yay.
Ik vind het irritant dat Pia altijd "eerst nog even iets wil zeggen" |
dat deze nog niet eerder is bedacht!
|
Haha, deze titel is leuk..
|
Absinthe 60
fizzle-fluffy 56 *Miekje* 45 Batave 42 JasperJD 33 Arachnia 23 Sarah 22 ecnelis 22 Martiño 21 bramvanderspek 18 Jehebtmelief 17 Rode Panda 14 Pippeloen 14 Tink* 14 Rationeel 13 Kazet Nagorra 13 Barabas 11 Paranoide 11 Dark Phoenix 10 grl 9 Lucky Luciano 8 N00dles 7 Archont 5 Uice 4 Swlabr 3 Rivka* 2 White Trash 2 Yukari-sensei 1 TopDrop 1 Philosophy 1 Godallejezus sakkerju :eek: En titel (y) |
Citaat:
|
*o*
|
spamsletjeee
|
Ik vind vooral die Frits Sissing irritant, ook bij WIDM en die Willem is echt de uitvinder van het penisextruderen.
|
Titel. <3
|
Citaat:
|
Boe ik ben een beetje sad want de kennis heeft niet terug gebeld over mijn superdeluxe huis in wording :(
|
Ik heb honger.
|
Of Willem met z'n Alzheimerverhalen waar geen touw aan vast te knopen is.
En die uithalen van hem. (n) "Ik zou toch graag zien dat je iiiiiiiiieeeeeeets meer oooooooonder die huuuuuuuiiiiiid krrrrruuuuuuiiiipt...." :( |
Ha, ik kan supercalifragilisticexpialidocious gewoon uit m'n hoofd typen. :cool:
|
ik ook marit, ik heb vandaag geen snoep gekocht of iets anders lekkers te knabbelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoi
|
Citaat:
|
Ik heb spijt...
Ik heb te lang gewacht met het uitproberen van mn nieuwe blues harp. Nu slapen mn ouders al. |
Citaat:
|
Citaat:
Had m'n kamer in mijn hoofd al praktisch ingericht. |
Zo wat een kakfilm Final Destination 3D..
|
Jaaaaaaaaaaaaa Noortje! *O*
|
Noortje!
|
Ha! Noortje gewonnen! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus, Noortje trok echt een poepgezicht daarnet. :D (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt waar :D |
Maar waarom was het niet doorgegaan Minke, of is het nog te vers voor je?
|
Citaat:
|
Ik kan die hele toestand bij MP niet uitstaan. Ik zie Pia AL-TIJD zo theatraal zuchten van genot als er weer iemand mooi gaat staan zingen. En waarom zit die oude man op een troon, is hij God ofzo? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en dat einde is ook om te janken zeg
|
ik ga tandenpoetsen
|
ik uh, weet je wat het is uh, ik verveel me een beetje!
|
jamjamjam boterham met speculaas.
|
Wat ik jammer vind is dat de show niks van Mary Poppins uitstraalt, het is alleen maar glamour.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |