![]() |
Wat is jouw laatste aankoop deel Z
Ik ben vandaag gaan shoppen!! Het resultaat:
een donkerblauwe 7/8 broek van Benneton een lichtblauw jasje van Benneton een roze overslag vestje van katoen van Benneton een nieuwe jas voor in de winter! Donkerbruin, kort met een kraag van Only. een blauw truitje met lange mouwen van Bien Bleu oja en een broodje bij bakkerij bart |
Citaat:
Grijze Puma Mostro's (met klittenband) Donkerblauw met beige vest DKNY Zwarte broek Donna Karan |
eumzzz *denk denk*
een simpel bourdeau truitje en een fel groen truitje en wa schoolspullen en da was het! |
zonnebril van gucci, zon omgekeerde grote
|
Verder nog veel souvenirs en al, ik zal er een paar opnoemen.
Lichtgevende ijsklontjes (LED) Zo'n apparaatje, dat als je het draait (je zelfingestelde) boodschap in de lucht komt Heel veel nummerplaten Zonnebril Armani-model Hilfiger en Coca Cola blikje voor pepermuntjes/snoepjes in te doen voor in je zak en nog een paar dingen |
Citaat:
Hoe duur was die, als ik dat vragen mag? |
Citaat:
|
Wijde (uitlopende dacht ik..) drie-kwart broek.
Beetje van dat kaki kleur. Hou ik op zich niet zo van. Misschien dat ik 'm nog ga verven.. Hij zat zo lekker en was lekker goedkoop :) |
winterjas; Donaldson lange lammycoat
kobaltblauw tasje met glittertjes roze truitje Guess en nog wat andere, niet noemenswaardige dingen, zoals 4 videobanden van Sex and the City :o :D etc. |
zwarte riem van gucci jeans voor een vriend z'n verjaardag gekocht.
cd van st. germain voor een pro van de golf gekocht, omdat hij naar Duitsland vertrekt. Niks voor mezelf:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaag:
- roze beenwarmers vorige week: - gestreepte bikini - roze rok - roze vest |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-een ijsje:2 bollen cassis,mmmmm
-een staafje voor mijn horloge(bandje was kapot) |
Hey..
Vandaag is het enigste wat ik heb gekocht een theorie-examenkaart voor het behalen van mijn bromfietscertificaat (en geslaagd gelukkig!) En qua kleding: - witte polo Street One - zwarte lakschoenen van Oliver - zwarte broek van Oliver En van andere dingen - velours badlaken - gouden ring - gouden armband Dat wassut!! xxx diamonde |
zwart truitje met een heel klein beetje doorschijnend zwart met groene strepen, apart, maar zeer nice
|
nieuwe schoenen van vans, lange zwarte stoffen jas, zijtas (ribstof), powerpuffgirlsokken
|
sigaretten en het boek "Ik ook van jou"....
|
piercing,
verder eten en concertkaartje :p |
Een vestje, beetje bordeaux/bruin/vaag kleurtje van Mango
Een simpel zwart truitje zonder mouwen met brede bandjes in de uitverkoop bij Mango. |
dat was gister, een topje van de H&M, een soort van op-een-corset-lijkend-ding-maar-toch-ook-weer-niet....hij is paars met aan de voorkant van boven naar beneden van die bh sluitingkjes laat maar zeggen.....heel leuk en apart vind ik :o :)
|
qua kleding:
- een roze bandplooi broek RL - 2 golfpolo's RL (rood/wit...wit/blauw) (dit is alweer een tijdje geleden) - rugby oranje/donkerblauw McGregor Misc: - pakje Gauloises - kratje Heineken - Siegfried van Harry Mülisch |
Een poppel
Cd - Garbage, version 2.0 4de deel van Harry Potter |
Citaat:
|
|
2 metallica t-shirts, bier, shag :)
|
qua kleding
een 3 kwarts broek van protest beige en een lange broek van protest zwarte |
Een azuurblauw overhemd, in de uitverkoop, van (jaja) Polo RL.
|
Gele polo Lacoste,
Allerlei kleurtjes polo Lacoste (ik geloof geel, donkerblauw groen of iets dergelijks). Gucci horloge voor mn zusje, enkele cd's een fles wijn en een paar lekkere ritmeestertjes. En een pak bittergarnituur. |
Citaat:
|
alles gucci?
WAHAHAHAHAHA -kots- |
Alles gucci?
Ja, dat zie ik tegenwoordig vaak op die cu2-sites van die mislukte net-niet hockeysletjes met een hele pagina volgescandeerd met polo-paardjes (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
alles goud......... ook zoiets
volgens mij heb ik wat tegen alle "SLANG" van MERRY MEET, tot WAZZUP |
Punkorama cd'tje.
Driekwart "versleten" spijkerrokje. Zwarte bikini. Witte en gekleurde mini haarklemmetjes. Nieuwe Impulse deo. |
heb gister n bruine lange klassieke wijdere bloek gekocht en n zwart vestje
x |
streepjessokjes(van die hoge) blauw/zwart
paarsig korsettopje zwart truitje met wijde mouwtjes en iets gehaakts erop blauw haarverf |
sony-ericsson t65 mobiele telefoon, en 10 euro beltegoed...
|
Zwarte marc o'polo instappers.
Blauw lingerie setje met rode roosjes en een rood randje. 2 bioscoopkaartjes (bad companie (y)) pond gehakt, chili con carnemix, 2 pakken ice-tea. |
Een broek van een vrij bekend merk. Een strakke bovenkant en vanaf de knieen wijde(re) pijpen.
|
macflurry
(met lion) |
Pakje Dunhill, één portie Mexicaanse paddo's, Harry Mulisch' "De compositie van de wereld.", Trance Energy-kaartje en een RL-ribbroek.
|
cdtje: jaya the cat - basement style
en voor m'n thuis voor m'n ouders meegenomen dvd's: Taxi! , Gone in 60 seconds ..en LEF (die ik @$@% verward heb met lek ..) |
gehuurd, telt dat ook :p de laatste serie van friends (serie 8)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |