![]() |
Saailent Shout #827
Post hier uw anecdotes en saaiheden en vier het feit dat dit mijn eerste saaitopic is *O*
Gebruikersnaam Berichten Batave 80 Arachnia 55 Jehebtmelief 50 Archont 32 JasperJD 31 Pippeloen 30 Katje 22 Rationeel 21 Martiño 20 Stefenootje 19 N00dles 17 Swlabr 14 Absinthe 14 Allure 13 Tink* 12 grl 11 ecnelis 9 Rode Panda 8 Quis 8 White Trash 7 Missy 5 *Miekje* 4 Lucky Luciano 4 Paranoide 4 Trimm Trabb 2 fizzle-fluffy 2 Severus 2 Barabas 1 Yukari-sensei 1 Disturbedangel 1 Dark Phoenix 1 Dingaantouwtje 1 |
Oh, ik had de 500e :o
|
Explain the sweat miss Jehebtmelief :o
|
Zoals ik al zei:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de vorige wel volgespamd zeg :bloos:
|
Citaat:
|
Wow, ik sta echt al 3 keer sinds ik ben in de top 5 ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is mijn eerste saaitopic jongens :o
|
En hoe was jullie maandag?
|
Ik word al een echte DKer in plaats van Lifestylerrrrr
|
Citaat:
Is het een lang verhaal ja? Is er een samenvatting? |
Citaat:
Maar goedzo :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
*kraakt vingers* ik heb een avondje vrij!
|
En de titel is gebaseeerd op:
(Y) |
Citaat:
Maar mooi kut dus. En wat een achterlijk tentamen is dat dan zeg (n) Hmnouja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm, morgen eerste uur vrij. Mag ook wel na vandaag. :(
|
Citaat:
|
vorig topic voor minke:
Ja echt saai. Maar serieus de meest achterlijke vragen. Hoe de hell moet ik nou weten wie ooit het bisdom in Utrecht heeft gesticht Of ik krijg 1 standbeeldhoofd te zien en dan maar gokken welke van de 100 keizers het ooit gweeest is. Of een stoommachine en dan onderdelen benoemen, ik doe verdomme geen technologie! De meesten hebben het trouwens nog niet gehaald omdat het zo achterlijk is en je geluk moet hebben met de vragen. maar ook: En ook de simpele vraag als zet de volgende presidenten in volgorde betreft de ambsperiode. Truman, F. Roosevelt, Johnson en Kennedy. Ik had af en toe van die klote black-outs en dingen door elkaar haalde. Echt slecht maar helaas. vraag best dom dat ik die vergeten was, ik kon er verdomme niet opkomen.. Vraag was dat je van marx het boek moest noemen en het pamflet die hij ooit geschrevne heef! Communistische manifest (pamflet) wist ik wel, maar niet das kapital kon er verdomme niet opkomen en werd er gek van |
nou geen reactie in het vorige topic dus dan stel ik het maar als niet-verkapte vraag:
hoe komt het dat mijn lichaam vandaag beter en energieker voelt dan anders terwijl ik alleen zure matten en koekjesdeeg (heeeeel veel suiker dus) heb gegeten sinds het ontbijt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga zo weer leren. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest: sarah naamzoek. |
Citaat:
|
Ik heb nog steeeeeds honger! Grrr.
|
Citaat:
Serieus, daar sta ik van te kijken :p Maar misschien hecht jij meer waarde aan de 500e dan aan de 1e post ;) |
Citaat:
|
Het vervelende is aan suiker energie is dat je fucking moe word als je een tijdje geen suiker meer hebt gegeten
|
Brownies <3
|
Citaat:
En in de tijd voor mijn permban bestonden er geen saaitopics. Die maakte wij gewoon zelf in een bestaand topic (tot ergenis van de forumbazen :o) |
Citaat:
Citaat:
Wel mooi dat ik dan weer dikker word want ik was echt ranzig mager aan het worden, ik kon echt niet naar mezelf kijken in de spiegel bah. |
Citaat:
Dat is pas een jaar of 2/3 oud. |
Citaat:
|
Citaat:
Meer eer te behalen daar :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pak een appel! Dat vult goed of een banaan! |
Maar Marit, heb je echt zo'n beeld van mij dat ik standaard naar de vulling van een zwembroek kijk en meer van dat soort dingen? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |