![]() |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #3
Omdat het kan.
|
Feit: Missy post geen feitje, wist-je-datje of weetje over haarzelf in de openingspost en opent hiermee een niet legitiem topic. :nono:
|
Mensen hebben vaak zo'n intens verkeerd beeld over me. :nono:
|
Citaat:
- Daarom houd ik van drinken, dan heb ik het gevoel dat ik meer mezelf ben ;x - Ik vind mijn studie kut. |
qtf? Quote Te gaaF?
|
ik ben hoogbegaaftt
|
Citaat:
Citaat:
|
nee maar dat is qft
er zit een wezelijk verschil tussen qft en qtf |
Citaat:
|
Ik zal je nooit opgeven :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb honger.
Peterselie is vies. Paprika ook. Vind ik. |
Ik ben ziekelijk lui, want zodra ik ook maar een dag vrij heb kom ik pas om half 3 m'n nest uit en doe ik geen ene hol behalve int0rwebzen en DVD's kijken. :o
Oh ja, en vreten doe ik ook. |
Citaat:
|
ik kan dat horen, d/t-fouten.
OT: Ik drink nooit koffie. Ik rook ook nooit. Ik brei wel graag. Ik haak nog grager. Mijn oma vindt me een saaie doos. Oh en: ik kuis niet graag. |
Citaat:
Mij lijkt fizzles oma wel tof (Y) |
:bloos: is ze ook wel
|
Oh ik ben trouwens absoluut niet iemand die klaagt over het weer. Als het zomer is en warm, ben ik superblij dat het zomer is en warm. Maar nu vind ik het heerlijk dat het sneeuwt en vriest. In de lente word ik heel gelukkig van al het nieuwe leven en de opkomende bloemetjes en de terugkomende zonnewarmte. En in de herfst kan ik enorm genieten van het stormachtige, wilde, melancholische natuurgeweld.
|
Ik vind de soort verpakkingen waarbij je de dop moet gebruiken om het zegel te verbreken echt heel leuk.
|
Ik hou van het opendraaien van sardienblikjes :bloos: (y). De inhoud is dan wel voor mijn vader en de kat, maar ik wil het blikje opendraaien. Of het blikje van Smack <3.
|
Haha, ik herken het Miekje :)
Ik vind Maillots ontzettend aantrekkelijk. |
Citaat:
|
Ik ben rechts doof. Maar hoor links wel anderhalf keer beter dan een ''normaal'' oor.
|
Citaat:
|
Ik heb alle albums van muse :)
|
Citaat:
|
Ik ken radiohead pas sinds 6 maanden ofzo.
ik heb een zwak voor muzikanten, vooral als ze een beetje een rauw randje hebben. oh en ik haat twilight! wat een kutfilm. |
Ik hou ervan om kaarsjes aan te steken en iets later weer uit te blazen omdat dat zo lekker ruikt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Spelfouten e.d. vallen mij in het algemeen echt op als ik een tekst lees, alsof het een ander kleurtje heeft.
- Ik heb een vrij apart ritme, ik slaap het liefst pas tussen 2 tot 4 's nachts en word het liefst pas na 11'en wakker. Toen ik om 9 uur op mijn werk moest zijn, sliep ik alsnog vaak pas rond 1 of 2 uur 's nachts, eerder was echt een drama. - Mensen hebben in het algemeen de neiging om helemaal gek op mij te zijn of me compleet niet te mogen, maar ertussen zit het zelden geloof ik. :p - Ik doe allerlei activiteiten die met mijn studie te maken hebben of die leuk op mijn CV staan, heb bijvoorbeeld ook compleet vrijwillig een dag meegelopen met een psycholoog zonder dat daar reden voor was, maar het studeren zelf doe ik aanzienlijk minder moeite voor. Beetje onhandig. :o |
Ik zit ertussenin DP :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hun muziek is onwijs tof! |
Nog meer emmers stront!
|
Nou nou! pfft!
|
Wat is er nou weer mis met Radiohead? Ten eerste is het pure nostalgie en ten tweede hebben ze heel wat gave nummers.
|
Barabas is een muzieksnob, dus alles wat door veel mensen wordt beluisterd is in zijn oren slecht. Snap dat dan.
ot: Ik hou van snorren. http://img.auctiva.com/imgdata/1/9/8...5257949_tp.jpg |
Citaat:
Gomez 5,293,635 plays (327,040 listeners) Kaizers Orchestra 4,199,301 plays (79,378 listeners) Beirut 30,685,990 plays (489,865 listeners) Die van mij: Bob Dylan 65,526,042 plays (1,392,472 listeners) Ulver: 8,520,173 plays (172,102 listeners) Doors: 48,559,255 plays (1,532,334 listeners) :P |
Citaat:
|
De liedjes zijn goedkope rommel. Het moet dan zo speciaal en vernieuwend en alles zijn, maar het is gewoon simpele popmuziek.
|
Citaat:
En natuurlijk hebben ze 'simpele' popliedjes, maar je kan zeker niet al hun nummers onder die categorie plaatsen. Nummers als Creep en Karma Police zijn idd poppy en zijn het meest geliefd bij het grote publiek, maar het zijn allerminst hun beste nummers. Ik skip ze zelfs altijd. |
Maar jij doet dus eigenlijk hetzelfde, de bekendste nummers vind je niet goed, omdat ze zo bekend zijn.
Spoiler
|
Ik vind radiohead gewoon tof. ze waren in die tijd erg vernieuwend en ik vind de hele band goed in elkaar zitten. ze hebben een zekere alertheid naar hoe ze een hit moeten scoren die anders is dan al die andere op de radio. daar heb ik dikke respect voor. en het feit dat ze zo populair zijn en dat ze daardoor opeens als "pop" worden beschouwd is niet hun schuld, dus om die reden kan je ze niet haten barabas:o
|
Ik kwam vanochtend om 10:15u (:eek:)mijn bed uit en ik heb echt het gevoel belachelijk uitgeslapen te hebben :cool:
|
Citaat:
|
Ik vind Radiohead slecht.
|
Ik vind Street Spirit van Radiohead echt een geweldig nummer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |