![]() |
Het algemeen tennistopic!
Beetje laat voor de Australian Open! maar wie volgt het nog meer?
|
ik een beetje. maar heb geen tijd om alle wedstrijden te kijken. zie alleen af en toe wat in sportjournaal achtige programma's. (hoe gaat het met nadal? hij zit er voor zover ik weet nog wel in maar wat heeft ie de laatste paar wedstrijden gedaan?)
|
Ik vind het kijken van tennis niet zo interessant om eerlijk te zijn ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zal federer wel weer met de zoveelste titel naar huis gaan :( (ik mag die kerel gewoon niet) |
Citaat:
Nee Federer's tijd zit er op! ik hoop dat Murray of Djokovic wint. (eigenlijk Rodick maar die ligt er dus al uit:() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nadal mag ik niet zo, hij probeert iets te psychologisch te tennis door bijvoorbeeld van die challenges aan te vragen, Rodick en Murray (Y)
|
Oef wat faalde Nadal tegen Murray :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Djokovic-Tsonga 5-2 atm
Ik ben voor Djokovic*O* |
Kut Djokovic gaat het niet halen:(
|
Citaat:
|
ik volg alles..!
|
Wat een prachttennis!
3-6 6-4 6-4 Murray-Cilic |
Wedstrijd van vandaag was wat zwak Federer had duidelijk de bovenmacht
6-3 6-2 6-2 Federer-Tsonga Zondag: Murray-Federer (Y) |
Spannond!
|
Jammer wedstrijd was niet echt iets speciaals:O
|
haat aan federer. hij mag nu wel een keer stoppen vind ik :D (ookal is ie nog zo jong :)) die kerel heeft echt alles gewonnen wat je wilt winnen en dat dan x 4
|
hij is al 27 dus jong niet echt voor tennisbegrippen. Maar in bijna elke Generatie zit wel een speler die bijna onverslaanbaar is.
|
Federer gaat in ieder geval door tot de Olympische Spelen van 2012, hij heeft nog geen medaille namelijk :D
|
Citaat:
|
Ik niet, want ik snap geen reet van tennis.
Ja, 2 mennekes meppen een balletje zo hard mogelijk tegen elkaar aan, maar de regels zou ik bij god niet weten. |
Citaat:
|
Het heet nog steeds enkel:)
|
enkel, 't is laat. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Upje!
Thiemo is lekker bezig:cool: |
Goede wedstrijd Tsonga was beter maar de Bakker heeft zeker potentie(Y)
|
Robin Haase stunte bijna vandaag jammer, jammer
|
bijna is niet helemaal.
heeft er nog iemand iets gehoord van die extreem lange wedstrijd? ik hoorde dat het wel 10 uur geduurd had (met onderbreking waarvoor weet ik niet) maar het stond 2-2 in sets met een ziek lange tiebreak. |
Over die wedstrijd staat hier een topic op Sport :)
|
Vandaag de bakker weer(Y) Ik denk dat hij de 4de ronde wel kan halen.
|
Upp:O
Forumbaass plz even veranderen in algemeen tennistopic?:O Schoorel primaaa wedstrijd tegen Federer (Y) Over 2 weken Australian open yeaa |
Citaat:
|
Pfoe.. ik heb al bijna een jaar niet getennist.
|
Morgen*o*
De bakker tegen Monfils, wordt zwaar voor hem:O |
jaa door een blessure bij 4-1 voorsprong in de 3de set met 2-0 voorstaan er uit:(
|
Roddick vol lof over Haase(Y)
http://www.zie.nl/video/sport/Roddic...n/m1fzvnjfhwgh Nadal laatst ook al. Ik denk dat hij dit jaar nog wel in de top 30 komt:o(Y) |
Om toch nog maar een keer te reageren in dit topic: Federer voor de 27ste keer achter elkaar op een grand slam bij de laatste 8 (en daarmee een evenaring van het record)
|
Ik baal wel dat het echt op onmogelijke tijden is om te kijken:(
|
Dagje vrij en direct Djokovic - Berdich live:cool:
|
Ik ben helemaal fan van Ferrarie! (Ferderer).
|
Het is ten eerste Federer en niet Ferderer:P
Maar ik ben meer fan van Monfils, Roddick, Murray en natuurlijk De Bakker en Haase:O(Y) |
Monfils ?:confused:(n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |