![]() |
fuif
hey ik ben dit weekend uitgenodigt voor fuif.Iemand waar ik al een tijdje een oogje op heb heeft me gevraagt maar nu mijn vraag.
Ik denk dat dit wel het ideale moment is om te weten te kome of zij ook iets voelt voor mij. Maar hoe pak ik dit het best aan? |
"Hoi, wil je dansen?"
|
Citaat:
maar probleem is dat ik niet zo goed kan dansen :p haha xd |
Doe de robot, die is altijd een toppertje op feestjes.
|
Citaat:
Je wilt niet dansen, je wilt weten of zij je leuk vind. Faal argument. |
Ben ik nou de enige die ziet dat ze hem al leuk vindt OMDAT ze hem al heeft gevraagd voor het feestje?
Maar ja, idd, ten dans vragen of gewoon leuk ouwehoeren met haar. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zou kunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de derde kreeg ik een keer een pakje zware shag van een jongen en daarna wilde hij zoenen.
Zo moet het dus niet :nono: |
bied haar een drankje aan
|
Citaat:
|
met je zus dansen is zo lame xD
|
't Gaat om het resultaat niet, evil? Had ik maar een zus om mee te dansen...:p
|
haha, klopt ;)
|
Citaat:
|
ja en je een lekkere zus hebt:p
|
Kijk hoe ze op je reageert..:)
En ga ervoor! Succes |
Citaat:
de ene helft schuifelen de andere helft headbangen(y) |
Citaat:
Hoi, wil je dansen is een perfect tip. FF knuffelen? Is ook altijd een goed begin. Probeer sexuele spanning op te bouwen (bijvoorbeeld door knuffelen, haar bij dr middel te pakken, haar diep in dr ogen te kijken, over sexuele onderwerpen praten, haar handen vast te pakken en er mee te spelen etc.), als je ziet dat ze het leuk vind kan je steeds een stapje verder gaan. En dan als alles goed gaat kan je haar uiteindelijk wel zoenen. Je kan het ook gewoon vragen, bovenstaande is minder "direct & confronterend" + je hebt een kans om het langzaam op te bouwen. Ik kan alleen niet zien hoe oud je bent. Wat best belangrijk is om te weten. |
Praten over sex is minder direct en confronterend?
|
Citaat:
|
Dus je maakt er eigenlijk een soort "sexueel getint" interview van? Ik zie niet in hoe dat zal gaan werken...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |